abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 14:07:52 #26
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41705363
Ik hoop van harte dat Kluivert idd als Ajacied onthaalt wordt straks in de Arena.
Life is what you make it.
pi_41705401
Tsja, ookal was het volgens velen hier niet van de 410, het hing wel daar. Echt iets goedmaken hebben ze dan ook niet, maar het zou sowieso mooi zijn...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41705460
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tsja, ookal was het volgens velen hier niet van de 410, het hing wel daar. Echt iets goedmaken hebben ze dan ook niet, maar het zou sowieso mooi zijn...
Dus als ik volgende keer een doek boven zuid ophang dan heeft de F-side iets goed te maken

Van mij hoeft zo'n doek niet, hij speelt voor de grootste concurrent dus dan ben je geen Ajacied maar een psv'er.
  maandag 11 september 2006 @ 14:12:51 #29
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41705513
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dus als ik volgende keer een doek boven zuid ophang dan heeft de F-side iets goed te maken

Van mij hoeft zo'n doek niet, hij speelt voor de grootste concurrent dus dan ben je geen Ajacied maar een psv'er.
Bij van Gaal was het toch ook super ondanks dat hij bij AZ werkt......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41705562
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Bij van Gaal was het toch ook super ondanks dat hij bij AZ werkt......
Klopt, maar dat is dan ook wel een compleet andere situatie.
pi_41705588
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef devv05 het volgende:

[..]

Omdat?

(Overigens kan ik mij voor reiziger ook geen spandoek herinneren)
  maandag 11 september 2006 @ 14:15:55 #32
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41705611
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vind ik niet, maar die discussie is volgens mij al uitvoerig gevoerd hier
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41705790
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Omdat?

(Overigens kan ik mij voor reiziger ook geen spandoek herinneren)
- AZ is geen psv (heb ik heel andere gevoelens bij)
- van Gaal was een coach en geen speler (toch anders)
- Kluivert heeft aangegeven nooit naar een andere club te gaan
- van Gaal is min of meer weggepest door Koeman
- van Gaal laat duidelijk blijken dat Ajax nog steeds zijn club is

bv. Kluivert naar AZ had ik gevoelsmatig al een stuk minder erg gevonden...
pi_41705914
De beste man heeft ons de CL geschonken, dat is DE reden om hem vooral te eren!
  maandag 11 september 2006 @ 14:30:51 #35
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41706018
Het doek was niet van 410 doe even niet zo simpel. Het is ook binnen enkele minuten alweer weggehaald.

En natuurlijk geen doek voor reiziger..come on..zo'n held was dat nou ook weer niet. We gaan toch ook geen doek ophangen voor gijs leurink omdat hij in de jeugd bij ajax speelde.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 11 september 2006 @ 14:30:56 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41706021
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

- AZ is geen psv (heb ik heel andere gevoelens bij)
- van Gaal was een coach en geen speler (toch anders)
- Kluivert heeft aangegeven nooit naar een andere club te gaan
- van Gaal is min of meer weggepest door Koeman
- van Gaal laat duidelijk blijken dat Ajax nog steeds zijn club is

bv. Kluivert naar AZ had ik gevoelsmatig al een stuk minder erg gevonden...
Kan me echt geen reet schelen of het nou AZ of PSV is, daarbij zijn er al zoveel ex-Ajacieden naar PSV vertrokken en konden wij Patrick Kluivert helemaal niet gebruiken. Ontzettend kansloze actie van die supporter die dat doek heeft gemaakt, hoop dat 410 hem er goed op heeft aangesproken, want het tast wel het imago van 410 aan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41706038
was een vermakelijke pot gisteren.
pi_41706519
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan me echt geen reet schelen of het nou AZ of PSV is, daarbij zijn er al zoveel ex-Ajacieden naar PSV vertrokken en konden wij Patrick Kluivert helemaal niet gebruiken. Ontzettend kansloze actie van die supporter die dat doek heeft gemaakt, hoop dat 410 hem er goed op heeft aangesproken, want het tast wel het imago van 410 aan.
Stond je gister niet op het vak dan?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41706539
Ik zou kluivert alleen al om het feit dat hij ons de CL geschonken heeft een spandoek geven bij zijn terugkomst in de arena. Ongeacht voor welk team hij nu speelt. Die jongen wil voetballen en ajax wilde hem niet...
  maandag 11 september 2006 @ 14:46:19 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41706572
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Stond je gister niet op het vak dan?
Dat wel, maar heb er helemaal niets van meegekregen. Zag het doek vandaag pas, op het FOK!forum.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 11 september 2006 @ 14:52:21 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41706799
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zou kluivert alleen al om het feit dat hij ons de CL geschonken heeft een spandoek geven bij zijn terugkomst in de arena. Ongeacht voor welk team hij nu speelt. Die jongen wil voetballen en ajax wilde hem niet...
Toen Ajax hem wel wilde, wilde hij Ajax niet (meer). Tot 3 maal toe
pi_41706859
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik vind dat men hier veel te veel drogredenen gebruikt om aan te geven dat Patrick Kluivert 'respect' verdiend.

Laat ik voorop stellen dat ik ook voor een mooi spandoek en veel zang ben. Na het bericht tien dagen geleden reageerde ik furieus en was ik een van de eerste die hier schreeuwde om hem uit te gaan fluiten, maar dat was een emotie in de snelheid geweest en dat is wel een beetje gezonken. Ik zou persoonlijk zelfs lijnentrekker willen zijn of koffiejuffrouw dan dat ik bij een andere club als Ajax in Nederland zou gaan ballen, maar misschien heb ik daar een andere beleving in dan anderen die meer naar het spelletje kijken ('Laat Patrick toch lekker ballen').

Maar die drogredenen komen me de strot uit. OMDAT hij toevallig dat puntertje in Wenen had, moeten we hem dankbaar zijn? Dat slaat toch nergens op. OMDAT hij zich jaren voor ons mooie cluppie heeft ingezet, verdiend hij een warm onthaal.

En die mafkees op Zuid die gaat roepen dat dit een actie van 410 is, kan beter is logisch gaan denken ipv een brief insturen. Tuurlijk is het niet van ons, eenmansactie!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41706914
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef twi het volgende:

[..]

Toen Ajax hem wel wilde, wilde hij Ajax niet (meer). Tot 3 maal toe
Klopt, toen was hij nog te veel op geld belust. Maar goed, dat neemt niets af dat hij gewoon een Ajacied is en denk ik volgend jaar wel weer thuis komt.

Laten we hem warm onthalen. Is alleen maar positief voor onze naam en maakt de kans groter dat Patje bij ons terugkeert.
pi_41707026
Kluivert komt echt volgend jaar niet opeens weer naar Ajax hoor.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 11 september 2006 @ 15:01:02 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41707084
Aangezien alles op 410 normaliter strak georganiseerd is, snap ik best dat men in de rest van het stadion bij het verschjnen van zo'n doek, denkt dat het een actie is vanuit 410. Kan alleen maar blij zijn dat dit niet zo is, want ik persoonlijk kan Patrick Kluivert best begrijpen. Op de momenten dat hij naar Ajax kon, had hij nog andere keuzes, die achteraf verkeerd uitpakten en nu hij zelf terug zou willen keren bij Ajax, had Ajax hem niet meer nodig. PSV geeft hem een kans, maar moet hij dit dan maar laten lopen, omdat het de grootste concurrent van Ajax is? Een echte rivaal is PSV niet eens, het is net als AZ een concurrent, meer niet.
pi_41707085
ik zeg ook onthalen die gozert.
pi_41707234
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Aangezien alles op 410 normaliter strak georganiseerd is, snap ik best dat men in de rest van het stadion bij het verschjnen van zo'n doek, denkt dat het een actie is vanuit 410. Kan alleen maar blij zijn dat dit niet zo is, want ik persoonlijk kan Patrick Kluivert best begrijpen. Op de momenten dat hij naar Ajax kon, had hij nog andere keuzes, die achteraf verkeerd uitpakten en nu hij zelf terug zou willen keren bij Ajax, had Ajax hem niet meer nodig. PSV geeft hem een kans, maar moet hij dit dan maar laten lopen, omdat het de grootste concurrent van Ajax is? Een echte rivaal is PSV niet eens, het is net als AZ een concurrent, meer niet.
AZ en psv vergelijken is erg krom. En komop, aan de kwaliteit van het doek zag je toch wel af dat het geen 410 actie was.

En die jongen (ik weet wel wie) zal er vast wel op aangesproken worden, dat lijkt me voldoende. (al heeft ie natuurlijk het recht zn mening te uiten)
pi_41707254
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zeg ook onthalen die gozert.
Dan klap jij toch extra hard voor Tele 2, of kom je 'm persoonlijk onthalen?
pi_41707304
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Ik vind dat men hier veel te veel drogredenen gebruikt om aan te geven dat Patrick Kluivert 'respect' verdiend.

Laat ik voorop stellen dat ik ook voor een mooi spandoek en veel zang ben. Na het bericht tien dagen geleden reageerde ik furieus en was ik een van de eerste die hier schreeuwde om hem uit te gaan fluiten, maar dat was een emotie in de snelheid geweest en dat is wel een beetje gezonken. Ik zou persoonlijk zelfs lijnentrekker willen zijn of koffiejuffrouw dan dat ik bij een andere club als Ajax in Nederland zou gaan ballen, maar misschien heb ik daar een andere beleving in dan anderen die meer naar het spelletje kijken ('Laat Patrick toch lekker ballen').

Maar die drogredenen komen me de strot uit. OMDAT hij toevallig dat puntertje in Wenen had, moeten we hem dankbaar zijn? Dat slaat toch nergens op. OMDAT hij zich jaren voor ons mooie cluppie heeft ingezet, verdiend hij een warm onthaal.

En die mafkees op Zuid die gaat roepen dat dit een actie van 410 is, kan beter is logisch gaan denken ipv een brief insturen. Tuurlijk is het niet van ons, eenmansactie!
Ik geef ook niet alleen als reden dat hij dat CL doelpunt heeft gemaakt, maar ik vind dat wel de ultieme reden naast het feit dat hij veel meer heeft betekend voor de club. Ik wordt alleen een beetje moe van mensen die hem afvallen, omdat hij bij PSV is gaan voetballen. Iedere andere "professional" zou hetzelfde gedaan hebben.

Dat jij nog liever koffiejuffrouw wordt bij Ajax, dan voetballer van PSV, dat is een droom die geen enkele andere voetballer waar ook ter wereld nastreeft. Wat dat betreft moet je toch echt je ogen openen . .
Het heeft niets met "alleen maar naar het spelletje kijken" te maken, maar dat heeft met realisme te maken.
Je streeft het hoogst haalbare na als topsporter. Op dit moment is het hoogst haalbare voor bijvoorbeeld Kluivert, PSV. Ik gun hem dat dan ook oprecht en ik hoop van harte, dat hij datgene laat zien waarvoor hij naar Nederland is gekomen.

Ik vind het verder prima dat jij een bepaalde visie hebt op clubliefde, maar je moet natuurlijk wel realistisch blijven.
pi_41707368
Ben ik toch niet de enige die er zo over denkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')