Weet je al een beetje wat je dit schooljaar kan gaan verwachten? Weer allerlei komische projecten maken?quote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst weer naar school geweestAlles gaat ook goed verder
Alleen het is zo warm
![]()
En hoe gaat het met jou![]()
Naaajaaa zeg! Doe eens wat gezelliger of is het gewoon jouw aparte manier van een TVP plaatsen?quote:
Ik ken dat, wilde een uur geleden al beginnen met Calculus.quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben zelf nu bezig met een 'studiedag', daar hoort FOK!ken ook onder blijkbaar.
Bij mij schiet het overigens al best op. Moest een samenvatting maken van een 128 pagina's tellend document en ik heb nu alle pagina's wel 'doorgescand'. Nu op zoek naar de belangrijkste informatie, leuk verhaaltje omheen schrijven en klaar. Dus ik vind dat ik wel mag FOK!ken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ken dat, wilde een uur geleden al beginnen met Calculus.
Het was een snelle TVP tussen mn potjes Hexic HD doorquote:Op maandag 11 september 2006 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naaajaaa zeg! Doe eens wat gezelliger of is het gewoon jouw aparte manier van een TVP plaatsen?
Das me veel werk.quote:Op maandag 11 september 2006 15:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij mij schiet het overigens al best op. Moest een samenvatting maken van een 128 pagina's tellend document en ik heb nu alle pagina's wel 'doorgescand'. Nu op zoek naar de belangrijkste informatie, leuk verhaaltje omheen schrijven en klaar. Dus ik vind dat ik wel mag FOK!ken.
![]()
Xboxquote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een snelle TVP tussen mn potjes Hexic HD doorWeer een achievement erbij, zit nu op een gamerscore van 305.
Mja, dat opzich wel. Maar er zijn ook hele stukken waar ik niks aan heb en als je dat snel even over kijkt kun je dat toch meteen skippen.quote:
Hmm ja, ik heb gewoon nog niks gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 15:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij mij schiet het overigens al best op. Moest een samenvatting maken van een 128 pagina's tellend document en ik heb nu alle pagina's wel 'doorgescand'. Nu op zoek naar de belangrijkste informatie, leuk verhaaltje omheen schrijven en klaar. Dus ik vind dat ik wel mag FOK!ken.
![]()
Dat versta ik ook al onder hard werken. Goed gedaan!quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar wel 4 uur saai gelul aangehoord tijden colleges.
Me eerste opdracht is een soapstore, een online winkel waar je zeep kon kopenquote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je dit schooljaar kan gaan verwachten? Weer allerlei komische projecten maken?
Tijdens mijn lessen zit ik ook meestal op Fok! Hoorquote:Ben zelf nu bezig met een 'studiedag', daar hoort FOK!ken ook onder blijkbaar. Ik merk nu nog niet veel van de warmte omdat ik toch in een vrij koele kamer zit. Ben vandaag nog niet eens echt buiten geweest, vanavond misschien maar eens buiten eten ofzo.
Vind jouw opdrachten altijd zo leuk!quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Me eerste opdracht is een soapstore, een online winkel waar je zeep kon kopen![]()
Maarrrrrrrrrrrr me tweede opdracht is weer een animatie
Leuke opdrachten Bernie. Welke studie doe je?quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Me eerste opdracht is een soapstore, een online winkel waar je zeep kon kopen![]()
Maarrrrrrrrrrrr me tweede opdracht is weer een animatie
Dank je, je hebt m gejinxed. Hij liep vastquote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
XboxJe hebt gelijk niet eens meer tijd voor ons!
[..]
Multimedia vormgevenquote:Op maandag 11 september 2006 16:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Leuke opdrachten Bernie. Welke studie doe je?
Zoals het hoort.quote:Op maandag 11 september 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je, je hebt m gejinxed. Hij liep vast
Ik heb dit jaar niet eens 10 lesuren in de week.. Volgens mij heb ik er maar .. 4quote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef mordradead het volgende:
godverdomme net 10 lesuren op die pauperschool gehadnu maar eten maken en werken
Hexic draait ook op flash.quote:Op maandag 11 september 2006 17:05 schreef moomoo het volgende:
flash om games te maken
nou ja, het gaat om het idee.
Ik had er vandaag 5quote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef mordradead het volgende:
godverdomme net 10 lesuren op die pauperschool gehadnu maar eten maken en werken
Gaat er bij mij ook wel in opzich.quote:Op maandag 11 september 2006 19:58 schreef Poit het volgende:
Hehe.. Ik heb trek in een lekker biertje!
werk.quote:
De combinatie school/werk en geen bier is pasquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef moomoo het volgende:
waar is de optie 'getver, bier!'?
Naast de optie : Vraag hier om een banquote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef moomoo het volgende:
waar is de optie 'getver, bier!'?
quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Hertog Jan natuurlijk.
Geen amstel....quote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[GAM SC]Welk bier?
» Heineken
» Brand
» Palm
» Hertog Jan
» Lani's drinken breeza
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik pak er ff een heineken bijquote:
Wrijf het er anders ff in ofzo!quote:
Zegquote:
Ja doei! Jij vindt Heikenen zuipbaarquote:Op maandag 11 september 2006 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw Chanty, kun je trouwens iets voor me doen? Een kleine gif icon maken?
Dat is het ookquote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja doei! Jij vindt Heikenen zuipbaar![]()
Nee, het hoeft ook niet meer. Ik heb een beter ideequote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja doei! Jij vindt Heikenen zuipbaar![]()
Helemaal niet man, dat zuip je alleen als er niks anders is. Zelfde geldt voor Amstel trouwens. Blegh.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Helemaal niet man, dat zuip je alleen als er niks anders is. Zelfde geldt voor Amstel trouwens. Blegh.
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:55 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
I'm just playin
Maar je mag m'n ass wel komen kicken hoor![]()
Hey jij gooit het balletje opquote:
Amstel. Das gewoon pis met een biersmaak.quote:
ik mis grolschquote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[GAM SC]Welk bier?
» Heineken
» Brand
» Palm
» Hertog Jan
» Lani's drinken breeza
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Naja, een beetje eten, een beetje DSen en een beetje ideeen uitwerken voor me projectquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:25 schreef Laniboekje het volgende:
Wat staat er op jouw planning vandaag Bernie?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Amstel. Das gewoon pis met een biersmaak.![]()
Oeh klimmen is leuk. Heb nog een filmpje waarin ik zelf naar de top klimquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:13 schreef Roi het volgende:
Ik ga vanmiddag klimmen bij die klamwand in Amsterdam naast Centraal![]()
CHANTYquote:Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk
leukquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
leuk zeg ik ben weer terug
Zoiets bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef Roi het volgende:
In Amsterdam heb je een ORLY plein!
Niks behalve het feit dat je een mod naar mijn hart bent periquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef peristilius het volgende:
Ja erg interessant, nog iemand iets boeienders te melden?
Homoquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks behalve het feit dat je een mod naar mijn hart bent peri
Dat is boeiend genoeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks behalve het feit dat je een mod naar mijn hart bent peri
Jaloers?quote:
Zal wel binnenkor als ik er weer is langs kom wat foto's van maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld.
Frankrijk heeft een Orly Airport.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik jouw foto's zie..
[afbeelding]
j/k u knowquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Chanty87 het volgende:
Weetje, da's best triest dan.
En hou oud is da meeske?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik jouw foto's zie..
[afbeelding]
Hij is gewoon verliefd op jou, wil je niet met hem niet meeten op het station van assen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
I know, maar ik vind je alsnog een kinderachtig gevoel voor humor hebben
I'm just here to make fun and jokesquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
I know, maar ik vind je alsnog een kinderachtig gevoel voor humor hebben
"and i'm all out of fun."quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
I'm just here to make fun and jokes
Daar had je gisteravond anders geen probleem mee!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
And MMaRsu is........................... gay.
Maar vanavond gaan we geen bier drinken hier hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:18 schreef Poit het volgende:
* Poit heeft een nieuw kratje bier inclusief een paar lekkere speciale biertjes!
Zo, dat zal me niet nog een keer gebeuren
En vanavond ook niet!@@!!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar had je gisteravond anders geen probleem mee!
![]()
* Poit bitchslaps MMaRsu's assquote:Maar vanavond gaan we geen bier drinken hier hoor...
Ik ook niet.. drink het alleen om stoer te zijnquote:ik lust geen bier
Naah.. ik ziet dat meer als een leuk neveneffect.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef peristilius het volgende:
Ik drink het alleen om dronken te worden.
Geweldige post mordraquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
iederen kijkt naar PSV EN IK OOK PSV OLEE OLEE OLEEEEEEE PSV OLEE OLEE OLEEEEEE PSV OLE PSV OLE PSV OLEE OLEE OLEEEEEE
HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND
HI HA HONDELUL HI HA HONDELUL
MAMA WAAR IS MIEN PILS
MIEN PILS DAT BEN IK KWIET
MAMA HEB JIJ MIEN PILS GEZIEN
IK LUST ER WEL EEN STUK OF 10
LALALALALLALAALA
LALALAALLALA
IN BERNIE'S LABRATORIUM
HE IS THE MOST GANGSTER BOY
I'VE EVER SEEEN
BUT CHANTY BLOWS HE'S EXPERIMENTS
COUSE SHE LOVES MMARSU
HIEPHOIHIEPHOIHIEPHOI
GOEDE POST HE
NU TIJD VOOR EEN PINTJE
'verwijder deze kutpost eens peristillus.... alstublieft natuurlijk he
Nee, wordt wiki.fok materiaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
iederen kijkt naar PSV EN IK OOK PSV OLEE OLEE OLEEEEEEE PSV OLEE OLEE OLEEEEEE PSV OLE PSV OLE PSV OLEE OLEE OLEEEEEE
HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND
HI HA HONDELUL HI HA HONDELUL
MAMA WAAR IS MIEN PILS
MIEN PILS DAT BEN IK KWIET
MAMA HEB JIJ MIEN PILS GEZIEN
IK LUST ER WEL EEN STUK OF 10
LALALALALLALAALA
LALALAALLALA
IN BERNIE'S LABRATORIUM
HE IS THE MOST GANGSTER BOY
I'VE EVER SEEEN
BUT CHANTY BLOWS HE'S EXPERIMENTS
COUSE SHE LOVES MMARSU
HIEPHOIHIEPHOIHIEPHOI
GOEDE POST HE
NU TIJD VOOR EEN PINTJE
'verwijder deze kutpost eens peristillus.... alstublieft natuurlijk he
Iets wat Chanty heeft uitgevonden.quote:
Wat vind jij een grappige serie dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef Chanty87 het volgende:
Seinfeld is zó niet grappigEn Mordra, je post klopt heul niet!
[MMaRsu mode] Chanty, jij maakt me iedere dag blij!quote:Mooi zo! Altijd leuk om te horen dat ik iemand blij heb gemaakt ^^
Welk land?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef Roi het volgende:
Mijn oma gaat waarschijnlijk in het buitenland wonen, ze gaat er eerst heen voor een paar maanden en als het haar bevalt blijft ze er wonen..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahahhaquote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef Poit het volgende:
Goede morre, ik ga weer lekker een dagje werken.. Had toch maar moeten gaan slapen vannacht. BEN KAPOT!
[..]
[MMaRsu mode] Chanty, jij maakt me iedere dag blij!![]()
![]()
[/MMaRsu mode]
![]()
Waarom was jouw dag kut?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef RaymanNL het volgende:
IDD.
Dan zijn alle dagen kut.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Hij duurt te lang![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tering wat een kut smilie.
Die kan je terugkrijgen.quote:
Naah, dat valt wel mee denk.. Stiekem ben ik zelf ook zoquote:
* Poit wijst naar z'n sigquote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef mordradead het volgende:
maar jij bent niet knap
wel een paar overlaten hequote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Naah, dat valt wel mee denk.. Stiekem ben ik zelf ook zoVoorspelbaar en lief dan hé
![]()
Zo.. werk zit er weer op.. Vanavond even lekker feesten in Utrecht bij de Monza.. Kijken of Taart gelijk heeft met de mooie dames die op de Communicatieopleiding zijn gekomen!
Heb d'r zin an!
maar ik ga helaasch nietquote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jij was toch al een ice cold playa?
Haha, wees daar maar niet bang voor.. Ben te oud(lees, voel me te oud) voor het grosquote:
L3KK4H L3KK4Hquote:Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef taart het volgende:
Och en je bent toch niet rijk genoeg om een breezer voor ze te halen
Kan echt nietquote:
idddquote:Op woensdag 13 september 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
Hebben jullie Koefnoen ook nog gezien met Bruce Irwin? prachtig
ik wou het hier ook nog melden, geweldigquote:Op woensdag 13 september 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
Hebben jullie Koefnoen ook nog gezien met Bruce Irwin? prachtig
Veeeeeel beter zo.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Lol ze hebben MyAt weer veranderd naar My Active Topics...WHY
Makkelijker aan te klikken.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Lol ze hebben MyAt weer veranderd naar My Active Topics...WHY
Das mooi bagger, dan gaat de tijd HEEL langzaam.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:25 schreef moomoo het volgende:
môge. ik heb weer eens niks te doen. kutstage.
Naja, ik zat net nog aan je te denken en hier ben je danquote:
Moet echter al wel weer gaan, school wacht op me!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, ik zat net nog aan je te denken en hier ben je dan
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:28 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn kat is alweer foetsieGisteren de hele dag niet op komen dagen en nu nog steeds niet.
Het is de buurtslet nietquote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef mordradead het volgende:
misschien is die de liefde aan het bedrijven in de buurt
Is het een mannelijke?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:28 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn kat is alweer foetsieGisteren de hele dag niet op komen dagen en nu nog steeds niet.
Nee, tis een dame... Een jaar of 11 ofzo. Meestal zijn katten een dag of 2 spoorloos verdwenen in de zomer door de warmte, maar ze komen dan wel altijd terug...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef capibar het volgende:
[..]
Is het een mannelijke?
Ik heb eens gehoord dat mannenkaters na een paar jaar vaak "de hort op" gaan, en nooit-of zeer sporadisch-meer terug komen.
ik mag werken vandaag, een uur langer dan jou, ben ik nu ook zielig?quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:21 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes!
Wie mag er vandaag net als mij van 08.30u tot 17.00u naar school? Met een beetje geluk ben ik voor het avondeten thuis... ik voel me zielig!
Ik zit vandaag vanaf 13:00 tot 15:00 op schoolquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:21 schreef Laniboekje het volgende:
Wie mag er vandaag net als mij van 08.30u tot 17.00u naar school? Met een beetje geluk ben ik voor het avondeten thuis... ik voel me zielig!
Broeliebroeliequote:Op vrijdag 15 september 2006 07:21 schreef Laniboekje het volgende:
jij ook al?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:09 schreef Poit het volgende:
Weekend.. pff.. ik moet als een die-hard mofo gaan werken morgen...
Hier ook. Niet eens betaald.quote:
doe maar sakequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:32 schreef Poit het volgende:
Jaman.. Wilde eigenlijk gaan stappen vanavond maar lijkt me niet zo'n goed plan.. Net een paar "iki" biertjes gedronken.. sloegen er aardig hard in zo zonder avondmaal...
Wel eens op trouwens? Is Japans bier op basis van groene thee i.p.v. water, lekker man
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ook ik heb wiikend nuRelaxte dag op werk gehad, vrij gekregen voor 7 en 8 december en het weekend daarna
OMFG. IK ben standaard elke vrijdag vrij, ik sta dus om 9.00 uur voor de Dixons op 8-12quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg ik Bernie, ik ben dus vrij van donderdag t/m zondagHeerlijk
Ik denk dat het bij mij in de stad ook niet bijzonder druk zal zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef moomoo het volgende:
ik ga zeker vrij vragen die dag. wat zeg ik, ik ga het eisen. gelukkig woon ik in een gat vol achterlijke boeren dus ik hoef niet bang te zijn dat-ie uitverkocht is of zelfs dat het druk is. en dan sta ik eveneens om 9u bij de bart smit op de stoep.
Vandaag Almanak afmaken. Deadline is morgen en ik heb geen idee hoeveel er nog moet gebeurenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:09 schreef Poit het volgende:
Weekend.. pff.. ik moet als een die-hard mofo gaan werken morgen...
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
GoeeeiesmiddagsVanavond etentje ter ere van de 80-jarige verjaardag van m'n opa
M'n 2400ste post trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |