Helaas is dit wel waar, en ben benieuwd wat jij zou hebben gedaan...quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef Jajong het volgende:
Watje.
Volgende keer er wat van zeggen!!quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef slaapkamermug het volgende:
Slappeling, jij bent dus zo'n Nederlander die weer lekker over zich heen heeft laten lopen waardoor allochtonen maar lekker hun gang kunnen gaan.
Gefeliciteerd!
Wie zegt dat het allochtonen waren?????quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef slaapkamermug het volgende:
Slappeling, jij bent dus zo'n Nederlander die weer lekker over zich heen heeft laten lopen waardoor allochtonen maar lekker hun gang kunnen gaan.
Gefeliciteerd!
Ja ik zou ingegrepen hebben jaquote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef knerpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allochtonen waren?????
En zou jij wel ingegrepen hebben?
Lekker makkelijk commentaar geven van achter je pc![]()
Spas 12?quote:Op maandag 11 september 2006 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
Daarom heb ik altijd een gun op zak als ik de straat opga.
en dan? dan hoek je een gast neer en krijg je de politie aan je deur vanwege mishandeling.quote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef slaapkamermug het volgende:
Geb. Datum 05-10-1970
En dan nog niks durven..
Dus omdat ik 35 ben,ben ik ook maar gelijk groot en sterk???quote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef slaapkamermug het volgende:
Geb. Datum 05-10-1970
En dan nog niks durven..
vooral deze getuigt van zelfkennisquote:Ik ben dus ook kwaad op mijzelf omdat ik niks durfde te doen
Dus als ze extreem mooi is moet je wel ingrijpen??quote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan? dan hoek je een gast neer en krijg je de politie aan je deur vanwege mishandeling.
ik zou de situatie inschatten en in gevallen waar het meisje echt extreem mooi is een gescheurde lip op de koop toenemen.
Ja precies, voor zo'n lelijk kutmormel moet je je hals niet wagen. Dan moet je op een afstandje gaan staan lachen, of meespugen. Had dat kreng maar mooi moeten zijn!quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef knerpie het volgende:
[..]
Dus als ze extreem mooi is moet je wel ingrijpen??
![]()
als ik jou was, was ik juist op dat stukje niet serieus ingegaan. slappe reknerd. ga op een vechtsport oid.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef knerpie het volgende:
[..]
![]()
Dûh.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef knerpie het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |