Stuur jij dan even een mailtje naar m.van.geel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:21 schreef jna het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe die e-mail adressen in elkaar zitten bij Ajax![]()
Wat heeft dat met Ajax te maken dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-A-EnoxpJ8
Dat ga ik ook is doen.
komop, dat kan gewoon niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Ajax niet wint van IK Start dan ben ik ten einde raad.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Ajax niet wint van IK Start dan ben ik ten einde raad.
Ik wel. Doe mij nog maar een paar rondjes europa.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef twi het volgende:
Zou er niet wakker om kunnen liggen inderdaad.
Idd, die cup voor net niet clubsquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend. Zijn we meteen van dat flut toernooitje af, en kunnen we ons volledig gaan richten op het kampioenschap. Het is alweer te lang geleden!
Ajax dus.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Idd, die cup voor net niet clubs![]()
Dat herken ik wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Mis deze week toch echt compleet het gevoel van "we gaan Europees spelen", terwijl je er voor die tijd al weken naar uit leefde.
Ik wil geen drie jaar wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, wonnen we een jaar of 14 terug ook niet eerst de UEFA Cup voordat de CL en de wereldbeker kwamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |