abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 16:53:57 #1
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41710605
Ik klaag even naar aanleiding van dit topique: WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! . Waarom, o lieve moderatoren (lees: Buzzert), wordt elk topic dat Maikuuul in de Klaagbaak deponeert rechtstreeks verbannen naar ONZ? Okee, zijn schrijfstijl is dan misschien niet altijd even serieus, maar gaat het niet om de discussie die op de OP volgt? En in het geval van WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! was dit zeker het geval: een fatsoenlijke discussie inclusief klacht dat wij teveel leven om te werken in plaats van werken om te leven. In het dagelijks leven stimuleren we allochtoonse jongeren om naar school te gaan, ondersteunen we projecten voor de gehandicapte medemens....waarom laten we dan dit topique niet gewoon in KLB staan?

Optie 1: het topique wordt naar KLB getransferd en dit topique mag worden gesloten.
Optie 2: jullie blijven bij jullie standpunt en dit topique blijft open voor kritiek op jullie standpunt.

Een boze Dirktator.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41710676
Maikuuuul wordt gewoon bij voorbaat verplaatst zonder dat het gelezen wordt :")
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_41710692
Ik ga sowieso al voor optie 1, hier hebben we een heel leuk FB topic voor in KLB: [FB] De Klaagmuur...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')