Wat heet, ze zit nu onder zijn bureauquote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Wojworshebn het volgende:
Je hebt terug gepraat he?
Nee. Ik voelde me: Rot op ik wil mijn eten opbuffelen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Voelde je je wel beloonsteld?
Stiekem hoopt hij dat welquote:Op maandag 11 september 2006 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Betekent dat dat ze je gaat pijpen omdat je zo'n interessante wagen hebt?!
Hij neukt haar nu voor slechts een tientje in 1 van der kuilen in der gezicht...quote:Op maandag 11 september 2006 20:57 schreef SuperRogier het volgende:
Heb je nouw wiet/xtc/craic van dr gekocht of niet?
Pijpenquote:Op maandag 11 september 2006 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Betekent dat dat ze je gaat pijpen omdat je zo'n interessante wagen hebt?!
quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
hamburgert
Het is ook niet leuk om de hele dag te horen dat je moet opkankeren met je lelijke eend en dat jezelf nog lelijker ben als die eend zelfquote:Op maandag 11 september 2006 21:04 schreef 2609 het volgende:
whehe als ik elke keer als ik aangesproken word op mn auto een topic moet openen dan zou heel klaagbak vol zitten met mijn topics
vooral toen ik nog weleens in mn opa zn auto reed toen kreeg ik vooral veel aandacht van mannen want ze vonden hem allemaal mooi
Is beloonstellen iets nieuws? Wat is het? Wanneer kan ik het gebruiken?quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Voelde je je wel beloonsteld?
Bedankt voor de beloonstelling in mijn vragen..quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:02 schreef Dr.Death het volgende:
beloonstellen is algemeen aanvaard als sociaal fijn gedrag. Je laat zien dat je interesse hebt in iemand of diens doen, laten of spullen. Het zorgt dus voor een betere wereld en is dus uiteindelijk in ieders beloon
mensen die pimpin' in de signature hebben staanquote:Op maandag 11 september 2006 22:49 schreef Nawien het volgende:
Mensen die leuk willen doen door overal een t achter te zetten, zelfs als het niet klinkt![]()
je kan wel weer jaloers gaan doen maar van die auto van mn opa kan je wel 1000 eenden kopenquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om de hele dag te horen dat je moet opkankeren met je lelijke eend en dat jezelf nog lelijker ben als die eend zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |