Nu heb ik nog steeds geen antwoord gehad van hun.quote:KPN Klantenservice
t.a.v. afdeling opheffingen
Postbus 13500
9700 EG
Groningen
, 01-09-2006
Betreft: opzeggen 'Kpn hi 25'
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.
De gegevens zijn:
Aansluiting:
Klantnummer:
Naam:
Adres:
Postcode + plaats:
Telefoon:
Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum. De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer xxxxxxxxx komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.
Vriendelijke groet,
Bijlage: kopie legitimatie bewijs
Verlengen kan bij sommige providers 3 maand van te voren. Opzegging na afloop van contract zou altijd moeten kunnen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
je kan toch pas 3 maanden van te voren opzeggen? Geloof dat je bij Hi het inderdaad wel per brief moet doen maar het duurt geloof ik wel te lang
Ja, je kunt in feite ook een tijdje wachten, maar omdat je te maken hebt met een opzegtermijn is het raadzaam om zo snel mogelijk je abonnement op te zeggen. Verlengen kan altijd nog.quote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef crackhead het volgende:
[..]
Verlengen kan bij sommige providers 3 maand van te voren. Opzegging na afloop van contract zou altijd moeten kunnen.
Als je contract afgelopen is dan wordt het met de opzegtermijn verlengt ja. (meestal 3 maanden dus)quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef ThijsThijs het volgende:
Verlengen ze eigenlijk automatisch?
Standaard briefje van telecomvergelijking.nl ofzoiets geloof ik, heb ik zelf ook gebruikt voor het opzeggen van mijn KPN abbonnement. Daar kreeg ik overigens netjes een smsje dat ze het jammer vonden dat ik weg ging, maar ze me hadden uitgeschreven.quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Maatie het volgende:
Lekker vriendelijk briefje.![]()
De klantenservice kan je vertellen wanneer je contract vrij bent. Ook kunnen ze je uitleggen hoe de procedure van het opzeggen van je abonnement dient te geschieden. Meer info op de hi site.
Suc6
Een aangetekende brief naar postbus kan welquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef Walvisje het volgende:
Een opzegging aangetekend versturen heeft geen enkel nut. Ik heb nog nooit een postbus een handtekening zien zetten. <KNIP>
Donequote:Op maandag 11 september 2006 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
je kan beter je abonnement opzeggen :![]()
Iemand die TT kan veranderen?
Bellen om te verifieren of je brief is ontvangen, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:55 schreef Robbiej het volgende:
Hoezo bellen? een brief moet toch voldoende zijn?
Je kunt wel naar de Primafoon komen, maar het enige wat we daar doen is je een telefoon aangeven, of een formuliertje, wij regelen geen opzeggingen in de winkel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef Walvisje het volgende:
Een opzegging aangetekend versturen heeft geen enkel nut. Ik heb nog nooit een postbus een handtekening zien zetten. Wat je het beste kunt doen is even langs de Primafoon gaan. Neem je klantnummer + legitimatie mee. Daar kunnen ze voor je nakijken of de opzegging is aangekomen en mocht dit niet het geval zijn, kunnen ze ja abo alsnog opzeggen.
Je kan je abo ten allen tijde opzeggen. Dus als je per direct opzegt is dat ok, maar dan moet je wel je abo tot einde contract afkopen. Dat betekend de resterende maande abonnementsgeld in 1x betalen. Is niet slim als je een belbundel hebt. Je betaalt dan voor minuten die je niet kunt verbellen, omdat je nummer per direct wordt gedeactiveerd...
Het wordt niet verlengd, het loopt gewoon door tot het moment dat jij het opzegt plus drie maanden. Als je een abonnement hebt tot december, en je zegt het in november op, stopt het per februari. Als je het in januari opzegt, stopt het per april. Enzovoorts...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je contract afgelopen is dan wordt het met de opzegtermijn verlengt ja. (meestal 3 maanden dus)
Ik begrijp niet waar die telefoonangst vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:55 schreef Robbiej het volgende:
Hoezo bellen? een brief moet toch voldoende zijn?
True!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar die telefoonangst vandaan komt.
Wat is er mis met even bellen naar een gratis nummer, als je graag snel wilt weten of je opzegging is binnengekomen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |