Volgens mij werd er nu een commercial break uitgezonden en halen ze dat er nu uit?quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef Agrafes het volgende:
Mmm ze hebben er dus wat pauzes tussen zitten, ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen
Volgens mij hoort hier nu een reclameblok te zitten wat ze er dus uitgesneden hebben. Maar om het realtime te houden, moeten ze wel even wachten.quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef Agrafes het volgende:
Mmm ze hebben er dus wat pauzes tussen zitten, ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen
Volgens mij hebben ze die break er gewoon in vanwege de commercials die er inzitten, denk dat ze die dus niet opnieuw uitzenden.quote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef Simmertje het volgende:
Coming up bla bla mode programma....of toch niet?
er waren op dat moment ook enorme transacties aan de gangquote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Falco het volgende:
Zien jullie het ook? De Dow Jones stond nog in de plus
Kan kloppen, staat me ook iets van bij.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
volgens mij was deze dag ook dat cnn ermee begon om een nieuwsticker onderin beeld te brengen
quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef arnold-d het volgende:
gaat zometeen het vliegtuig in het WTC??
zo ongeveer nu.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef arnold-d het volgende:
gaat zometeen het vliegtuig in het WTC??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |