Ook al Tim Rice?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:56 schreef Supersheep het volgende:
Tom, heb je wat rijst?
Boomtown Rats. Over het opnieuw opstarten na het weekend?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een bekende groep had een hit, eind jaren '70, met "I don't like mondays".
Welke groep en op welke gebeurtenis slaat de titel?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:05 schreef NoSigar het volgende:
Er was een meisje in AMerika dat mensen in haar klas doodschoot: als verklaring gaf ze "I don't like mondays".
Klopt goed genoeg. De jongedame was 16 en schoot met haar kerstgeschenk 2 kinderen van de school bij haar tegenover neer. Twee volwassenen werden gedood en een agent gewond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:05 schreef NoSigar het volgende:
Er was een meisje in AMerika dat mensen [s]in haar klas[/i] doodschoot: als verklaring gaf ze "I don't like mondays".
Ik ben nu serieus aan het twijfelen of ik moet lachen of toch maar gewoon verbaasd moet zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:05 schreef NoSigar het volgende:
Er was een meisje in AMerika dat mensen in haar klas doodschoot: als verklaring gaf ze "I don't like mondays".
ok, duidelijk de verbazing die het wint nu, levenslang opgesloten lijkt me?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze zei ondermeer: "I don't like Mondays. This livens up the day." Ook: "I had no reason for it, and it was just a lot of fun", "It was just like shooting ducks in a pond" en "[The children] looked like a herd of cows standing around, it was really easy pickings."
Geen idee, haar volgende parole hearing staat op de rol voor 2009.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
ok, duidelijk de verbazing die het wint nu, levenslang opgesloten lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:33 schreef Supersheep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |