tot later. ik ben over 8 minuutjes ook vrij.quote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef Neleos het volgende:
Maar. Ik ben vrij. Ik ga naar huus![]()
Tot later vanavond, denk ik.![]()
kloptquote:Op maandag 11 september 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
Was het niet Frank Boeijen?
telepathie is engquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef Neleos het volgende:
Maar. Ik ben vrij. Ik ga naar huus![]()
Tot later vanavond, denk ik.![]()
ken t nummer (uiteraard) maar de titel niet.quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
klopt
Edit: eigenlijk klopt het niet, want het is wel degelijk frank boeijen
peaceman +1quote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef peaceman het volgende:
Zwart Wit - Frank Boeijen Groep
quote:Op maandag 11 september 2006 16:58 schreef MaJo het volgende:
Ik luister nu de Groovezone versie van Eisbaer en die is best vet
Wat van wie?quote:Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw
en misschien ben ik geworden wat jij helemaal niet wou,
maar....
Gablentz +1quote:Op maandag 11 september 2006 17:01 schreef gablentz het volgende:
Papa Stef Bos
Maar daar zit het paupaupaupaupaupaupau tadata tadata tadata tadata stukje inquote:
Maar niet fel genoeg om katten in de gordijnen te laten vliegenquote:Op maandag 11 september 2006 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar daar zit het paupaupaupaupaupaupau tadata tadata tadata tadata stukje in
een vraag zou leuker zijnquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef gablentz het volgende:
nadeel van de kwizzz dat ik nu zelf een naam moet gaan verzinnen!
kijk eens op de 'AKQ site'quote:Op maandag 11 september 2006 17:05 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand de Eisbär versie voor me? Ik heb alleen de versies die verlopen zijn
Haha, mijn kat sliep hier inderdaad gewoon doorheen. Inmiddels ook door Grauzone trouwens, ze is er immuun voor geworden. Maar die eerste keer dat ze het hoorde vergeet ik nooit meer, het zag er zo grappig uitquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar niet fel genoeg om katten in de gordijnen te laten vliegen![]()
[..]
een vraag zou leuker zijn
[..]
kijk eens op de 'AKQ site'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |