Ik zou het bijvoorbeeld zo aanpakken:
quote:
Vaak heb ik me afgevraagd wat nu de ware definitie is van een plebejer en zijn of haar bijbehorende pauperisme. Jarenlang heb ik hier over gepeinsd, gepiekerd, gewoekerd. Nu weet ik het echter: het is dit topic inclusief haar topicstarter.
Of:
quote:
Jong vuilak, weet je wat pas echt rofls zou zijn? Als mensen die 24/7 baggertopiques op FOK! deponeren, een permban zouden krijgen. Zo van: kijk, dit is je allereerste baggertopique, ik heb je gewaarschuwd. Bij de tweede mag je 48 uurtjes koelen. En bij de derde op een rij: zo mannetje, het is genoeg geweest jong gare! Wie is er dan gepwnd wie unne n00b?
Of:
quote:
Dit slaat dus echt als een tang op een varken. Zou ik ooit een topique openen over het openen van een bananenplantage op IJsland? Neen. En waarom niet? Omdat een zinloze discussie zou opleveren. Wat heeft de spelende vrouw nu geleerd? Juist. Eerst nadenken, dan op die invoeren-knop drukken. Slotje.
Of:
quote:
Bagger. Als je dat woord omdraait, krijg je gabber. Gabbers zijn hersenloze mensen die graag op eentonige ritmes autistische bewegingen maken. Wil jij je soms vergelijken met zulks een laagopgevoed tuig? Nee, dat dacht ik al. Derhalve maar een slotje, opdat je het de volgende keer niet meer poogt.