Jah, sluit deze maar want dit wordt morgen pas opgelost vrees ik !quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
zeeg luitjes.. ik weet dat de streams dood zijn enzo he.. maar zullen we hier gewoon even geen SC-topic van maken?
Dank
quote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef intoyou het volgende:
Echt zielig dit, ik zit gewoon de dagboeken pagina van BB te refreshen. Weet ook niet anders waar ik m'n info vandaan moet halen.
okequote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
zeeg luitjes.. ik weet dat de streams dood zijn enzo he.. maar zullen we hier gewoon even geen SC-topic van maken?
Dank
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?
15 uur voor 3 nachten is 5 uur per nacht... Das toch niet zo moeilijk...
Ze kunnen zich beter druk maken wat ze met de overige tijd gaan doen?
Vuilakken zijn ut.quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Veulen het volgende:
Van Talpa:
Nog niet eens bijgekomen van de Live-uitzending wordt er alweer wat verwacht van de Bewoners…
Er moet genomineerd worden. Eén voor één worden de Bewoners naar de Dagboekkamer geroepen om hun stem uit te brengen. Wie nomineert wie? Stemmen de Bewoners op dezelfde persoon? Is hun mening na één week veranderd?
Gaan ze nou alle actie in die ene avond proppen dat we het niet kunnen zien?
ach ben nou maar blij dat ze dat nu doen, anders had je weer anderhalf uur naar een lege gang kunnen kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Veulen het volgende:
Van Talpa:
Nog niet eens bijgekomen van de Live-uitzending wordt er alweer wat verwacht van de Bewoners…
Er moet genomineerd worden. Eén voor één worden de Bewoners naar de Dagboekkamer geroepen om hun stem uit te brengen. Wie nomineert wie? Stemmen de Bewoners op dezelfde persoon? Is hun mening na één week veranderd?
Gaan ze nou alle actie in die ene avond proppen dat we het niet kunnen zien?
+ 3 mensen aanwijzen die 1 nacht niet slapen of 6 mensen die maar de helft slapen, want er moet wel iemand opblijven. Hoe ze het ook doen, ik denk niet dat het super moeilijk zal gaan worden, op Rik en Hilde na.quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?
15 uur voor 3 nachten is 5 uur per nacht... Das toch niet zo moeilijk...
Ze kunnen zich beter druk maken wat ze met de overige tijd gaan doen?
Totaal. Als er eentje z'n ogen dicht doet dan telt dat gelijk voor iedereen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?
Het maakt niet uit, zodra er iemand slaapt gaat de tijd lopen...quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
sorry, ik dacht is beter dan nix zo kan iedereen op de hoogte blijven van wat er op de "streams" afspeelt..zo hoeft niet iedereen op en neer te "zappen"quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef yellowfirst het volgende:
Hulde voor de streamverlaggevers (sters) maar de streamverslagen van Talpa komen wel ietwat kinderlijk over..................![]()
Pas maar op anders krijg je de SC politie op je af.quote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry, ik dacht is beter dan nix zo kan iedereen op de hoogte blijven van wat er op de "streams" afspeelt..zo hoeft niet iedereen op en neer te "zappen"
ik kan er mee stoppen hoor....zeg het maar
Niets persoonlijk, gewoon een constatering....quote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry, ik dacht is beter dan nix zo kan iedereen op de hoogte blijven van wat er op de "streams" afspeelt..zo hoeft niet iedereen op en neer te "zappen"
ik kan er mee stoppen hoor....zeg het maar
o sorry....maar ONtopic: e10 zit alweer aan sab ( las ik net op talpa)quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je de SC politie op je af.
15 uur slapen voor hun allemaal.quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
En dat hier op Fok bekend maken, ja goed idee.quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
We kunnen natuurlijk ook als protest een DOS uitvoeren ?
Niet als je de 'klokwachters' om het half uur wisseld wanneer de andere slapen....quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
15 uur slapen voor hun allemaal.
Stel 1 bewoner slaapt 10 minuten dan komt er 10 minuten op die klok.
Stel 14 bewoners slapen 5 uur dan komt er 5 uur op die klok.
De beet zit hem er in dat er altijd 1 of 2 mensen wakker moeten blijven om de tijd in de gaten te houden.
12 mensen kunnen dan 5 uur slapen. Maar die 2 moeten wachten tot de volgende slaapronde. Anders stelen ze tijd van de groep.
Voor die 2 betekend dat dus dat ze 5 uur kunnen slapen in 2 dagen.
erekend op 63 uur opdracht waarvan 15 uur slapen.
Drank is inderdaad een heel erg slecht idee. Een ander moeilijk punt zal na t eten worden waar toch wel een aantal mensen (Egbert, Janine, Rik) vaak even gaan liggen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Lijkt mij wel slim om 2 nachten met zijn vijven door te halen en 1 nacht met zijn vieren. Zo is iedereen 1 nacht kwijt en heb je voldoende gezelschap om je niet te vervelen. De rest kan dan 4.45 slapen. Tenminste zo zou ik het doen voor de zekerheid.
Een drankverbod kan ook geen kwaad denk ik, ivm wegdommelen overdags. En dan Donderdag een hoerenfeest met liters drank en MUZIEK![]()
Maar wat schiet je met dat doorhalen op dan, er liggen mensen te slapen dus verlies je uren...quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Lijkt mij wel slim om 2 nachten met zijn vijven door te halen en 1 nacht met zijn vieren. Zo is iedereen 1 nacht kwijt en heb je voldoende gezelschap om je niet te vervelen. De rest kan dan 4.45 slapen. Tenminste zo zou ik het doen voor de zekerheid.
Een drankverbod kan ook geen kwaad denk ik, ivm wegdommelen overdags. En dan Donderdag een hoerenfeest met liters drank en MUZIEK![]()
Was dit synisch?quote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dat hier op Fok bekend maken, ja goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |