* DuchessX en Juup© zijn laatst bij Subway in Eindhoven een broodje gaan eten...mmmmmmmmmm!
Het werkt alsvolgt:
Je kiest het soort broodje dat je wilt (Naturel, met oregano of met kaas bijvoorbeeld). Vervolgens kies je een basisbeleg (kip, kalkoen, zalm enzovoort). Daarna mag je kiezen welke groentes je erop wilt. Je kunt kiezen uit o.a. paprika, sla, olijven, ui, tomaat, komkommer. Als laatste kan je er nog kruiden en/of een saus over heen laten doen.
En dan...smullen maar!!!!
quote:Vrijstraat 23
Op dinsdag 01 januari 2002 20:38 schreef merulez het volgende:
en waar zit ie erges in e'hoven ?
quote:Hm, als mij dat overkomt weet ik ook niet of ik er nog eens heen ga, maar het broodje dat ik gegeten heb was
Op dinsdag 01 januari 2002 20:38 schreef JBravo het volgende:
Er zat bij mij in de States eens een schaamhaar tussen de sla in het broodje.... Ik ga nog steeds niet naar Subway's
Ik zou er het liefst NU nog zo eentje eten
quote:Tja, bestel dan ook geen schaamhaar....
Er zat bij mij in de States eens een schaamhaar tussen de sla in het broodje.... Ik ga nog steeds niet naar Subway's
Zekers ¤5 voor een broodje?
quote:LOL!
Op dinsdag 01 januari 2002 20:42 schreef qltel het volgende:[..]
Tja, bestel dan ook geen schaamhaar....
One subway, chicken, easy on the mayo. And hold the pubic hair!
quote:Precies maar dan heb je wel iets
Op dinsdag 01 januari 2002 20:42 schreef heijx het volgende:
Kwanta kosta?Zekers ¤5 voor een broodje?
quote:Subway is echt wel lekker!!! Vooral de Classic Italian's zijn super!
Op dinsdag 01 januari 2002 20:35 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]* DuchessX en Juup© zijn laatst bij Subway in Eindhoven een broodje gaan eten...mmmmmmmmmm!
quote:Vlakbij 't kantoor van m'n pa en ma, maar ik weet niet of je daar ooit wel 'ns bent geweest
Op dinsdag 01 januari 2002 20:38 schreef merulez het volgende:
en waar zit ie erges in e'hoven ?
quote:Hoe weet je nou of dat zo is of een gewone haar
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 20:46 schreef static het volgende:[..]
Subway is echt wel lekker!!! Vooral de Classic Italian's zijn super!
*kwijlt*
quote:Je heet V&D met je achternaam?
Op dinsdag 01 januari 2002 20:53 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Vlakbij 't kantoor van m'n pa en ma, maar ik weet niet of je daar ooit wel 'ns bent geweest
quote:Yeps die had ik ook, vooral die groene pepers erop hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (ipv de paprika).
Op dinsdag 01 januari 2002 20:46 schreef static het volgende:[..]
Subway is echt wel lekker!!! Vooral de Classic Italian's zijn super!
quote:Nee, ik heb niets te zoeken bij de reclasering
Op dinsdag 01 januari 2002 20:53 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Vlakbij 't kantoor van m'n pa en ma, maar ik weet niet of je daar ooit wel 'ns bent geweest
quote:Teeeeeeeeringgggggggggg betaal jij dik een tientje voor een BROODJE?!
Op dinsdag 01 januari 2002 20:45 schreef DuchessX het volgende:[..]
Precies maar dan heb je wel iets
quote:Ja, zijn echt super. De tonijnsalade is ook erg smakelijk!!
Op dinsdag 01 januari 2002 21:03 schreef Juup© het volgende:[..]
Yeps die had ik ook, vooral die groene pepers erop hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (ipv de paprika).
Toen ik in Miami was gingen we elke dag ontbijten daar; daar maakten ze van die sandwiches van twee meter lang ofzo (voor bedrijfslunches en feestjes).
Gelukkig zijn ze nu in alle plaatsen waar ik woon!
quote:Ja, maar zoals DuchessX al eerder vermelde het is waanzinnig lekker.
Op dinsdag 01 januari 2002 21:08 schreef ZjozZ het volgende:[..]
Teeeeeeeeringgggggggggg betaal jij dik een tientje voor een BROODJE?!
En dan nog, voor een petit pain bij de V&D met een beetje kaas en ham en wat rauwkost betaal je ook al gauw 2.5 á 3.5 ¤
Dus dan is ¤4.5 voor een dubbele petit pain met VEEL en LEKKER en VERS beleg niet eens veel.
quote:Nee, Oosthoek, slimmerik
Op dinsdag 01 januari 2002 20:58 schreef DuchessX het volgende:[..]
Je heet V&D met je achternaam?
quote:Amen!!
Op dinsdag 01 januari 2002 21:09 schreef Juup© het volgende:[..]
Ja, maar zoals DuchessX al eerder vermelde het is waanzinnig lekker.
En dan hebben we het wel over het formaat stokbrood.En dan nog, voor een petit pain bij de V&D met een beetje kaas en ham en wat rauwkost betaal je ook al gauw 2.5 á 3.5 ¤
Dus dan is ¤4.5 voor een dubbele petit pain met VEEL en LEKKER en VERS beleg niet eens veel.
quote:Tonijn!
Op dinsdag 01 januari 2002 21:01 schreef jHack het volgende:
dies zeker lekker ja. Ook de tonijn is goed te vreten daar.
Met bbq-saus!
quote:Locaties:
Op dinsdag 01 januari 2002 21:03 schreef tcr het volgende:
Damn wist niet dat Subway ook in Nederland zat. Tijdens de laatste vakantie in de VS op het laatst bijna elke dag hier een broodje gehaald. Super lekkuh
88 Statenplein
Dordrecht 3311
317-8631-8831
Vrijstraat 23
Eindhoven 56 11AT
3140-269-2138
Korte Reguilersdwarsstraat 8
Amsterdam 1017
31-20-489-5774
Stadsring 58
Amersfoort 3811 HR
31-33-475-2477
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 21:17 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Nee, Oosthoek, slimmerik
Welk kantoor is het, dan zal ik morgen even bij ze langs gaan
quote:Ja, het had ook een okselhaar van die gozer van 140 kilo met zweetplekken en met stijl haar die dat broodje in elkaar had geflanst kunnen zijn...
Op dinsdag 01 januari 2002 20:54 schreef -ScuL- het volgende:[..]
Hoe weet je nou of dat zo is of een gewone haar
![]()
quote:Toch vind ik het knap, in alle filialen waar ik kom dragen ze minstens plastic handschoentjes die heel vaak vervangen worden..
Op dinsdag 01 januari 2002 21:33 schreef JBravo het volgende:[..]
Ja, het had ook een okselhaar van die gozer van 140 kilo met zweetplekken en met stijl haar die dat broodje in elkaar had geflanst kunnen zijn...
Ik wil dat ook!
quote:Is inderdaad een superaanrader!
Op dinsdag 01 januari 2002 21:43 schreef Lois het volgende:
Jemig dat ziet er lekker uit![]()
![]()
Ik wil dat ook!
quote:Oosthoek-Verweij slimmerik
Op dinsdag 01 januari 2002 21:28 schreef DuchessX het volgende:[..]
Welk kantoor is het, dan zal ik morgen even bij ze langs gaan
Stadspoort
quote:Zoals je al kon lezen, echte aanraders zijn de 'Classic Italian' en de tonijn (hoewel ik nog niet bij het filiaal in Amsterdam ben geweest, maar ga ervan uit dat het wereldwijd hetzelfde is).
Op dinsdag 01 januari 2002 21:47 schreef Lois het volgende:
Ik ga morgen gelijk kijken of de korte reguliersdwarsstraat op loopafstand is van mijn werk.
Zo'n broodje is ontbijt en lunch ineen
quote:Ik ken niet alle bedrijven, gebouwen en kantoren uit mijn hoofd!
Op dinsdag 01 januari 2002 21:49 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Oosthoek-Verweij slimmerik
Stadspoort
quote:Die broodjes van de vuh&duh zijn ook veel te duur...
Op dinsdag 01 januari 2002 21:09 schreef Juup© het volgende:[..]
Ja, maar zoals DuchessX al eerder vermelde het is waanzinnig lekker.
En dan hebben we het wel over het formaat stokbrood.En dan nog, voor een petit pain bij de V&D met een beetje kaas en ham en wat rauwkost betaal je ook al gauw 2.5 á 3.5 ¤
Daar bij subway zal het ongetwijfeld lekker buffelen zijn maar mij nieh gezien daaro... kan me geld wel beter besteden...
Bestel maar
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 00:12 schreef Zworld het volgende:
http://www.gapgroup.com/subway/
Bestel maar
quote:Ja, vertel mij wat.... Ze konden mij ook niet vertellen hoe het erin heeft kunnen komen. Misschien was het een verdwaalde haar van de slaboer ofzo. Ze staan namelijk ook niet in hun blote leuter die broodjes te maken, maar dat had je denk ik ook wel door. Toch zat het er tussen en het was toch wel iets om over mijn nek te gaan. Geloof je me niet dan
Op dinsdag 01 januari 2002 21:41 schreef static het volgende:[..]
Toch vind ik het knap, in alle filialen waar ik kom dragen ze minstens plastic handschoentjes die heel vaak vervangen worden..
quote:Kun je het dan even uittekenen waar die zit? Kon hem niet vinden
Op dinsdag 01 januari 2002 21:47 schreef Lois het volgende:
Ik ga morgen gelijk kijken of de korte reguliersdwarsstraat op loopafstand is van mijn werk.
Zo'n broodje is ontbijt en lunch ineen
Hij moet op nummer 8 zitten, maar daar zit de McDonalds Zag wel een bord met een pijl, maar die pijl stond aan beide kanten van het bord
quote:dat lijkt net op Swirl ijsjes
[afbeelding]* DuchessX en Juup© zijn laatst bij Subway in Eindhoven een broodje gaan eten...mmmmmmmmmm!
Het werkt alsvolgt:Je kiest het soort broodje dat je wilt (Naturel, met oregano of met kaas bijvoorbeeld). Vervolgens kies je een basisbeleg (kip, kalkoen, zalm enzovoort). Daarna mag je kiezen welke groentes je erop wilt. Je kunt kiezen uit o.a. paprika, sla, olijven, ui, tomaat, komkommer. Als laatste kan je er nog kruiden en/of een saus over heen laten doen.
Swirl Your Choice Kan je zelf ijssoorten en fruit en chocolade enzo kiezen
quote:Hehe, ik was vorig jaar in Canada en daar had je op iedere hoek zowat zo'n tent
* DuchessX en Juup© zijn laatst bij in Eindhoven een broodje gaan eten...mmmmmmmmmm!Het werkt alsvolgt:
Je kiest het soort broodje dat je wilt (Naturel, met oregano of met kaas bijvoorbeeld). Vervolgens kies je een basisbeleg (kip, kalkoen, zalm enzovoort). Daarna mag je kiezen welke groentes je erop wilt. Je kunt kiezen uit o.a. paprika, sla, olijven, ui, tomaat, komkommer. Als laatste kan je er nog kruiden en/of een saus over heen laten doen.
quote:Oeh die zit in de stationshal!
Op zaterdag 12 januari 2002 19:03 schreef juss het volgende:[..]
dat lijkt net op Swirl ijsjes
Swirl Your Choice
Kan je zelf ijssoorten en fruit en chocolade enzo kiezen
Waar dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:37 schreef carola het volgende:
Er zit er ook één in Haarlem, tegenover de V & D, I love it! At het altijd op Aruba!! Top voer! Chicken Teriyaki de laatste keer was top met lekker veel extra pepers (van die mexicaanse groene jalopene pepers...mmmm!). SUBWAY RULES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |