quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
Nicolae Mitea is bijna terug van een blessure, dus heeft Markus Rosenberg drie man voor zich op de linksbuitenpositie en aangezien hij als negen ook niets brengt, had Ajax beter hém dan Angelos Harry Charisteas kunnen verkopen. Maar helaas, men raadpleegt mij nooit.
Ach, dat geroep om Mitea vind ik ook zo overdreven. Die heeft ook nog nooit een goede voorzet gegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
Nicolae Mitea is bijna terug van een blessure, dus heeft Markus Rosenberg drie man voor zich op de linksbuitenpositie en aangezien hij als negen ook niets brengt, had Ajax beter hém dan Angelos Harry Charisteas kunnen verkopen. Maar helaas, men raadpleegt mij nooit.
Dan nog is Babel gevaarlijker/beter als Rosenberg, en ze hebben allebei geen voorzet met links dus dat maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen wanneer Babel maar naar binnen blijft trekken, wat hij ongeveer 14 van de 10 keer doet, dan moet Rosenberg maar weer in de basis.
Nee, maar hij komt wel makkelijk in de 16. Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat geroep om Mitea vind ik ook zo overdreven. Die heeft ook nog nooit een goede voorzet gegeven.
Nee, Markus Rosenberg blinkt uit in het geven van goede voorzetten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat geroep om Mitea vind ik ook zo overdreven. Die heeft ook nog nooit een goede voorzet gegeven.
Perez had m.i. nooit voor 11 gehaald moeten worden, maar gewoon voor 10. Mitea en Edgar M. zitten voor mij in hetzelfde bootje: grappig talentje waar veel te veel naar gekeken wordt na misschien 2 leuke acties in een voorbereiding.quote:Waarom zou je hem dan speeltijd gaan geven als dat de andere buitenspelers in de weg staat.
Je hebt Perez ook nog, Mitea, Edgar M.
Dat zeg ik niet, maar Markus heeft er tenminste nog een paar gegeven. Dat kun je van Mitea niet zeggen, en die komt ook al z'n mannetje amper voorbij. En dus staat voor mij Rosenberg hoger op de ranglijst voor linksbuiten dan Mitea en Manucharyan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, Markus Rosenberg blinkt uit in het geven van goede voorzetten?
Wat betreft Perez ben ikhet mee eens, maar ik denk dat het een feit is dat hij de nr.1 invaller op dit moment is omdat HTC hem wel echt "erbij" wil houden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Perez had m.i. nooit voor 11 gehaald moeten worden, maar gewoon voor 10. Mitea en Edgar M. zitten voor mij in hetzelfde bootje. Grappig talentje waar veel te veel naar gekeken wordt na misschien 2 leuke acties in een voorbereiding.
Rosenberg schoot er vorig seizoen 12 in. Geen killer moyenne, maar beter dan Babels 2. Veel van die goals vielen immers ook als linkerspits.
Dat is niet waar. Mitea is juist iemand die makkelijk binnendoor komt en gevaar kan stichten in de 16.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Markus heeft er tenminste nog een paar gegeven. Dat kun je van Mitea niet zeggen, en die komt ook al z'n mannetje amper voorbij. En dus staat voor mij Rosenberg hoger op de ranglijst voor linksbuiten dan Mitea en Manucharyan.
Dat is juist het probleem van Mitea. Hij gaat niet buitenlangs. Binnendoor met een steekpass is goed, maar dat kan je ook op Markus doen. Of in dit geval dan dus Babel. Die is daar snel genoeg voor, en heeft dan bovendien vanaf links beschikking tot z'n rechterbeen, wat makkelijker is in de afronding. Als Mitea nu een vleugelspeler was die buitenlangs zou gaan, ook al was het maar van kaliber Rosales, had 'ie van mij elke week mogen spelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Mitea is juist iemand die makkelijk binnendoor komt en gevaar kan stichten in de 16.
Ik hoop het. Misschien dat Henk het uit 'm kan krijgen, door z'n "fouten maken moet"-therapie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is dat Nicolae Mitea zo'n gevoelsmens is, weet bijna zeker als hij het vertrouwen krijgt en zijn kans krijgt in een goedlopend elftal, hij dit dubbel en dwars zal terugbetalen.
Daar zit ik niet op... Normale prijs?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:03 schreef Sethje het volgende:
op 410 forum werde er gister 3 aangeboden...
Was ook niet erg aanwezig, afgelopen zondag. Heb je niemand gezien met een Spurs-shirtje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:02 schreef Sethje het volgende:
Ik riep zondag nog heel hard Montana! maar je hoorde me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |