Chinees is vies. Drek krijg je rat te eten ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helaas???? ik krijg spontaan trek hier![]()
Ook al is het hond, als het lekker is vreet ik alles....quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Chinees is vies. Drek krijg je rat te eten ofzo.
Mentaal en fysiek zwaar? Half uurtje fietsen op zon workout fiets ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
Gezien de beloftes, en de nakomingen daarvan, gok ik op pluisje blazen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
MEt zo'n hoofd is een halve meter maar een beetje...quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef enermid het volgende:
[..]
Noem je dat een beetje? hij trekt een halve meter vlees naar achteren toe.
Ja precies, ik verwacht er niet te veel vanquote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mentaal en fysiek zwaar? Half uurtje fietsen op zon workout fiets ofzo.
quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Moeten we die mensen ieder jaar herdenken
hahahhaah klassequote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
MEt zo'n hoofd is een halve meter maar een beetje...![]()
Dan zal nu wel al bepaald zijn dat Hilde er uit vliegt, want die trekt zo'n fysiek en mentaal zware opdracht natuurlijk niet...quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Het is hond.quote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al is het hond, als het lekker is vreet ik alles....![]()
misschien moeten ze Hilde wel optillen, dat is wel een fysiek zware opdrachtquote:Op maandag 11 september 2006 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal nu wel al bepaald zijn dat Hilde er uit vliegt, want die trekt zo'n fysiek en mentaal zware opdracht natuurlijk niet...
Inderdaad, en voor de mentale kwestie moet Hilde heel de tijd aanmoedigen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
misschien moeten ze Hilde wel optillen, dat is wel een fysiek zware opdracht
quote:Op maandag 11 september 2006 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal nu wel al bepaald zijn dat Hilde er uit vliegt, want die trekt zo'n fysiek en mentaal zware opdracht natuurlijk niet...
Daar heb je bouwkranen en heftrucks voor.quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
misschien moeten ze Hilde wel optillen, dat is wel een fysiek zware opdracht
quote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al is het hond, als het lekker is vreet ik alles....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |