en toen logde Jimbo af.quote:- Jimbo. - www.moemoe.nl , join or be gay :') zegt:
Hey , ik wou je even bedanken dat je altijd naar me geluisterd heb Smile het heeft me veel geholpen maar ben nu echt ten einde raad , mij zie je nooit meer trug maar tog heel erg bedankt voor alle steun die je me gegeven heeft over de laatste paar maanden."
hij had het nog wel eens over jequote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is niet waar!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jimbo
is niet meer.
![]()
*gelijk uit lijst Favo Fokkers schrapt
pretty fucking seriousquote:Op maandag 11 september 2006 16:07 schreef Orealo het volgende:
Is dit serieus of een lompe grap?
waarom dan in onzinquote:
bron is msn , log heb ik uit ect en screen laat ik niet aanstaan, heb aleen die quote uit msn die ik net gaf en toen ging ie gelijk van msn af , kon nix terug zeggen ... is ongeveer 30min / 1uur geleden nuquote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kom dan maar met een bron, print screen van chatlog ofzo.
Hij heeft net gepost jong!quote:Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doden kunnen zich niet uitloggen.![]()
Niet zo'n grote mond he.quote:Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hij heeft net gepost jong!
(ondertekend B52.. dat wel..)
Een goede acteur ben je ook niet hè.quote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef B-Fifty-Two het volgende:
kan een ADM / Mod deze naar GC kicken , aangezien dr hier totaal niet serieus op deze tragische gebeurtenis word
Donder je hem toch in de grafkelderquote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef B-Fifty-Two het volgende:
kan een ADM / Mod deze naar GC kicken , aangezien dr hier totaal niet serieus op deze tragische gebeurtenis word
pre-nachtbaggerquote:Op maandag 11 september 2006 16:31 schreef muhammad_ali het volgende:
waarom is dit topic nog open?
Jij hebt geen hart.quote:Op maandag 11 september 2006 16:28 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Donder je hem toch in de grafkelder
Na de dood van Bioslock kijk je toch anders naar dit soort dingen.quote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef De-Buurvrouw het volgende:
[..]
Jij hebt geen hart.Dit is een groot verlies voor dit forum.
Ik merk het jaquote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef De-Buurvrouw het volgende:
[..]
Dit is een groot verlies voor dit forum.
life of Garp, goed boek!quote:Op maandag 11 september 2006 16:40 schreef B-Fifty-Two het volgende:
het is geen garp !
hup bed in jij uitrusten en beter wordenquote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tja niemand had hem gekocht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |