En een vieze trui! en dat is niet leukquote:Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je te hard aan dat stukje folie trekt heb je niks meer te drinken in je flesje zitten.![]()
Ja ook dat nog.quote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef tonks het volgende:
[..]
En een vieze trui! en dat is niet leuk
Vooral dat Extran, dat smaakt naar afwasmiddelquote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
En ze zitten er niet eens altijd opDus als je er een keer rekening mee houd, dan was het achteraf niet nodig.
![]()
En het is bij de weg niet eens echt lekker....
nee zuip jij maar suikervolle drankjes met tig E nummers en conseverings middellen. en laat je tanden maar wegrotten door de zure frisdranken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:57 schreef Palomar het volgende:
[..]
Vooral dat Extran, dat smaakt naar afwasmiddel![]()
Nou van 2 kilometer fietsen zul je ook echt een vochttekort krijgenquote:Op maandag 11 september 2006 15:49 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
als je 2 km naar je school moet fietsen dan moet je wel het vochttekort zo snel mogelijk weer aanvullen natuurlijk. En dan kan zo'n lastig folietje die snelle opname van broodnodige elementen drastisch in de weg zitten.
Sorry , ik wist niet dat dit een gevoelig punt wasquote:Op maandag 11 september 2006 15:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nee zuip jij maar suikervolle drankjes met tig E nummers en conseverings middellen. en laat je tanden maar wegrotten door de zure frisdranken.
Gif kan je er easy inkrijgen met een spuit die je heet voorverwarmd.quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef Apekoek het volgende:
behalve hygienisch is het een goede verzegeling, zo weet je zeker dat er niemand voor je in het door jou gekochte flesje heeft staan kotsen of een gif er in heeft gegooid, (Y)
nou anders kan je wel zien of de dop open geweest is.quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef Apekoek het volgende:
behalve hygienisch is het een goede verzegeling, zo weet je zeker dat er niemand voor je in het door jou gekochte flesje heeft staan kotsen of een gif er in heeft gegooid, (Y)
nah, dan merk je toch dat dat beschermrandje van de dop kapot is ( dat plastic shit bij het opendraaien)quote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gif kan je er easy inkrijgen met een spuit die je heet voorverwarmd.
Hij koelt af waardoor het gemaakte gaatje automatisch dichtsmelt
Daarom moet je dat bij de onderkant van de fles doen. Geen hond die het ziet of merkt.quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
nah, dan merk je toch dat dat beschermrandje van de dop kapot is ( dat plastic shit bij het opendraaien)
Zodra je die spuit erin hebt geduwd is die naald alweer afgekoeld, dus dat zal niet lukken.quote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gif kan je er easy inkrijgen met een spuit die je heet voorverwarmd.
Hij koelt af waardoor het gemaakte gaatje automatisch dichtsmelt
Zou ik het maar niet drinken als ik jou was, misschien heeft iemand er wel vergif bij in gegooitquote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef brood_korst het volgende:
Vandaag bij een flesje aquarius had ik er geen op zitten![]()
Ik heb hem al opquote:Op maandag 11 september 2006 17:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou ik het maar niet drinken als ik jou was, misschien heeft iemand er wel vergif bij in gegooit![]()
Breakersquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Die gare folie bij Breakers :/ zo gaar he gek
Dat had ik ook al. Dus ik neem aan dat je klacht heeft geholpen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef brood_korst het volgende:
Vandaag bij een flesje aquarius had ik er geen op zitten![]()
Ja dan kun je nog zeggen dat het geen drinken is maar gewoon urine.quote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat had ik eens in de trein. was gelukkig appelsap
Dan is er al uit gedronken johquote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dat had ik ook al. Dus ik neem aan dat je klacht heeft geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |