Dat is precies het verhaal jaquote:Op maandag 11 september 2006 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht mooi = belle = Belle Starr(eerste naam die bij me opkwam wat beruchte vrouwen betreft).
Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, maar ik weet haar achternaam niet. Een vriend heeft toen nog haar dood in scene gezet (huis afgefikt), maar aangezien Belle erg dik was was het onwaarschijnlijk dat het (hoofdloze!) lichaam van de gevonden vrouw van Belle was. Rond het huis werden vele lijken gevonden, maar Belle is nooit gevonden/opgepakt.
Jammer, teveel getyptquote:Op maandag 11 september 2006 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik mijn vriend om hulp vragen of is dat hetzelfde als googlen![]()
(hij kent wel ierse biertjes, ik alleen guiness als dat al iers is)
Wacht! (al typende...)
Belle Guness?
quote:Op maandag 11 september 2006 20:03 schreef Neleos het volgende:
Vriendjes vragen mag trouwens niet, je moet alles zelf weten hier![]()
Ja helaas, ik vond wel dat je het punt verdiend had met die beschrijving eigenlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik wilde alleen die eerste zin typen (ik wist de naam toch niet), maar kwam toen op het idee dat ik wel een biernaam kende die heel misschien uit ierland afkomstig was en daar zat verdorie nog een i in ook en...nou ja, toen was ik dus te laat
Ik ken ook vooral het verhaal. Ik heb er eens een documentaire over gezien op Discovery. En later de naam even terug gezocht...quote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
De naam deed trouwens geen belletje rinkelenHet verhaal kende ik wel.
Ja, dat bedacht ik me nu dus ookquote:Op maandag 11 september 2006 20:09 schreef NoSigar het volgende:
krokodil=neushoorn
4 v/d 5quote:Op maandag 11 september 2006 20:08 schreef Grim. het volgende:
Olifant
Neushoorn
leeuw
Luipaard
nijlpaard
edit: Sorry Close, but NoSigarquote:Op maandag 11 september 2006 20:12 schreef NoSigar het volgende:
Neushoorn, leeuw, olifant, luipaard, buffel
vertalingsfoutje denk ikquote:Op maandag 11 september 2006 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Buffel...niet echt een dier waar ik aan denk bij Afrika
Olifantquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Zeurberus het volgende:
vertalingsfoutje denk ik
Buffalo = Gnoe/Wildebeest
de fout buffel kan dan snel gemaakt zijn
Nogmaals sorry voor mijn late reactie, maar bewaar de vraag, die was best interessant namelijkquote:Op maandag 11 september 2006 20:18 schreef NoSigar het volgende:
dan laat maar
Ik vond het ook al onwaarschijnlijk, zo big is tie nietquote:Op maandag 11 september 2006 20:29 schreef DeSiever het volgende:
Die grote waterbuffels, ken je die niet?? Een wildebeest is toch niet bij de 'big five'.. kom nou.
ey Soemquote:
Omdat jij een vraag mag stellen dacht ik?quote:Op maandag 11 september 2006 20:42 schreef Isabeau het volgende:
NoSigar, waarom heb je je vraag weg gehaald?
Nee johquote:Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef NoSigar het volgende:
Omdat jij een vraag mag stellen dacht ik?
Maar goed, ik zoek hem weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |