Howard Stern...kleine wereld, die showbusinessquote:Op donderdag 14 september 2006 17:36 schreef Suko het volgende:
Anna Nicole Smith gedrogeerd afgevoerd
AMSTERDAM - Anna Nicole Smith is ingestort nadat ze te horen heeft gekregen dat haar 20-jarige zoon, Daniel Wayne Smith, is overleden. De 38-jarige Playmate is kapot van verdriet, ze krijgt kalmerende middelen toegediend. Ook leed ze tijdelijk aan geheugenverlies.
Volgens een woordvoerder van Anna Nicole drong het afschuwelijke nieuws niet tot haar door. Anna's advocaat, Howard K. Stern, moest haar telkens opnieuw vertellen dat haar zoon was overleden, omdat zij zich door geheugenverlies niets meer herinnerde.
Daniel Wayne Smith overleed zondag in het ziekenhuis op de Bahama's, waar zijn moeder drie dagen eerder beviel van een dochter. telegraaf.nl
Wat een drama zeg, ben geen fan van haar maar heb wél medelijden. En ach, die baby...![]()
quote:Oorzaak dood zoon Anna Nicole bekend
Daniël Smith, de zoon van actrice en model Anna Nicole Smith, is overleden aan een gevaarlijke combinatie van drugs. Die zorgde ervoor dat zijn hart ermee stopte. Dit heeft de patholoog die Smith had ingehuurd om de dood van haar zoon te onderzoeken, bekendgemaakt.
Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef ioko het volgende:
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
Die advocaat is dus ook de vader van dat joch zag ik gisteren op tv.
oquote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef static het volgende:
[..]
Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.
Ik gok dat dit zo'n beetje niemand zal verbazen...
ik vond het overkomen bij Larry King alsof hij zo een einde wil maken aan de speculaties en zo ANS probeert te beschermen, in deze verdrietige tijd.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
Hij is de vader (zegt de vader te zijn) van haar dochter. Haar zoon is van iemand anders (volgens mij was advocaat Stern zelf nog een kind toen Anna Nicole Smith haar zoon kreeg, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
quote:SAN JUAN, Puerto Rico — Anna Nicole Smith's 20-year-old son died from a lethal combination of methadone and two antidepressant drugs, a pathologist who conducted a private autopsy on the body said Wednesday.
Toxicology tests showed Daniel Smith had methadone, Zoloft and Lexapro in his system when he died Sept. 10 in a hospital room in the Bahamas where his former Playboy playmate mother was recuperating from giving birth to a daughter, according to Cyril Wecht.
"The fact that we have these drugs and the levels of the drugs overwhelmingly and most logically point to this being a tragic, accidental, drug-related death," Wecht told The Associated Press from his home in the Pittsburgh, Pennsylvania area.
uuuh.... Methadone, Zoloft and Lexaproquote:
Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef rameijer het volgende:
Wat voor drugs dan?
Hm, over-the-counter drugs dus...de meest gevaarlijke soort
Ja: dat je ze legaal (al dan niet op recept) kan verkrijgen. Zelfs Methadon wordt in sommige gevallen voorgeschreven...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?
Methadon:
Schedule II drug
[..]
Zoloft = SSRI = prescription only
Lexapro = SSRI = prescription only
Heb je énig idee wat 'over the counter' betekent?
En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription isquote:Een zelfzorgmedicijn is een eenvoudig medicijn dat zonder recept verkocht mag worden. Het wordt ook wel een Over-the-counter-medicijn genoemd, omdat het zo verkocht mag worden.
hehequote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription is![]()
Dus voorgeschreven medicijnen zijn niet over-the-counter medicijnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Over-the-counter betekent gewoon zoals het er staat: over de toonbank te krijgen. Zonder recept.
[..]
quote:En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |