Saai hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik ben al weg..
Ik volgens mij! Je zag daar ook dat voordat de towers instorten... dat er van die lichtflitsen te zien waren!quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef MaJo het volgende:
Iemand Loose change gezien gisteren?
Ik maar ze hadden beter eerst Loose change kunnen uitzenden en daarna pas Zembla.quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik volgens mij! Je zag daar ook dat voordat de towers instorten... dat er van die lichtflitsen te zien waren!![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef MaJo het volgende:
Op een school (in Virginia?) kinderen aan het voorlezen
Ja dat vind ik ook. Nu was het de omgekeerde wereld omdat Zembla dingen ging weerleggen uit Loose Change. Wat ze maar zeer gedeeltelijk is gelukt overigens.quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik maar ze hadden beter eerst Loose change kunnen uitzenden en daarna pas Zembla.
quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
muhammed atta
Als je een beetje door 11 september geboeid bent wel jaquote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Supersheep het volgende:
![]()
wat een makkelijke vragen hier zeg!![]()
Ze zijn inderdaad niet zo moeilijk als je een beetje op de hoogte bent over de gebeurtenissen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Supersheep het volgende:
![]()
wat een makkelijke vragen hier zeg!![]()
moet m nog steeds zien, was er wat aan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef MaJo het volgende:
Heb hem helaas niet helemaal gezien, was te laat met inschakelen. Maar Zembla ging over Loose Change en andere complot-films en het ontkrachten daar van.quote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En hoe was de Zembla uitzending? (neem aan dat je die gezien hebt)
was zelf laat terug dus heb m niet kunnen zien (ook terug te bekijken op internet trouwens: http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177)
Ik had Loose Change al eerder gezien maar gister ook de tweede versie (die iets anders is dan de online versie). Er blijven hele sterke punten inzitten jaquote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
moet m nog steeds zien, was er wat aan?
(http://www.truth.provostdesigns.com/ voor diegenen die m ook willen zien)
En hoe was de Zembla uitzending? (neem aan dat je die gezien hebt)
was zelf laat terug dus heb m niet kunnen zien (ook terug te bekijken op internet trouwens: http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177)
Yepquote:Op maandag 11 september 2006 15:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Donald Rumsfeld, Colin Powell, Dick Cheney. In die volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |