Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 september 2006 15:00 schreef Kriebbel het volgende:
Kun je niet zorgen dat je zo snel mogelijk een gesprek bij bedrijf B krijgt, en na je sollicitatie gesprek voor bedrijf A zeg je dat je erg graag even over na wilt denken?
ach er zijn nog genoeg andere uitzend bureausquote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef Palomar het volgende:
Via een uitzendbureau is het volgens mij sowieso nooit bindend voor langere tijd. Daaroom willen bedrijven ook vaak tijdelijk personeel via een duur uitzendbureau, zodat ze er ook weer snel vanaf kunnen. Tenzij het natuurlijk anders is overeengekomen.
Maar sowieso als je nog niks getekend hebt kunnen ze je niks maken. Behalve dat het uitzendbureau jou niet lief meer vindt en je nooit meer werk krijgt via hen (in het ergste geval) als je zomaar cancelt terwijl ze op je rekenden...
dit lijkt mij ook... wel effe opletten als je een contract tekent natuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef Palomar het volgende:
Via een uitzendbureau is het volgens mij sowieso nooit bindend voor langere tijd. Daaroom willen bedrijven ook vaak tijdelijk personeel via een duur uitzendbureau, zodat ze er ook weer snel vanaf kunnen. Tenzij het natuurlijk anders is overeengekomen.
Maar sowieso als je nog niks getekend hebt kunnen ze je niks maken. Behalve dat het uitzendbureau jou niet lief meer vindt en je nooit meer werk krijgt via hen (in het ergste geval) als je zomaar cancelt terwijl ze op je rekenden...
Er is niet altijd sprake van een proeftijd. Er kan rustig een contract voor bepaalde tijd afgesproken worden zonder proeftijd.quote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef ozzyat105 het volgende:
is op zich niet binden want : proeftijd.
Het is wel netjes om open kaart te spelen, je weet nooit of je er nog eens wat aan hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |