Dat ziet er normaal uit.quote:
Ik moet zeggen, dat ik het fijne er ook niet van weet, omdat ik naar het geheel kijk.quote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Het is dat ik het beter weet na al mijn jaren op het internet.
Sarcasme
(Zo niet, dan ben je gewoon aan het trollen)
En de bomaanslagen in madrid dan? Waarom hoor ik je daar niet over?quote:Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik het fijne er ook niet van weet, omdat ik naar het geheel kijk.
Het enige dat er ermee wil zeggen, is dat je terug moet gaan in de geschiedenis om het te kunnen begrijpen.
Pearl Habor, Kennedy, USS Cole, Oklhahoma city Bombing, WTC aanslag 1993, enz, enz.
Oftewel, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt en zit maar wat in de ruimte te lullen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik het fijne er ook niet van weet, omdat ik naar het geheel kijk.
Het enige dat er ermee wil zeggen, is dat je terug moet gaan in de geschiedenis om het te kunnen begrijpen.
Pearl Habor, Kennedy, USS Cole, Oklhahoma city Bombing, WTC aanslag 1993, enz, enz.
Dat is een gebeurtenis die zich na 9/11, afspeelde en is een gevolg van.............quote:Op maandag 11 september 2006 15:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En de bomaanslagen in madrid dan? Waarom hoor ik je daar niet over?
Weer zo'n politiek correct Fokkertje, die niet verder kan denken dan in het hokje waar hij zichzelf heeft ingeplaatst !quote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt en zit maar wat in de ruimte te lullen.
Pas maar op dat ik je IQ niet ga raden.
Precies wat ik ook zeiquote:Harige Bangmaker kom er maar in: “De dagen zijn zwanger van nieuwe gebeurtenissen en joden en alle andere westerlingen moeten dood.” Waarvan akte. En nou niet gelijk roepen dat de rechterhand van Bin Laden een racist is, want de westerse complotdenkers kunnen er ook wat van. Zo worden veel aluminiumhoedjes puur en alleen gedreven door racisme. Pardon? Jawel, “11 September was namelijk veel te ingewikkeld voor die domme Arabieren. Daar moet de CIA wel achter zitten.”
Ah, een echte.quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef altface het volgende:
[afbeelding]
Http://www.sendspace.com/file/uglj9i
Http://www.sendspace.com/file/uglj9i
Http://www.sendspace.com/file/bhvrzl
Http://www.sendspace.com/file/qilb1h
gerse beelden al weer 5 jaar ehh respect voor broeder atta
Sorry, maar daar zijn ze ook te dom voor.quote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef JohnDope het volgende:
geenstijl:
[..]
Precies wat ik ook zei
Nee, een Fokkertje dat niet tegen dom gelul kan zonder bewijzen. Of nog erger: figuren die wat vragen stellen, het anwoord op die vragen niet weten, en daarom uit die vragen een conclusie trekken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Weer zo'n politiek correct Fokkertje, die niet verder kan denken dan in het hokje waar hij zichzelf heeft ingeplaatst !
![]()
Ach, ze moeten wel, want als het ooit uitkomt, willen ze natuurlijk niet dat ze in een slecht daglicht komen te staan. ! ! !quote:Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Valt me trouwens op dat ze op CNN veel kritischer zijn dan 5 jaar geleden.
Lees eens een boek kloothommel, wat een onzin!quote:Op maandag 11 september 2006 15:17 schreef squealmaster het volgende:
Pearl Habor hebben ze laten gebeuren, omdat Amerika een rede nodig had om Japan aantevallen.
Jesus Christus, wat doe jij veel moeite, om jouw blanke reet te beschermen !quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, een Fokkertje dat niet tegen dom gelul kan zonder bewijzen. Of nog erger: figuren die wat vragen stellen, het anwoord op die vragen niet weten, en daarom uit die vragen een conclusie trekken.
Oh enneu: 88
Je bent op dreef zegquote:Op maandag 11 september 2006 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Dit is ook een mooi verhaal, wederom weer lekker afgemixxed, mooie geluiden, etc
http://video.google.nl/videoplay?docid=3891535120990840079&q=illuminati
In deze documentaire krijgt de VN er van langs ook.
De Amerikanen wisten het en hebben het toch laten gebeuren.quote:Op maandag 11 september 2006 17:01 schreef _The_General_ het volgende:
Mag ik nu even de bronnen zien dat Pearl Harbor een inside job was ?
Kijk als Europa, VN, WHO, WTO, etc en de hele mikmak in discrediet wordt gebracht vind ik het top, het maakt me niet uit of het waarheid is of niet als ze maar in discrediet gebracht worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |