Of het mocht kwa gewicht is niet mee rvan belang. Ik heb het zonder aanhanger gedaan. Wat het volume betrof dat was geen enkel probleem.
Was wel grapaig trouwens, hij wild emet een heftruckje het palletj erin zetten en kon NET onder de klep komen. Gelukkig was die Fries beter uitgeslapen dan ik want ik wild ehem laten doorgaan. Hij stopte echter. Tsja meneer, nu kan het net, maar als ik dat pallet erin zet kan het NEt niet meer
![]()
Was trouwens niet fijn rijden hoor. Je merkt echt dat er een zeer dikke 600 kg achter je licht. Liep nergens aan ofzo maar je merkt wel dondersgoe dat als je plots moet uitwijken je geen schijn van kans meer hebt.
Niet meer doen dus Gompy
![]()
Enfin, de pannen staan in de gangen gestapeld.
Het vriendje van beneden buurman, de dakkapel man die dan z'n oud epannen zou geven aan ons, stond nauwkeurig te kijken wat er wel niet allemaal uit die Vito kwam.
Heb gelijk maar 3 nokpannen meegenomen voor de zekerheid. Zijn nu niet nodig maar je weet maar nooit en ze liggen niet in de weg.
die pannenboer had ook nog een raampje wat voor deze dakpannen was gemaakt. De ijzeren randen sluiten dan exact aan op de pannen. Heb ik maar niet gedaan, maar was wel een leuk idee. TOch een beetje daglicht dan gehad op zolder.