Chinezen zijn allemaal undercover agenten. Daarom introduceren ze zich altijd met een westerse naam als Julia of Amanda (het is echt waar)quote:Op maandag 11 september 2006 16:46 schreef tonks het volgende:
Chinezen noemen hun kinderen door bestek van de trap te gooien
Ja had ik laatst ook, iets via paypal gekocht online moest ik mijn betaling telefonisch confirmen kreeg ik telefoon van zo'n gastje (zo'n chinees) "Uhm hello this is peter"quote:Op maandag 11 september 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Chinezen zijn allemaal undercover agenten. Daarom introduceren ze zich altijd met een westerse naam als Julia of Amanda (het is echt waar)
Het was toch een wok dat ze van de trap lieten vallen? Zo van: ching, tong, tangquote:Op maandag 11 september 2006 16:46 schreef tonks het volgende:
Chinezen noemen hun kinderen door bestek van de trap te gooien
Zo kan het ook, kan allemaal met die chineesjesquote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het was toch een wok dat ze van de trap lieten vallen? Zo van: ching, tong, tang![]()
nee joh, ze gooien het kind van de trapquote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het was toch een wok dat ze van de trap lieten vallen? Zo van: ching, tong, tang![]()
O daarom heten er veel chinezen pauw of auwquote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee joh, ze gooien het kind van de trap![]()
exactlyquote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef tonks het volgende:
[..]
O daarom heten er veel chinezen pauw of auw
ik heb zo'n respect voor jouquote:Op maandag 11 september 2006 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zat tijdens me stage in een hotel vol met 40 chinezenOok nog eens gebouwd achter een chinees restaurant... Stinken de hele dag door
![]()
Nou ik had een leuke stage waar ik veel uren kon maken dus ik was er haast nooitquote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik heb zo'n respect voor jouhoe heb je het uitgehouden?
Ga naar een chinees afhaalrestaurant, haal de menukaart op en ga die de hele dag hardop lezen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Het stom gelul in het chinees is weer begonnen. En ik heb het om precies te zijn 39 minuten uitgehouden
* muhammad_ali doet zijn oordopjes maar weer in
dat doen ze in Korea, sukkel...quote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee joh, ze gooien het kind van de trapen dan proberen ze op te maken wat zijn/haar eerste woordje was en zo noemen ze hem/haar
same differencequote:Op dinsdag 12 september 2006 09:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat doen ze in Korea, sukkel...
Heb je onthouden wat hij zei?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Gister kwam een gast hier eventjes zitten bij een computer en hij groette de dames, bleek een groet in het japans te zijn. Waren ze helemaal verontwaardigd en boos op die gast, dat hij japans groette en niet chinees![]()
In het Japans: 'Hebben jullie ook zo'n heimwee naar de jaren veertig en vijftig?'quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Gister kwam een gast hier eventjes zitten bij een computer en hij groette de dames, bleek een groet in het japans te zijn. Waren ze helemaal verontwaardigd en boos op die gast, dat hij japans groette en niet chinees![]()
Jammer genoeg niet. Ik ga eens opzoeken hoe je groet in het Japansquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je onthouden wat hij zei?
Dan moet je dat elke keer zeggen wanneer je ze ziet of langs hun loopt...
Muhammad_ali.... Guten Tag!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef muhammad_ali het volgende:
aangenaamd, waar heb ik de eer aan te dankenquote:
Ik maakte je uit voor duitserquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
aangenaamd, waar heb ik de eer aan te danken
* fatsoeneert zijn haar even*
Chinezen en Japanners mogen elkaar nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef muhammad_ali het volgende:
duitser?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:11 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik maakte je uit voor duitser![]()
je weet wel.. chinees - japanner... nederlander - duitser...
1 van de 3 is de moeite waard zal ik maar zeggen, maar die praat zo irritant engels, dat is niet normaal meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Chinezen en Japanners mogen elkaar nou eenmaal niet.
Zagen die wijven er trouwens goed uit? vind de meeste aziatische dames altijd wel wat hebben![]()
Whehe, idd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef MouseOver het volgende:
Beheersen ze ook de kunst om op alle mogelijke plaatsen te kunnen slapen?
quote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja had ik laatst ook, iets via paypal gekocht online moest ik mijn betaling telefonisch confirmen kreeg ik telefoon van zo'n gastje (zo'n chinees) "Uhm hello herro this is peter pital".
quote:Op maandag 11 september 2006 16:42 schreef tonks het volgende:
Blinddoek ze met flosdraad dat zal ze leren
hallo = konichi waquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Ik ga eens opzoeken hoe je groet in het Japans![]()
je bent mijn heldquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:39 schreef marruuuk het volgende:
[..]
hallo = konichi wa
hoe gaat het? = o genki desu ka
Ik dacht het was 3 willekeurige items uit de keuken pakken en die op de grond smijten?quote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo kan het ook, kan allemaal met die chineesjes
Hallo = ni hao (in simplified chinese)quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:04 schreef marruuuk het volgende:
laat maar weten of je het overleeft![]()
Hmm, heb net even een preek gehad. Dat japans totaal niet leek om chinees en dat japanners raar waren omdat ze vreemde kleren droegen. En dat ze het niet fijn vonden ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:04 schreef marruuuk het volgende:
laat maar weten of je het overleeft![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hmm, heb net even een preek gehad. Dat japans totaal niet leek om chinees en dat japanners raar waren omdat ze vreemde kleren droegen. En dat ze het niet fijn vonden ofzo![]()
hij wou het in het japans weten omdat ze zich beledigd voelen als je japans tegen ze praatquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:25 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hallo = ni hao (in simplified chinese)
Dus dunno waar je die dames voor uit maakt, maar dat zal vast niet boeien
Oh pardon. Mijn foutje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:11 schreef marruuuk het volgende:
hij wou het in het japans weten omdat ze zich beledigd voelen als je japans tegen ze praat
Hoevaak komen die chinezen in maassluis met camera's?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Corksterr het volgende:
Chinezen in het algemeen![]()
En dan vooral Chinezen met fototoestellen en camera´s en lieve lachjes.![]()
Om de 1 of andere reden vind Chinezen het VRESELIJK als je in het Japans tegen ze gaat praten. Erg vermakelijk. Dus dat moet je dan maar doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Ik ga eens opzoeken hoe je groet in het Japans![]()
Wij leven hier van het massatoerisme.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Hoevaak komen die chinezen in maassluis met camera's?
Dan wil je waarschijnlijk geen 1 chinees kennenquote:Trouwens, Chineze die een hekel aan Japanners hebben hoef ik sowieso niet te kennen
Moet je me wel eerst ff vertellen wat het is. Dalijk krijg ik een klap, weet ik niet eens waaromquote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef Kill_em_all het volgende:
Als je ze echt boos wil maken kan je ook busu tegen ze zeggen.
A china-loverquote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Cascade het volgende:
Lul niet, dat 'chinees' vreten hier is nauwelijks Chinees te noemen. Dacht je nou echt dat 1,4 miljard Chinezen allemaal Babi Pangang, Foe Yong Hai of zelfs Tja Sieuw eten?![]()
Chinese vrouwenalleen zo verlegen...
* dit weekend naar Beijing vertrekt voor een vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |