Die gebruikt psv alleen om weer fit te raken joh, heb je dat nou nog niet doorquote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Kluivert komt echt volgend jaar niet opeens weer naar Ajax hoor.....
Dan gaat Klaas-Jan waarschijnlijk ook wel wegquote:Op maandag 11 september 2006 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Die gebruikt psv alleen om weer fit te raken joh, heb je dat nou nog niet doorAan het einde van het seizoen is ie weer op z'n top en dan gaat ie naar Ajax
![]()
Och, Feyenoord is voor mij de enige rivaal, PSV en AZ zijn gewoon clubs die moeten concurreren met Ajax, niet meer en niet minder. Die jongen heeft recht op het uiten van zijn mening, toch blijft het érg ongelukkig, aangezien 410 er toch op aangekeken wordt. Als zo'n doek hangt op 420, dan is het wel duidelijk dat het de persoonlijke mening van één iemand is, maar als het op 410 hangt, lijkt het wel op een mening van het vak zelf.quote:Op maandag 11 september 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
AZ en psv vergelijken is erg krom. En komop, aan de kwaliteit van het doek zag je toch wel af dat het geen 410 actie was.
En die jongen (ik weet wel wie) zal er vast wel op aangesproken worden, dat lijkt me voldoende. (al heeft ie natuurlijk het recht zn mening te uiten)
Briljante toevoeging op de discussiequote:
Wie van de spitsen zaten er dan wel bij de selectie ?quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Briljante toevoeging op de discussie
Maar Rosenberg zat dus op de tribune?
Ik vind eigenljik niet dat hij dat verdient . . .
Hopen dat hij zondag scoort tegen die kakkerlakkenquote:Op maandag 11 september 2006 15:31 schreef super-mario het volgende:
ik zal Patrick een warm applaus geven op 410 tegen PSV. Hij verdient dat gewoon! Best irritant als er een 1-mans actie is op 410 het hele vak erop na gekeken word maar goed Vak410 en de F-Side zullen Kluivert wel warms onthalen denk ik net zoals Van Gaal vorig jaar.....:)
Over 2 jaar na het tijdperk Ten Cate moet Kluivert gewoon terug komen met Van Gaal en Davids
Manucharyan...quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef toma het volgende:
[..]
Wie van de spitsen zaten er dan wel bij de selectie ?
Huntelaar , Babel ,Rosales ,Perez (is geen aanvaller maar wordt zo wel gebruikt), ........ ? Mitea (nog geblesseerd??), Poepon ??
Markus Rosenberg kan geen potten breken als negen en op dit moment zijn Ryan Babel, Kenneth Perez en Nicolae Mitea (mits fit) gewoon beter als linksbuiten, dus helaas. De beste spelers spelen, ook al is het een sympathieke kerel.quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Briljante toevoeging op de discussie
Maar Rosenberg zat dus op de tribune?
Ik vind eigenljik niet dat hij dat verdient . . .
Ik vindt als rangorde van spitsen dat Huntelaar onbetwist 1ste keus is. Maar als 2e zou ik Rosenberg kiezen ipv Babel. Babel moet zich vind ik richten op de linksbuiten positie. Poepon is nog te jong en Perez moet op t middenveld.quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg kan geen potten breken als negen en op dit moment zijn Ryan Babel, Kenneth Perez en Nicolae Mitea (mits fit) gewoon beter als linksbuiten, dus helaas. De beste spelers spelen, ook al is het een sympathieke kerel.
Maar alles wat je moet hebben om als negen bij Ajax te slagen heeft Markus Rosenberg niet, dat hebben we gezien in de periode vóór KJH.quote:Op maandag 11 september 2006 15:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vindt als rangorde van spitsen dat Huntelaar onbetwist 1ste keus is. Maar als 2e zou ik Rosenberg kiezen ipv Babel. Babel moet zich vind ik richten op de linksbuiten positie. Poepon is nog te jong en Perez moet op t middenveld.
Coolquote:Op maandag 11 september 2006 15:40 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, ik ga Kluivert waarschijnlijk volgende week maandag interviewen over o.a. de rivaliteit tussen PSV en Ajax (in hoeverre die aanwezig is) en wat voor gevoelens hij nog heeft voor Ajax.
Ik zal mijn bevindingen hier posten.
je onderzoek zou je wel wel hebben gedaan , door onder andere het boek te lezen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:40 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, ik ga Kluivert waarschijnlijk volgende week maandag interviewen over o.a. de rivaliteit tussen PSV en Ajax (in hoeverre die aanwezig is) en wat voor gevoelens hij nog heeft voor Ajax.
Ik zal mijn bevindingen hier posten.
Ik zeg ook niet dat het niet terecht is dat hij na bepaalde spelers in de piorde komt, maar een tribuneplek verdient hij niet.quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg kan geen potten breken als negen en op dit moment zijn Ryan Babel, Kenneth Perez en Nicolae Mitea (mits fit) gewoon beter als linksbuiten, dus helaas. De beste spelers spelen, ook al is het een sympathieke kerel.
Mag ik vragen voor wel tijdschrijft / krant / internetsite is ?quote:Op maandag 11 september 2006 15:47 schreef koningdavid het volgende:
Als jullie nog vragen hebben, post ze even, misschien zit er wel een bij die ik nog kan gebruiken!
Ik ga vrijdag trouwens Harry interviewen, ook over rivaliteit. Daarvoor zijn ook nog vragen welkom.
Voor schoolquote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Mag ik vragen voor wel tijdschrijft / krant / internetsite is ?
is wel intresant , zeker op het idee gebracht door de laatste transfer van '' harry 'quote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor school
Ik studeer journalistiek en ben regisseur van een infotainmentprogramma dat we moeten maken. Ik ga samen met een redactielid een reportage maken over de rivaliteit tussen de Nederlandse topclubs en de opmerkelijke transfers die er hebben plaats gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |