Godver inderdaadquote:
quote:Hatem Trabelsi zal een wrange smaak hebben overgehouden aan zijn debuut voor Manchester City. De oud-Ajacied debuteerde maandagavond tegen Reading, maar kon niet voorkomen dat City tegen een nederlaag opliep: 0-1.
En dat terwijl Trabelsi en zijn teamgenoten de betere ploeg waren, maar Reading bleekover meer gogme te beschikken. Via Ivar Ingimarsson profiteerde de thuisploeg optimaal van de schaarse kansen. Trabelsi verliet na een uur spelen moegespeeld het veld. Georgios Samaras was namens City als invaller actief. Manchester-speler Ousmane Dabo mocht vroegtijdig van het veld met een rode kaart.
Halve stadion liep met die shirtjes, juist de mensen die er bij de uitwedstrijd niet bij zullen zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
En wie heeft hem allemaal gekocht?![]()
Feyenoord-logo had iets aangepast moeten worden, zag iemand in het supportershome zitten met zo'n shirtje aan en wist even niet wat ik zag. Feyenoord-supporters zijn altijd druk bezig met Ajax, maar andersom toch niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:50 schreef Sethje het volgende:
Viel wel mee toch Montana ? Ik vind die shirtjes echt lelijk
Exactly.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feyenoord-logo had iets aangepast moeten worden, zag iemand in het supportershome zitten met zo'n shirtje aan en wist even niet wat ik zag. Feyenoord-supporters zijn altijd druk bezig met Ajax, maar andersom toch niet?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar hebben jullie het de hele tijd over? Fyenoort of zo? Wat is dat?
Kippenvel!~bij Litmanen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:14 schreef Ordinair het volgende:
Dat filmpje van Litmanen!
Ik word er trouwens schijtziek van dat Rosenberg weer niet is ingezet!
Ja ik twijfelde al, maar in dat geval vind ik dat nog een beetje erg achterhaald sarcasme net alsof er niet over de stumperds uit Rotterdam gepraat mag worden.....quote:
Als je paar pagina's verder kijkt..Real Football Factories zijn interesant..Casual life ook en Hooligans at play is ook wel genieten..vooral part 6...rode ster belgrado op bezoek bij leicester cityquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef twi het volgende:
Ik heb zitten zoeken, maar waar zijn de leuke filmpjes nou?
Rosenberg mag van mij echt wel invallen voor Babel, zelfs beginnen op de positie van Babel zou ik niet mee zitten. Maar afwisseling is het sleutelwoord! Dat deed HTC ook bij Barca! Waarom hier niet, gun Rosenberg een kans, vorige week weonsdag speelde hij met Zweden redelijk goed!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kippenvel!~bij Litmanen...
En hoezo schijtziek over de situatie Rosenberg...hij voegde de laatste tijd toch niets toe, in de basis niet en als invaller niet. Op dit moment zijn anderen gewoon beter.... Voor wie zou hij moeten spelen dan ?
Ik verbied je niks hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al, maar in dat geval vind ik dat nog een beetje erg achterhaald sarcasme net alsof er niet over de stumperds uit Rotterdam gepraat mag worden.....
Ja daar ben ik het mee eens. Vanavond gaat de gevaarlijke oostside weer helemaal losssssquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik verbied je niks hoor![]()
Ik vind het alleen de aandacht die andere clubs aan ons geven een beetje zielig, en ik ben juist blij dat dat bij ons een stuk minder was. Vanavond maar eens turven hoe vaak die lampjes "wie niet springt die is een jood" gaan zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |