abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41978599
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:36 schreef Suko het volgende:
Anna Nicole Smith gedrogeerd afgevoerd

AMSTERDAM - Anna Nicole Smith is ingestort nadat ze te horen heeft gekregen dat haar 20-jarige zoon, Daniel Wayne Smith, is overleden. De 38-jarige Playmate is kapot van verdriet, ze krijgt kalmerende middelen toegediend. Ook leed ze tijdelijk aan geheugenverlies.

Volgens een woordvoerder van Anna Nicole drong het afschuwelijke nieuws niet tot haar door. Anna's advocaat, Howard K. Stern, moest haar telkens opnieuw vertellen dat haar zoon was overleden, omdat zij zich door geheugenverlies niets meer herinnerde.

Daniel Wayne Smith overleed zondag in het ziekenhuis op de Bahama's, waar zijn moeder drie dagen eerder beviel van een dochter. telegraaf.nl

Wat een drama zeg, ben geen fan van haar maar heb wél medelijden. En ach, die baby...
Howard Stern...kleine wereld, die showbusiness
  woensdag 20 september 2006 @ 12:07:03 #52
30560 2Mini
Official Logo
pi_41979034
Is dat die gozer die ervan houdt dames op sybians te laten rijden in zn studio?
Camera 1... 1!
pi_41983941
Nee das heel iemand anders natuurlijk..

pi_42047401
Anna Nicole krijgt toestemming om zoon te begraven
(Novum/AP) - Anna Nicole Smith kan haar zoon binnenkort begeleiden naar zijn laatste rustplaats. De autoriteiten van de Bahama's hebben een akte van overlijden afgegeven voor Daniel Smith, waarmee de weg vrij is om hem te begraven. De toestemming om hem te begraven komt nog voordat het rapport naar zijn dood is afgerond.

De 20-jarige Daniel Smith overleed bijna twee weken geleden in een ziekenhuis op de Bahama's in het bijzijn van zijn moeder. Enkele dagen daarvoor was de 38-jarige voormalige playmate bevallen van een dochtertje. Het is onduidelijk hoe de jongen om het leven is gekomen.

Volgens een ambtenaar van de plaatselijke autoriteiten komt het vaker voor dat er een akte van overlijden wordt afgegeven voordat de precieze doodsoorzaak is bepaald. In de overlijdensakte staat bij doodsoorzaak dat men in afwachting van chemische analyse is.

De advocaat van Anna Nicole Smith verklaarde dat de uitkomst van het onderzoek waarschijnlijk over twee weken bekend is. Hij vertelde verder dat de blondine langzamerhand de schok van haar zoons dood te boven komt. "Het gaat al veel beter met haar. Je komt er natuurlijk nooit overheen, maar je worstelt je er doorheen. Het heeft tijd nodig."
pi_42192304
net gelezen op teletekst
quote:
Oorzaak dood zoon Anna Nicole bekend

Daniël Smith, de zoon van actrice en model Anna Nicole Smith, is overleden aan een gevaarlijke combinatie van drugs. Die zorgde ervoor dat zijn hart ermee stopte. Dit heeft de patholoog die Smith had ingehuurd om de dood van haar zoon te onderzoeken, bekendgemaakt.
pi_42193207
Dus toch
  donderdag 28 september 2006 @ 10:44:02 #57
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42193312
goh wat een verrassing
The girl that lost her mind
  donderdag 28 september 2006 @ 10:47:30 #58
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42193389
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42193404
Die advocaat is dus ook de vader van dat joch zag ik gisteren op tv.
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 28 september 2006 @ 10:49:50 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42193438
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef ioko het volgende:
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.

Ik gok dat dit zo'n beetje niemand zal verbazen...
  donderdag 28 september 2006 @ 10:51:44 #61
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42193477
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42193505
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef static het volgende:

[..]

Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.
o
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 28 september 2006 @ 10:54:50 #63
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42193552
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.

Ik gok dat dit zo'n beetje niemand zal verbazen...
Dat zeg ik ook niet . Maar er werd wel fel gereageerd toen ik zei dat ik het niet vertrouwde. De algemene toon van dit topic was inderdaad anders, geen weldenkend mens neemt aan dat er bij zo'n jong iemand niet meer aan de hand kan zijn.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42193571
quote:
ik vond het overkomen bij Larry King alsof hij zo een einde wil maken aan de speculaties en zo ANS probeert te beschermen, in deze verdrietige tijd.
De echte vader is ms compleet out of the picture, en zo houden de media op met vissen en heeft het kindje toch een papa.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 28 september 2006 @ 10:58:32 #65
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_42193661
quote:
Hij is de vader (zegt de vader te zijn) van haar dochter. Haar zoon is van iemand anders (volgens mij was advocaat Stern zelf nog een kind toen Anna Nicole Smith haar zoon kreeg, maar dat terzijde)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 28 september 2006 @ 11:00:41 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42193710
Volgens FOXNews:
quote:
SAN JUAN, Puerto Rico — Anna Nicole Smith's 20-year-old son died from a lethal combination of methadone and two antidepressant drugs, a pathologist who conducted a private autopsy on the body said Wednesday.

Toxicology tests showed Daniel Smith had methadone, Zoloft and Lexapro in his system when he died Sept. 10 in a hospital room in the Bahamas where his former Playboy playmate mother was recuperating from giving birth to a daughter, according to Cyril Wecht.

"The fact that we have these drugs and the levels of the drugs overwhelmingly and most logically point to this being a tragic, accidental, drug-related death," Wecht told The Associated Press from his home in the Pittsburgh, Pennsylvania area.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42195352
Dus mensen..als je aan de zoloft zit, geen methadon nemen .
In Amerika zit trouwens 10% van de bevolking aan de anti-despressiva. Dus mocht je iemand tegenkomen, grote kans dat het "Hi!! how are you doing??" chemicly enhanced is .
Hier in Nederland schijnt het percentage op 5% te liggen.
pi_42195449
Wat voor drugs dan?

-edit-

vergeten te refreshen

Hm, over-the-counter drugs dus...de meest gevaarlijke soort

Hoeveel mensen overlijden er paar jaar wel niet aan (een combinatie van) dat soort drugs?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_42195547
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef rameijer het volgende:
Wat voor drugs dan?
uuuh.... Methadone, Zoloft and Lexapro
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 28 september 2006 @ 12:44:24 #70
30560 2Mini
Official Logo
pi_42196524
aah drugs... ik hoef niet meer in dit topic te kijken
blijft alsnog sneu..
Camera 1... 1!
pi_42196802
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef rameijer het volgende:
Wat voor drugs dan?

Hm, over-the-counter drugs dus...de meest gevaarlijke soort
Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?

Methadon:
Schedule II drug
Findings required:

(A) The drug or other substance has a high potential for abuse.
(B) The drug or other substance has a currently accepted medical use in treatment in the United States or a currently accepted medical use with severe restrictions.
(C) Abuse of the drug or other substances may lead to severe psychological or physical dependence.
These drugs are only available by prescription, and distribution is carefully controlled and monitored by the DEA. Oral prescriptions are not allowed except in emergencies, and no refills are allowed. Also, Schedule II drugs are subject to production quotas set by the DEA.

Zoloft = SSRI = prescription only

Lexapro = SSRI = prescription only

Heb je énig idee wat 'over the counter' betekent?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42198671
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?

Methadon:
Schedule II drug

[..]

Zoloft = SSRI = prescription only

Lexapro = SSRI = prescription only

Heb je énig idee wat 'over the counter' betekent?
Ja: dat je ze legaal (al dan niet op recept) kan verkrijgen. Zelfs Methadon wordt in sommige gevallen voorgeschreven...

Over-the-counter betekent niet dat ze in de schappen van de supermarkt liggen hoor

Weet je wat prescription betekent?

Dit zijn geen iilegale drugs hoor, anders zouden ze in Schedule I zitten, zoals MDMA, LSD, Heroine, Cocaine, etcetera...
the shore
pi_42198943
Over-the-counter betekent gewoon zoals het er staat: over de toonbank te krijgen. Zonder recept.
quote:
Een zelfzorgmedicijn is een eenvoudig medicijn dat zonder recept verkocht mag worden. Het wordt ook wel een Over-the-counter-medicijn genoemd, omdat het zo verkocht mag worden.
En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42199598
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hehe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42199884
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Over-the-counter betekent gewoon zoals het er staat: over de toonbank te krijgen. Zonder recept.
[..]
Dus voorgeschreven medicijnen zijn niet over-the-counter medicijnen? Die krijg je toch ook over de toonbank en niet eronder?
quote:
the shore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')