Helaas is dit wel waar, en ben benieuwd wat jij zou hebben gedaan...quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef Jajong het volgende:
Watje.
Volgende keer er wat van zeggen!!quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef slaapkamermug het volgende:
Slappeling, jij bent dus zo'n Nederlander die weer lekker over zich heen heeft laten lopen waardoor allochtonen maar lekker hun gang kunnen gaan.
Gefeliciteerd!
Wie zegt dat het allochtonen waren?????quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef slaapkamermug het volgende:
Slappeling, jij bent dus zo'n Nederlander die weer lekker over zich heen heeft laten lopen waardoor allochtonen maar lekker hun gang kunnen gaan.
Gefeliciteerd!
Ja ik zou ingegrepen hebben jaquote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef knerpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allochtonen waren?????
En zou jij wel ingegrepen hebben?
Lekker makkelijk commentaar geven van achter je pc![]()
Spas 12?quote:Op maandag 11 september 2006 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
Daarom heb ik altijd een gun op zak als ik de straat opga.
en dan? dan hoek je een gast neer en krijg je de politie aan je deur vanwege mishandeling.quote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef slaapkamermug het volgende:
Geb. Datum 05-10-1970
En dan nog niks durven..
Dus omdat ik 35 ben,ben ik ook maar gelijk groot en sterk???quote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef slaapkamermug het volgende:
Geb. Datum 05-10-1970
En dan nog niks durven..
vooral deze getuigt van zelfkennisquote:Ik ben dus ook kwaad op mijzelf omdat ik niks durfde te doen
Dus als ze extreem mooi is moet je wel ingrijpen??quote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan? dan hoek je een gast neer en krijg je de politie aan je deur vanwege mishandeling.
ik zou de situatie inschatten en in gevallen waar het meisje echt extreem mooi is een gescheurde lip op de koop toenemen.
Ja precies, voor zo'n lelijk kutmormel moet je je hals niet wagen. Dan moet je op een afstandje gaan staan lachen, of meespugen. Had dat kreng maar mooi moeten zijn!quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef knerpie het volgende:
[..]
Dus als ze extreem mooi is moet je wel ingrijpen??
![]()
als ik jou was, was ik juist op dat stukje niet serieus ingegaan. slappe reknerd. ga op een vechtsport oid.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef knerpie het volgende:
[..]
![]()
Dûh.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef knerpie het volgende:
[..]
![]()
Het probleem is als er meerdere mensen in de buurt zijn en niemand zegt er wat van. Ik bedoel, wat kunnen 5 kleine kuthangjongeren nu doen tegen een tiental omstanders die tesamen er iets van zeggen?quote:Op maandag 11 september 2006 18:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Slaapkamermug zal wel 1 van die stoere jongens die dat meiske belaagden zijn.
Heb het 1 x geprobeert in zo'n geval, kreeg uiteindelijk toch wel een paar rake klappen op mn bakkes. Maar wat wil je, 5 tegen 1 is ook zooooooooooo eerlijk he....
Eindelijkquote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zo stoer. Voortaan ga ik met jou op pad.
quote:
spreek voor jezelf.quote:Op maandag 11 september 2006 18:10 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Wat veel helden hier zeg, bijna iedereen zou er wat tegen doen. Wat raar dat het in het echt nooit gebeurt
Ik was ook alleen, behalve met het meisje dan...quote:Op maandag 11 september 2006 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het probleem is als er meerdere mensen in de buurt zijn en niemand zegt er wat van. Ik bedoel, wat kunnen 5 kleine kuthangjongeren nu doen tegen een tiental omstanders die tesamen er iets van zeggen?
wtf, je doet net of het knap is als je het overleeft als je een groepje hangjongeren passeertquote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef Robin2130 het volgende:
Hey stelletje azijnzeikerds
Zoals jullie (misschien) wel weten kunnen hangjongeren zeer agrressief zijn tegen iemand die er wat van zegt, ze slaan gerust iemand dood, dat hoor je vaak genoeg op TV.
Nee zijn jullie zulke helden dan om in je eentje tegen een groep hangjongeren te gaan knokken?
Ik vind het niet zo gek dat knerpie niet echt durfde, wat we weten hoe die kutlui zich kunnen gedragen.
Internet is groot en veilig.quote:Op maandag 11 september 2006 18:10 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Wat veel helden hier zeg, bijna iedereen zou er wat tegen doen. Wat raar dat het in het echt nooit gebeurt
Yup, vooral die omstanders die toekeken hoe ik uiteindelijk ook nog klappen moest incasseren. Dat motiveert me echt om het een volgende keer nog eens op te nemen voor een slachtoffertje van zulks laagbijdegrondzichzelfgeweldigvindende kutjeugd. Gelukkig heb ik er ook nog een paar klappen kunnen uitdelen, maar of ze nu 16 of 36 zijn, 5 zijn er teveel.quote:Op maandag 11 september 2006 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het probleem is als er meerdere mensen in de buurt zijn en niemand zegt er wat van. Ik bedoel, wat kunnen 5 kleine kuthangjongeren nu doen tegen een tiental omstanders die tesamen er iets van zeggen?
Meisje fietste hard weg, dus ik kon haar ook niet aanspreken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |