Lekker vertaald van 'babygirl'quote:Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Van telegraaf.nl:
het babymeisje is.
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgeslotenquote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
alcohol en drugs is niet bepaald zomaar...
Ik wist trouwens niet dat ze een zoon van die leeftijd had!
Oh mensen maandagochtend.quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgesloten
Heel verdrietig dit...
Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgesloten
Heel verdrietig dit...
Ik denk dat dat er meer mee te maken heeft dat als mensen horen dat een jongen van 20 dood is ze gelijk aan drugs en drank denken en ze niet willen dat de jongen zo in het nieuws komt. Ik denk niet dat ze dat helemaal zullen voorkomen hiermee, maar ik kan me wel voorstellen dat ze het gezegd willen hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....
Nou, erg hoor. Zo dubbel ook. Ben je aan de ene kant helemaal kapot omdat je zoon overlijdt maar je moet ook weer zo sterk zijn om voor je baby te zorgen die alle liefde nodig heeft.quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef Natalie het volgende:
Sjonge... wat dubbel ook. Net een dochter gebaard. Hartstikke blij, en dan ineens sterft je zoon. Arme vrouw.
Een of ander verlopen en uitgedijde playmate die ook nog wel eens een mislukte poging heeft gedaan tot acteren. Tegenwoordig is ze professioneel lijkenpikster.quote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Wie de fuck is Anna Nicole Smith en wat doet ze![]()
Wauw, intressant persoon!! Die verdient die aandacht en oa dit topic welquote:Op maandag 11 september 2006 13:50 schreef ruby het volgende:
Alstublieft.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Nicole_Smith
nee dat doen ze zodat sensatie beluste mensen zoals jij voor te zijn. Als ze dat niet hadden gepost dan had iemand zoals jij vast iets gezegd in de richting van "ooh das vast drugs geweest, je weet hoe die mensen zijn".quote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....
Hey, hou jij je verdachtmakingen eens fijn voor je, ja!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef soppig het volgende:
[..]
nee dat doen ze zodat sensatie beluste mensen zoals jij voor te zijn. Als ze dat niet hadden gepost dan had iemand zoals jij vast iets gezegd in de richting van "ooh das vast drugs geweest, je weet hoe die mensen zijn".
Inderdaad. Hij leek een vrij normale gozer ook al is z'n moeder enigszins bijzonder te noemen. Volgens mij schaamde hij zich ook wel eens voor haar acties. Niet geheel onterecht overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt heel sneu voor haar. Zij is ontspoord maar ik heb weleens die tv show van haar gezien en hij kwam altijd heel down to earth over.
Shit mên dat is als moeder zijnde echt wreed!quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef Turbomuis het volgende:
*ril*
NASSAU - De 20-jarige zoon van ex-Playmate Anna Nicole Smith is overleden aan het kraambed van zijn moeder. Daniel Smith werd zondag dood aangetroffen in een stoel in de kraamkamer waar zijn moeder lag bij te komen van de bevalling. Dat heeft de politie maandagavond laten weten.
bron
Zoals al eerder werd gezegd dus mogelijk een overdosis, maar niet van de gebruikelijke drugs...quote:Anna Nicole's Son: Death Likely An Overdose!
Filed Under: Anna Nicole Smith
According to news reports out of the Bahamas, where Daniel Smith died over the weekend....
- Daniel was reportedly vomiting uncontrollably shortly before he collapsed and died.
- "All we know right now is that he was on anti-depressants," one source said. "Some things indicate that he probably overdosed on those drugs."
- The source added that his mother went into a violent rage helplessly trying to revive her son.
- The room where they were "was a total mess," the source added, claiming that vomit and blood were splattered everywhere.
- According to workers in the hospital, seeing Daniel die before her eyes dealt a serious blow to his mother, who fought with the doctors in the room to get closer to her son's lifeless body.
- The source also alleged the medical team was unable to find the proper oxygen supply needed to resuscitate him at the time.
- Anna Nicole Smith recently bought a house in the Bahamas and she had been granetd residency there.
- Media reports are also speculating that she might have had a caesarean section or complications during pregnancy because she was still in hospital three days after giving birth.
This is all so tragic and sad.
20 Jaar oud en aan de anti-depressiva terwijl je ogenschijnlijk alles hebt wat je maar wilt dankzij een moeder met veel centjes. Toch raar dat al die overdaad schaadt, net als bij die verwende wezeltjes van Osbornsquote:"All we know right now is that he was on anti-depressants," one source said. "Some things indicate that he probably overdosed on those drugs."
quote:Overlijden zoon Anna Nicole Smith 'verdacht'.
De lokale autoriteiten van de Bahama's noemen de dood van de zoon van Anna Nicole Smith "verdacht". De 20-jarige Daniel overleed afgelopen zondag door nog onbekende oorzaak. De autoriteiten maakten bekend dat ze een onderzoek naar de doodsoorzaak zijn gestart en dat er mogelijk een aanklacht wordt ingediend.
De voormalige playmate was een paar dagen daarvoor bevallen van een dochter in een ziekenhuis op de Bahama's. Daniel overleed in de kraamkamer, in aanwezigheid van zijn moeder en hun woordvoerder Howard Stern.
Reanimatie
De 38-jarige Anna Nicole heeft volgens Stern nog wanhopig geprobeerd haar zoon te reanimeren, ook nadat Daniel al dood was verklaard door de artsen. "Door de shock had ze zelfs last van geheugenverlies, waardoor de mensen om haar heen haar nogmaals moesten vertellen dat haar zoon was overleden", zo meldde Michael Scott, haar advocaat op de Bahama's. Volgens Stern moest Anna Nicole zelfs worden verdoofd voordat ze het ziekenhuis kon verlaten. "Zij weigerde van zijn zijde te wijken", aldus Stern.
De autoriteiten meldden afgelopen zondag al dat ze wisten wat de dood van Daniel Smith had veroorzaakt. Zij weigeren dit echter bekend te maken voordat het toxicologische onderzoek is afgerond. De lijkschouwers meldden vandaag echter dat Smith onder verdachte omstandigheden om het leven is gekomen en dat er een volledig onderzoek noodzakelijk is.
Hoorzitting
Eind oktober gaat er een publiek juryonderzoek van start waarbij Anna Nicole verplicht aanwezig moet zijn. "Als er een dood onder verdachte omstandigheden plaatsvindt dan houden wij altijd een hoorzitting", verklaarde hoofdinspecteur Bradley Neely. Om te voorkomen dat de jury voorkennis verkrijgt worden de bevindingen uit het toxicologisch onderzoek niet openbaar gemaakt, voordat de hoorzitting is afgerond.
Mocht de jury tot de conclusie komen dat er sprake is van een misdaad, dan neemt het Openbaar Ministerie van de Bahama's de zaak over.
quote:"Zoon Anna Nicole Smith is vermoord"
De overleden zoon van Anna Nicole Smith is mogelijk vermoord! Enkele dagen nadat Daniel dood aan het kraambed van zijn moeder werd gevonden, heeft politiechef Bradley Neely bevestigd dat ook deze mogelijkheid wordt onderzocht. "Wanneer iemand onder verdachte omstandigheden overlijdt, moeten we zien vast te stellen hoe dat is gekomen."
De 20-jarige Daniel was op kraamvisite bij zijn moeder, die enkele dagen daarvoor het leven had geschonken aan een dochtertje. Anna Nicole (38), die dacht dat haar zoon lag te slapen, ontdekte pas later dat Daniel was overleden.
Aanvankelijk werd gedacht dat Daniel een natuurlijke dood was gestorven, maar al snel doken andere berichten op. Volgens de een overleed hij aan drugs en een ander beweert nu dat hij vermoord is.
Intussen is het politieonderzoek in volle gang. De autoriteiten houden overal rekening mee en zullen daarom alles tot op de bodem uitzoeken.
Anna Nicole kan zich naar verluidt niets herinneren van het moment dat ze haar dode zoon vond. Een woordvoerder meldt: "Ze heeft zich teruggetrokken op het platte land om dit verlies met familie en vrienden te verwerken."
quote:Tweede autopsie zoon Smith heldert niets op.
De doodsoorzaak van de zoon van Anna Nicole Smith (38) is nog steeds een raadsel. De patholoog-anatoom die de voormalige Playmate zelf inhuurde om een tweede autopsie te verrichten, is zondag niet tot een duidelijke conclusie gekomen.
Wel zei hij geen zichtbaar letstel te hebben ontdekt waaraan de 20-jarige Daniel Smith zou zijn overleden en sluit hij natuurlijke doodsoorzaken als een beroerte, een hartaanval of een aangeboren afwijking uit.
Daniel Smith stierf vorige week zondag op de Bahamas in het bijzijn van zijn moeder, die enkele dagen daarvoor was bevallen van een dochtertje. Autoriteiten noemden zijn overlijden eerder 'verdacht'. De uitslag van een toxicologisch onderzoek wordt later deze week bekend gemaakt aan de familie.
Elvis Presley
De patholoog-anatoom die Smith inhuurde was Cyril Wecht, bekend van zijn kritiek op het handelen van de Amerikaanse overheid na de moord op John F. Kennedy. Ook was Wecht betrokken bij het onderzoek naar het overlijden van Elvis Presley. Het ziekenhuis op de Bahamas liet weten dat het gebruikelijk is dat familieleden op een eigen initiatief een tweede onderzoek naar een doodsoorzaak laten uitvoeren.
Het lichaam van Daniel Smith wordt deze week teruggevlogen naar Californië. Ook Anna Nicole mag het eiland inmiddels verlaten.
Howard Stern...kleine wereld, die showbusinessquote:Op donderdag 14 september 2006 17:36 schreef Suko het volgende:
Anna Nicole Smith gedrogeerd afgevoerd
AMSTERDAM - Anna Nicole Smith is ingestort nadat ze te horen heeft gekregen dat haar 20-jarige zoon, Daniel Wayne Smith, is overleden. De 38-jarige Playmate is kapot van verdriet, ze krijgt kalmerende middelen toegediend. Ook leed ze tijdelijk aan geheugenverlies.
Volgens een woordvoerder van Anna Nicole drong het afschuwelijke nieuws niet tot haar door. Anna's advocaat, Howard K. Stern, moest haar telkens opnieuw vertellen dat haar zoon was overleden, omdat zij zich door geheugenverlies niets meer herinnerde.
Daniel Wayne Smith overleed zondag in het ziekenhuis op de Bahama's, waar zijn moeder drie dagen eerder beviel van een dochter. telegraaf.nl
Wat een drama zeg, ben geen fan van haar maar heb wél medelijden. En ach, die baby...![]()
quote:Oorzaak dood zoon Anna Nicole bekend
Daniël Smith, de zoon van actrice en model Anna Nicole Smith, is overleden aan een gevaarlijke combinatie van drugs. Die zorgde ervoor dat zijn hart ermee stopte. Dit heeft de patholoog die Smith had ingehuurd om de dood van haar zoon te onderzoeken, bekendgemaakt.
Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef ioko het volgende:
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
Die advocaat is dus ook de vader van dat joch zag ik gisteren op tv.
oquote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef static het volgende:
[..]
Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.
Ik gok dat dit zo'n beetje niemand zal verbazen...
ik vond het overkomen bij Larry King alsof hij zo een einde wil maken aan de speculaties en zo ANS probeert te beschermen, in deze verdrietige tijd.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
Hij is de vader (zegt de vader te zijn) van haar dochter. Haar zoon is van iemand anders (volgens mij was advocaat Stern zelf nog een kind toen Anna Nicole Smith haar zoon kreeg, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
quote:SAN JUAN, Puerto Rico — Anna Nicole Smith's 20-year-old son died from a lethal combination of methadone and two antidepressant drugs, a pathologist who conducted a private autopsy on the body said Wednesday.
Toxicology tests showed Daniel Smith had methadone, Zoloft and Lexapro in his system when he died Sept. 10 in a hospital room in the Bahamas where his former Playboy playmate mother was recuperating from giving birth to a daughter, according to Cyril Wecht.
"The fact that we have these drugs and the levels of the drugs overwhelmingly and most logically point to this being a tragic, accidental, drug-related death," Wecht told The Associated Press from his home in the Pittsburgh, Pennsylvania area.
uuuh.... Methadone, Zoloft and Lexaproquote:
Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef rameijer het volgende:
Wat voor drugs dan?
Hm, over-the-counter drugs dus...de meest gevaarlijke soort
Ja: dat je ze legaal (al dan niet op recept) kan verkrijgen. Zelfs Methadon wordt in sommige gevallen voorgeschreven...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?
Methadon:
Schedule II drug
[..]
Zoloft = SSRI = prescription only
Lexapro = SSRI = prescription only
Heb je énig idee wat 'over the counter' betekent?
En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription isquote:Een zelfzorgmedicijn is een eenvoudig medicijn dat zonder recept verkocht mag worden. Het wordt ook wel een Over-the-counter-medicijn genoemd, omdat het zo verkocht mag worden.
hehequote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription is![]()
Dus voorgeschreven medicijnen zijn niet over-the-counter medicijnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Over-the-counter betekent gewoon zoals het er staat: over de toonbank te krijgen. Zonder recept.
[..]
quote:En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription is![]()
Medicijnen op recept noem je nooit over the counterquote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef rameijer het volgende:
Dus voorgeschreven medicijnen zijn niet over-the-counter medicijnen?Die krijg je toch ook over de toonbank en niet eronder?
quote:Toch drugs in het spel bij dood zoon Anna Nicole
Uitgegeven: 28 september 2006 09:25
Laatst gewijzigd: 28 september 2006 13:51
LOS ANGELES - Een combinatie van methadon en twee verschillende antidepressiva zijn de zoon van voormalig playmate Anna Nicole Smith fataal geworden. De 20-jarige Daniel stierf 10 september in een stoel naast het kraambed van zijn moeder. Dat meldden Amerikaanse media donderdag.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Toxicologische test hebben uitgewezen dat Smith methadon en stoffen van de kalmeringsmiddelen Zoloft en Lexapro in zijn lichaam had toen hij stierf. De drugs hadden in combinatie met de medicijnen een fatale invloed op het centraal zenuwstelsel, verklaarde de familie volgens de media.
Depressies
Smith worstelde in de weken voor de geboorte van zijn stiefzusje met depressies. Zoloft en Lexapro zijn antidepressiva die worden voorgeschreven aan patiënten met paniekaanvallen en psychische angsten. Methadon wordt gewoonlijk gebruikt bij mensen die herstellen van een verslaving aan drugs zoals heroïne en morfine.
De 38-jarige moeder van Smith werd bekend als Playboy-model en door haar huwelijk met de 89-jarige J. Howard Marshall in 1994. De miljonair stierf ruim een jaar na de bruiloft, waarna een bittere strijd over de erfenis ontstond met de familie van haar overleden echtgenoot. De vader van het pasgeboren meisje is de advocaat Howard Stern, advocaat van Nicole Smith, zo maakte hij na lange speculaties in de Amerikaanse media bekend.
en zijn moeder was volgens mij ook niet vies van over and under the counter pretpillen en poeders.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Medicijnen op recept noem je nooit over the counterEn ja, wel verwarrend aangezien ze die ook over een toonbank geven
![]()
Maar goed, allemaal natuurlijk heel triest voor haar zoon. Maar zeker niet de enige die jaarlijks overlijdt aan verkeerd medicijngebruik.
Hoe overlijdt je jaarlijks? Ik dacht dat dat maar één keer kon?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar zeker niet de enige die jaarlijks overlijdt aan verkeerd medicijngebruik.
thenks isa voor je mail, snap het geloof ik wel maar roept wel vragen op hoor!quote:
Okay, duidelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Medicijnen op recept noem je nooit over the counterEn ja, wel verwarrend aangezien ze die ook over een toonbank geven
![]()
Ja...quote:Maar goed, allemaal natuurlijk heel triest voor haar zoon. Maar zeker niet de enige die jaarlijks overlijdt aan verkeerd medicijngebruik.
wtf echt? terwijl haar zoon net dood is gaat ze maar effe trouwen.. :squote:Op vrijdag 29 september 2006 14:35 schreef LoveProfusion het volgende:
En Anna Nicole is nu getrouwd met haar advocaat zodat Larry B. niet meer het vaderschap kan opeisen.
Geschifte bitch is het.
quote:Anna Nicole belooft eeuwige trouw aan advocaat.
Anna Nicole Smith en haar vriend Howard K. Stern hebben elkaar hun eeuwige trouw beloofd. Dat heeft Michael Scott, de advocaat van de voormalige playmate vrijdag bevestigd.
Het huwelijk, dat werd voltrokken op een boot in de wateren van de Bahama's, was echter niet formeel bindend. "Ze hebben geloften uitgewisseld maar hebben geen huwelijkscontract ondertekend."
Deze week maakte Stern, die eerder de advocaat van Anna Nicole was, bekend dat hij de vader is van haar pasgeboren dochter. De vreugde over de geboorte van de baby op 7 september werd echter overschaduwd door de dood van Smiths 20-jarige zoon Daniel drie dagen later. Donderdag werd bekend dat hij overleed aan een combinatie van methadon en anti-depressiva.
Anna Nicole Smith is twee keer eerder getrouwd geweest. In 1985 stapte de 38-jarige blondine in het huwelijksbootje met Bill Smith. Dit huwelijk, waarin zoon Daniel werd geboren, duurde slechts twee jaar. In 1994 trouwde de toen 26-jarige Smith met de 89-jarige olietycoon J. Howard Marshall. Hij overleed na veertien maanden. Anna Nicole strijdt sindsdien met zijn familie om de erfenis.
quote:Herrie om baby Anna Nicole Smith gaat door.
Hij legt zich er niet bij neer, de Amerikaanse fotograaf Larry Birkhead. Ondanks dat Anna Nicole Smith heeft verklaard dat hij niet de vader is van haar kersverse dochtertje, eist Birkhead een vaderschapstest. In Amerikaanse media dinsdag toont de fotograaf zich ervan overtuigd dat hij de vader is. Ook is hij vast van plan de voogdij aan te vragen.
Tijdens haar zwangerschap heeft Smith (38), een voormalige Playmate en beroemd door haar huwelijk met een hoogbejaarde miljonair, nooit verteld wie de verwekker is. Na de geboorte van Dannie Lynn Hope liet ze weten dat haar advocaat, Howard Stern, tot vader is benoemd. Het stel bezegelde onlangs op de Bahama's hun relatie.
Het zijn toch al moeilijke tijden voor Nicole. Daags na de bevalling overleed haar 20-jarige zoon aan een combinatie van methadon en antidepressiva.
Zoiets kom je als moeder toch nooit meer te boven?quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef Natalie het volgende:
Sjonge... wat dubbel ook. Net een dochter gebaard. Hartstikke blij, en dan ineens sterft je zoon. Arme vrouw.
Lekker belangrijk hoe ze eruit ziet zegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef Zeeltje het volgende:
En ja ze is getrouwd...... [afbeelding]
beetje een vetzakje
[afbeelding]![]()
omg
Zum kotsen, zo'n reactie. Wat een niveau weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef ioko het volgende:
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
quote:Anna Nicole wil lichaam zoon opgraven.
Anna Nicole Smith (38) wil het lichaam van haar zoon Daniel laten opgraven. Op 19 oktober bracht de voormalige playmate haar zoon, die onlangs op 20-jarige leeftijd overleed, naar zijn laatste rustplaats op de Bahama's.
Nu niet zeker is of de rondborstige blondine een verblijfsvergunning krijgt voor de Bahama's, denkt zij erover de stoffelijke resten van Daniel mee terug te nemen naar de Verenigde Staten.
Daniel werd enkele maanden geleden levenloos aangetroffen naast het kraambed van zijn moeder. Anna Nicole beviel drie dagen eerder van een dochtertje, Dannielynn Hope.
Smith en haar advocaat Howard Stern hebben vorige maand, ondanks de trieste periode waarin zij zitten, hun relatie op de Bahama's bezegeld. Zowel Anna Nicole als Howard beweren dat de advocaat de vader is van Dannielynn Hope. De Amerikaanse fotograaf Larry Birkhead zegt echter dat hij de verwekker van het meisje is.
Geruchten gaan dat Anna Nicole op de Bahama's wil blijven om zo onder een een vaderschapstest uit te komen, die de fotograaf bij de rechtbank heeft aangevraagd.
http://www.cnn.com/2007/S(...)collapses/index.htmlquote:(CNN) -- Reality TV star and former model Anna Nicole Smith was pronounced dead Thursday after being taken to a Florida hospital after being found unconscious in her hotel room, a law enforcement source with knowledge of the case told CNN.
Smith, 39, collapsed at a south Florida hotel and was taken to a local hospital, according to news reports.
TMZ.com had reported that Smith collapsed at the Seminole Hard Rock Hotel and Casino in Hollywood, Florida, and was rushed to Memorial Regional Hospital in Hollywood just after 2 p.m. ET.
According to reports, Smith was found unresponsive in her hotel room.
Smith was involved in paternity suit regarding the parentage of her daughter, Danielynn, as well as other disputes, including ones regarding a house she stayed at in the Bahamas around the time she gave birth.
Earlier this week, Smith was included in a class-action lawsuit against a company, TrimSpa, for which she has worked as a spokesperson. TrimSpa makes a product it claims leads to substantial weight loss. The lawsuit alleges the marketing of the product, TrimSpa X32, was false or misleading.
Smith's son, Daniel Wayne Smith, died at age 20 just days after the birth of Smith's daughter. Pathologist Cyril Wecht said a lethal dose of methadone and antidepressants caused cardiac dysrhythmia, leading to his death.
quote:De Amerikaanse actrice Anna Nicole
Smith is overleden,meldt haar advocaat.
Het voormalige fotomodel zakte in een
hotel in Florida in elkaar en stierf
korte tijd later in een ziekenhuis.Ze
was 39 jaar.Smith verloor onlangs haar
20-jarige zoon,die stierf toen zij net
was bevallen van een dochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |