quote:en RUN DMC? en.... maar... eugh.. wat staan er mooie platen tussen! mooie aanleiding om binnenkort weer eens een vinyl-feestje te organiseren en mijn hele collectie nog eens te draaien... thnx! (maandag kan niet beter beginnen)
Op maandag 14 januari 2002 10:40 schreef MOONboy het volgende:[..]
briljant topic!!, ik kijk duidelijk te weinig in 'Muziek'... prachtig hoe emoties omhoogwellen bij alleen al het lezen van de titels! ik vond het wel jammer dat Electric van the Cult niet genomineerd was... maar zag daar veel prachtige platen voor terug... ranja rocks. (en Paul's Boutigque van de Beasties is natuurlijk eigenlijk...
)
quote:Idd, lastig te voorspellen...
Op maandag 14 januari 2002 10:23 schreef the-O het volgende:[..]
Ik kan bijna niet wachten. Is er iemand die al een overzichtje heeft van de winnaars? Dan kan ik speculeren over de laatste 4. En de release van het 70-jaren tournament komt dan ook weer wat dichterbij.
Mijn 70's shortlist word overigens met de dag langer
quote:* buigt het hoofd en kijkt beschaamd naar de grond
Op maandag 14 januari 2002 10:54 schreef ranja het volgende:
Run dmc viel in de eerste ronde af tegen Elvis Costello... en the Cult stond er wel in met Love maar die overleefde de 2e ronde niet... Ik vind Love wel een 'essentieler' (en beter) album dan Electric, vandaar dat die er wel instond en Electric niet.
quote:Yep
Op maandag 14 januari 2002 11:14 schreef ranja het volgende:
toch?
Album toernooi Jaren 80!!! - deel 2
(zet effe linkje neer; wel zo makkelijk als je zoekt via je eigen posts)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |