Inderdaad onduidelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef EsDe het volgende:
ah, ik hoorde net een oud nummer op caz, in een mix...vrij oud trance nummer, wel gaaf...ik heb echt de ballen verstand van muziek kwa noten enzo, maar heel toevallig iemand die net ook luisterde en hééél toevallig weet welke ik bedoel? vrii oud trance/house nummer, zelfde tijd als drop it van scoop ongeveer schat ik zo... beetje onduidelijk, maarja![]()
die 2 vallen al af...quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad onduidelijk![]()
Ik zal wat wilde gokken wagen op bekende hitjes:
ATB - 9pm
Dj Jean - Love come home
Scoop - Rock the house
Dj jurgen - Higher & Higher
Dj Jurgen - Better off alone
Darude - Sandstorm
Dat was ongeveer rond die tijd, weet je niets meer over dat nummer?
Geen vocals oid?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:56 schreef EsDe het volgende:
[..]
die 2 vallen al af...
en nummer is beetje viool-achtig... geen echte violen natuurlijk, maar zo klinkt het... sorry voor de vaagheid![]()
nope, puur instrumental voor zover ik weetquote:
nope, die nummers ken ik, toch bedankt voor de moeite!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef Gitanki het volgende:
Stom Toevallig deze mix?
Weekendmix 6: 20.30 - 21.00
1. Drunkenmunky-Yeah
2. Roger Sancgez feat. GTO-Turn on the music (Axwell remix)
3. DJ Jose-Dedication
4. Scoop-Drop it
5. DJ Tiesto & Maxi Jazz-Dance 4 life
6. DJ Sammy & Yanou feat. Do-Heaven
7. Royal Melody-Blinded by the light
8. Rollercoaster-Dear Jessie
9. Armin van Buuren & Racoon-Love you more
10. Shaggy meet DJ Quiksilver-Mr.Boombastic 2002 (remix)
11. Cascada-Everytime we touch
12. G Spott-Sadness
13. Pirates of the Carribean-He' s a pirate
14. Underworld-Born slippy (Yves de Ruyter remix)
15. Basshunter-Boten Anna
Zero Degrees - Extra Coldquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een behoorlijk recent elektro nummer. Het heeft tot mijn verbazing ook een clip waar allemaal vrouwen in voor komen.
De titel of artiest is dacht ik: Zero Degrees
Maar zeker weet ik dit niet, iemand die mij verder kan helpen?
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime moi non plusquote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef CingKorn het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje:
http://www.cingkorn.nl/meuk/liedje.wav
indien het te kort is, ik heb er nog een langer stukje van.... laat het dan ff weten dan upload ik dat.
alvast bedankt
Hahhahah, het is dat ik de titel nooit geweten heb, maar voor de kenners is dit stukje wel lang genoeg denk ik!quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef CingKorn het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje:
http://www.cingkorn.nl/meuk/liedje.wav
indien het te kort is, ik heb er nog een langer stukje van.... laat het dan ff weten dan upload ik dat.
alvast bedankt
Ik ben er achter dat het niet van de Mamas/Papas is maar van Scott McKenzie, die later wel weer in de Mamas/Papas zatquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Global Deejays - Always Loud in/The Sound of San Francisco ??
Of meer bedaagd en
The Mamas and the Papas - If You're Going to San Francisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |