Ja ik heb een payserver genomen tijdelijk en kreeg alles perfect compleet binnen, alleeen vond het zelf tegenvallen. Ultras Italia was Italian Sundays, wel vette beelden van AS Roma onderandere. BFC Berlin was niets aan, NEC Eastside ook niet. EK Hools 2000 was wel lache met die engelsen, heb nu net WK98 Hools binnen, is ook wel goed denk ik. Beelden van engelsen zijn zowiezo wel lekker altijd.quote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het nog met die dvds? Mij niet namelijk.
I know. Maar ik heb veelvuldig contact gehad met de PSV persvoorlichting en het ziet er goed uit.quote:Op maandag 11 september 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou het heel knap vinden als het je lukt om een interviewafspraak te maken met Patrick Kluivert en ik zou het nóg knapper vinden als het interview ook nog eens doorgaat, Patrick Kluivert houdt namelijk niet zo van interviews en als hij uiteindelijk akkoord gaat met een interview, wordt deze meestal op het laatste moment nog geannuleerd.
Ok en Orange violence?quote:Op maandag 11 september 2006 18:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb een payserver genomen tijdelijk en kreeg alles perfect compleet binnen, alleeen vond het zelf tegenvallen. Ultras Italia was Italian Sundays, wel vette beelden van AS Roma onderandere. BFC Berlin was niets aan, NEC Eastside ook niet. EK Hools 2000 was wel lache met die engelsen, heb nu net WK98 Hools binnen, is ook wel goed denk ik. Beelden van engelsen zijn zowiezo wel lekker altijd.
Maar verder viel het me dus een beetje tegen...
Voor tijdelijke payserver ziw www.smsusenet.nl
Wat vind jij eigenlijk. Roger of Maduro?quote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef twi het volgende:
Mwah. Vind het schandaliger dat Sansoni met zijn tackle weg komt met geel. Aan die regel moeten ze toch wat doen, dat je niet meer gestraft kunt worden als je geel hebt gehad. Die had echt gewoon 10 wedstrijden kunnen zitten anders. Is het Gabri z'n standbeen, dan had 'ie nooit meer kunnen voetballen.
Zat ik ook aan te denken, lijkt mij een prima idee.quote:Op maandag 11 september 2006 18:55 schreef twi het volgende:
Misschien een idee om Sneijder eens even een wedstrijdje corners en (verre) vrije trappen over te laten slaan, en deze door Roger te laten nemen.
Inderdaad, maar dat lijkt me ook te komen dat 'ie keer op keer maar weer in de basis wordt geplempt ondanks die beroerde vorm. Soms moet je gewoon even een periode buiten de ploeg vallen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop het, maar ik vind de vormcrisis een beetje lang duren.
Ja was alleeeen maar SCF dus daar heb ik niet lang naar gekekenquote:
ik vind t een zielig shirtje. Bedenk dan wat origineels.quote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
En wie heeft hem allemaal gekocht?![]()
Rechter rijtje hoor, middenmoters staan veel hogerquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedere aandacht voor die middenmoter is teveel![]()
Zkr lache nummerquote:Op maandag 11 september 2006 16:28 schreef Jasza het volgende:
The PartySquad - Ze Zeggen (met Negativ & Peter Beense)
Peter wat doe je nou man
Wel lache nummer
quote:Op maandag 11 september 2006 16:28 schreef Jasza het volgende:
Peter wat doe je nou man
Wel lache nummer
Hij is zwaar vetquote:Op maandag 11 september 2006 16:28 schreef Jasza het volgende:
Peter wat doe je nou man
Wel lache nummer
Misschien vind jij het wel lijpquote:Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef Bananenman het volgende:
Seizoenskaarten liggen bij sigarenboer al klaar voor Utreg uit...zondag naar Roda en ook kaartjes voor jong RKC zijn binnen. Drukke tijden!
Sethjeeeee, kan jij die dvd's nog effe voor me fikken? Geef je wel poen bij Roda (als je met de bus meegaat?) en anders gewoon daarna.
Oh wacht lees nu je post hierboven pas...er is dus geen hol aan?![]()
Nee niet heel erg, en alles is alweer van de computer ivm weinig schijfruimte..:) met payserver kun je ze nog wel binnenkrijgen. Italian sundays had ik nog nooit gezien, de rest wel. Waren docus van bbc,sbs6 en de Belgen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef Bananenman het volgende:
Seizoenskaarten liggen bij sigarenboer al klaar voor Utreg uit...zondag naar Roda en ook kaartjes voor jong RKC zijn binnen. Drukke tijden!
Sethjeeeee, kan jij die dvd's nog effe voor me fikken? Geef je wel poen bij Roda (als je met de bus meegaat?) en anders gewoon daarna.
Oh wacht lees nu je post hierboven pas...er is dus geen hol aan?![]()
Rtl7quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef Fral het volgende:
Waar wordt Ajax uitgezonden donderdag?
Ze zeiden net dat op Nederland 3 AZ en Heerenveen worden uitgezonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |