GEGEN DIE MAUERquote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
AUFMACHEN! SCHNELLLL!
Wel, ik ben juist benieuwd naar zijn studie omdat ze het hebben over de pedopartij. Wat doe je voor een troepstudie als je het daar over gaat hebben? Lekker praten over de pedopartij, zonder theoretisch kader of wat dan ook. Lekker je mening gevenquote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef bas-beest het volgende:
de hamvraag in deze, is natuurlijk wat voor opleiding jij doet dat er zoveel Duitsers om je heen lopen?
En een tip voor TS, vooral WO2 niet noemen!
Anders kijk je ff naar mijn profiel idiot.quote:Op maandag 11 september 2006 22:39 schreef Overlast het volgende:
[..]
Wel, ik ben juist benieuwd naar zijn studie omdat ze het hebben over de pedopartij. Wat doe je voor een troepstudie als je het daar over gaat hebben? Lekker praten over de pedopartij, zonder theoretisch kader of wat dan ook. Lekker je mening geven![]()
waarom reageer je niet op mijn vraag? Of weet je niet wat hamvraag betekent?quote:Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Anders kijk je ff naar mijn profiel idiot.
Ter verduidelijking:
Psychologie
Universiteit Maastricht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |