Sabrina is wel dom blond, maar geen snol.quote:Op maandag 11 september 2006 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Sabrina tegenTijn: Jij dacht ook dat ik een domme blonde snol was, nou, dat ben ik dus ook niet...
Moet jij je username niet veranderen?quote:
hoe doe je dat, kwil de mijne ook anders eigenlijkquote:Op maandag 11 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet jij je username niet veranderen?.
Ja, ze zijn uit elkaar.quote:Op maandag 11 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet jij je username niet veranderen?.
Kan nie kiezen dus ik hou ze allebij..quote:Op maandag 11 september 2006 19:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, ze zijn uit elkaar.
Tis nu Geer of Goor.
Kan niet.quote:Op maandag 11 september 2006 19:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe doe je dat, kwil de mijne ook anders eigenlijk
je vind m lief hequote:Op maandag 11 september 2006 19:22 schreef puntoortje het volgende:
wie volgt het nog een beetje en heeft E10 kunnen volgen.......ik denk zijn hotmail....of was het zijn pincode
ik ben gewoon nieuwsgiering....hihihquote:
naar zn msn....quote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben gewoon nieuwsgiering....hihih![]()
En dat mét voorkennis betreffende zn lul.quote:
Nopequote:Op maandag 11 september 2006 19:37 schreef remboy het volgende:
ligt de streams down of ligt dat weer aan mijn internet ?
Nee ligt niet aan je internet verbinding alles ligt plat nu.quote:Op maandag 11 september 2006 19:37 schreef remboy het volgende:
ligt de streams down of ligt dat weer aan mijn internet ?
We treffen het niet vanavondquote:Op maandag 11 september 2006 19:41 schreef arneaux het volgende:
Fok is ook lekker bezig. Sjongejonge zeg.
Kwalitatief uitermate teleurstellend. (volgens Egbert)quote:Op maandag 11 september 2006 19:43 schreef remboy het volgende:
oke gelukkig ,
Wel kut zo vlak voor de live uitzending.
Jep, hier hetzelfdequote:Op maandag 11 september 2006 19:45 schreef Marrije het volgende:
Ik zie niet eens een logo, gewoon zwart beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |