Whoeiquote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef Inca het volgende:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
![]()
![]()
Okay. Vrouwenbeslag.quote:
Ze moest eens weten....quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Sabrina tegen e10 "wat mensen ook zeggen of denken, jij bent echt een heel goed persoon hoooooooor, echt een lieffie"![]()
quote:
heb ze dan welvoor elkaar gekregen, dus;zo slecht doet ze het nietquote:Op maandag 11 september 2006 18:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde toen ze begonnen met eten "wat een luxe weer" zou ik ook denken als ik morgen ineens 14 slaven minder heb die alles voor me deden, terwijl ik mn magnetronmaaltijdje naar binnenwerk![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hilde over geen tuin: 'Graftombe...' Denk hier haar verongelijkte kop bij.
Zou goed kunnen dat Sabrina al erg vaak naar foute mannen is toegetrokken, met haar naïeve karakter.quote:Op maandag 11 september 2006 18:10 schreef riri het volgende:
[..]
Ze moest eens weten....
In het verleden zijn er blijkbaar toch wel erg veel problemen geweest met Sabrina,gisteren had Monique het even kort daar over met Tijn,ze zei letterlijk "Je moest eens weten"
Tijn had het erover dat Sabrina volwassen is en moeder van een kind en dat Monique haar niet voortdurend in bescherming moest nemen.
Wat Monique bedoelde met "Je moest eens weten" is dus iets wat we nog niet weten.
Blijkbaar neemt Monique veel verantwoordelijkheid op zich wat Sabrina betreft,lijk me niet goed voor Monique want je kon duidelijk uit haar uitspraak gisteren opmaken dat dat al heel lang zo is.
Dus een relatie met Etienne lijkt me nou niet de allerbeste optie voor Sabrina,de jongen leeft buiten het BBhuis toch een typisch leventje heb ik het idee.
Weer extra zorg voor Monique erbij....
Zeker weten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat Sabrina al erg vaak naar foute mannen is toegetrokken, met haar naïeve karakter.
...quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij eet en kauwt Micheline met haar bakkes open![]()
Het was ook meer een fopje.quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet niet wat jij gewend bent
lijkt me niet goed
![]()
![]()
Zag ik ook. Daar zou ik dus nooit naast of voor willen zitten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij eet en kauwt Micheline met haar bakkes open![]()
Ik kan er niets aan doen....ik weet dat half nederland zo eet maar ik vind het me toch een smerige gewoonte...quote:
Lovenswaardig inderdaad, maar kan ze niet eeuwig blijven doen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik vind het toch wel netjes van Mo dat ze haar zusje beschermd tegen dat soort mensen.![]()
gelijk heb jequote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen....ik weet dat half nederland zo eet maar ik vind het me toch een smerige gewoonte...![]()
![]()
Pfhew...gelukkig ...er zijn dus meer mensen die daar echt niet tegen kunnen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zag ik ook. Daar zou ik dus nooit naast of voor willen zitten.
Zolang Sabje dat blijft houden stopt Mo ook nie.quote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lovenswaardig inderdaad, maar kan ze niet eeuwig blijven doen.
daar ook bij mij...quote:Op maandag 11 september 2006 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Streams zitten vast hier.
Zou de regie daarom nu express de beelden hebben laten stilstaanquote:
Jij zou de ronde tafel opzoeken. Ronde Tafel krijgt nu een andere betekenis sinds Lancelot trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zag ik ook. Daar zou ik dus nooit naast of voor willen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |