abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41701743
Dit is wel erg triest nieuws...dit is overigens geen foto van de begrafenis. Haar zoon staat achter haar op de foto.

Anna Nicole just posted this message on her website, AnnaNicole.com:

In Loving Memory

DANIEL WAYNE SMITH
1/22/1986 - 9/10/2006

On September 7th Anna Nicole gave birth to a healthy 6 pound, 9 ounce baby girl. Her son Daniel was in the Bahamas with her to share in the joy of his baby sister when he passed away suddenly on the morning of September 10th. We have yet to learn the cause of death but do not believe that drugs or alcohol were a factor.

Anna Nicole is absolutely devastated by the loss of her son. He was her pride and joy and an amazing human being. Please do not make any press inquiries at this time so that Anna Nicole can grieve in peace.
  maandag 11 september 2006 @ 11:48:54 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_41701799
tragisch... ik vraag me af wat de oorzaak is
Camera 1... 1!
pi_41701859
Van telegraaf.nl:

Zoon Anna Nicole Smith overleden
REUTERS
Foto: REUTERS
WASHINGTON - De 20-jarige zoon van Anna Nicole Smith is zondag overleden. Dat hebben de zaakwaarnemers van Smith maandag in The Washington Post gezegd.

Eerder deze week beviel de voormalige Playmate van een meisje. Daniel Smith was op de Bahama's toen zijn 38-jarige moeder een meisje ter wereld bracht. Volgens de zaakwaarnemers is nog niet duidelijk hoe de man is omgekomen, maar ze sluiten drugs- of alcoholmisbruik uit. Anna Nicole is „totaal kapot” van het nieuws.

Smith werd in 1993 Playboy's Playmate van het Jaar. Een jaar later trouwde ze een 89-jarige miljonair. Na zijn dood (ruim een jaar na de bruiloft) ontstond een bittere strijd met de familie over de erfenis. Het is niet duidelijk wie de vader van het babymeisje is.
pi_41702021
Wel heavy, hoe kan hij nou zomaar dood gaan ???
Vreemd hoor, we shall see...
RIP
  maandag 11 september 2006 @ 11:57:58 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_41702068
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Van telegraaf.nl:
het babymeisje is.
Lekker vertaald van 'babygirl'
pi_41702081
verkeerd gelezen

[ Bericht 94% gewijzigd door _Arual_ op 11-09-2006 12:17:55 (domme actie, slaapkop) ]
pi_41702085
Sjonge... wat dubbel ook. Net een dochter gebaard. Hartstikke blij, en dan ineens sterft je zoon. Arme vrouw.
(Un)masking for the greater good.
pi_41702192
onzin

[ Bericht 83% gewijzigd door Psychonikeo op 11-09-2006 12:02:52 (onzin) ]
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 12:14:57 #9
43556 miss_dynastie
pi_41702481
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

alcohol en drugs is niet bepaald zomaar...

Ik wist trouwens niet dat ze een zoon van die leeftijd had!
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgesloten
Heel verdrietig dit...
pi_41702548
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heel verdrietig dit...
Oh mensen maandagochtend.
  maandag 11 september 2006 @ 12:18:50 #11
85962 ioko
I Appear Missing
pi_41702582
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heel verdrietig dit...
Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 12:22:08 #12
43556 miss_dynastie
pi_41702676
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef ioko het volgende:

[..]

Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....
Ik denk dat dat er meer mee te maken heeft dat als mensen horen dat een jongen van 20 dood is ze gelijk aan drugs en drank denken en ze niet willen dat de jongen zo in het nieuws komt. Ik denk niet dat ze dat helemaal zullen voorkomen hiermee, maar ik kan me wel voorstellen dat ze het gezegd willen hebben.
pi_41702840
Wat vreselijk zeg . Dit gun je natuurlijk niemand.. Ben wel benieuwd waardoor haar zoon dan uiteindelijk is gestorven.
pi_41704728
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef Natalie het volgende:
Sjonge... wat dubbel ook. Net een dochter gebaard. Hartstikke blij, en dan ineens sterft je zoon. Arme vrouw.
Nou, erg hoor. Zo dubbel ook. Ben je aan de ene kant helemaal kapot omdat je zoon overlijdt maar je moet ook weer zo sterk zijn om voor je baby te zorgen die alle liefde nodig heeft.
Heftig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 11 september 2006 @ 13:45:23 #15
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41704759
Wie de fuck is Anna Nicole Smith en wat doet ze
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41704894
pi_41705146
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Wie de fuck is Anna Nicole Smith en wat doet ze
Een of ander verlopen en uitgedijde playmate die ook nog wel eens een mislukte poging heeft gedaan tot acteren. Tegenwoordig is ze professioneel lijkenpikster.
Unox, the worst operating system.
pi_41705193
wow op haar 18e een kind gekregen! nu ja, zoals het een vrouw eigenlijk betaamt.
pi_41705381
Wat triest zeg..
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  maandag 11 september 2006 @ 14:28:59 #20
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41705970
quote:
Wauw, intressant persoon!! Die verdient die aandacht en oa dit topic wel
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41707646
Sja, of je 'r interessant vindt of niet. Jou zegt ze blijkbaar niets (ik denk dat ze een beetje van voor jouw tijd was), maar velen wel. Inderdaad door haar modellencarrière als playmate, haar huwelijk met die 200-jarige schatrijke vent (waar ze echt van hield ) en ze heeft ook haar eigen reality show gehad.

Dus ja, ze is wel bekend. En dat haar 20-jarige zoon plotseling is overleden mag best vermeld worden. Anna Nicole Smith is een maf wijf maar het blijft triest en bizar.
pi_41709028
Jeetje wat triest zeg.

In mijn gedachten had ik trouwens nog maar net een paar maanden geleden gehoord dat ze zwanger was. Ik had geen idee dat ze nu al uitgerekend was!
Forza Juve!
pi_41714110
Tjonge... Ik wiat niet eens dat ze een zoon had. Echt tragisch.
live life
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:05:02 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41729949
Ik zag net op tv op het E!-channel dat hij een 'major heart attack' had gekregen op de kraamafdeling waar zijn moeder en halfzusje lagen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:08:17 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41730014
Ik las het vanmorgen in de Metro. Heftig hoor.

Een major heart attack... ook uitzonderlijk voor die leeftijd. Ben benieuwd of ze daar nog een oorzaak voor vinden dan.
pi_41730104
Nooit geweten dat ze al een zoon van 20 jaar had... Maar erg bizar idd, 20 jaar en dan een major heart attack, wellicht zal hij een hartafwijking hebben gehad?
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41730179
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef ioko het volgende:

[..]

nee dat doen ze zodat sensatie beluste mensen zoals jij voor te zijn. Als ze dat niet hadden gepost dan had iemand zoals jij vast iets gezegd in de richting van "ooh das vast drugs geweest, je weet hoe die mensen zijn".
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:19:25 #28
85962 ioko
I Appear Missing
pi_41731581
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef soppig het volgende:

[..]

nee dat doen ze zodat sensatie beluste mensen zoals jij voor te zijn. Als ze dat niet hadden gepost dan had iemand zoals jij vast iets gezegd in de richting van "ooh das vast drugs geweest, je weet hoe die mensen zijn".
Hey, hou jij je verdachtmakingen eens fijn voor je, ja! Ik laat me geen woorden in de mond leggen.
Ik vind het meer verdacht om meteen erbij te zetten dat er geen alcohol of drugs in het spel is, terwijl er nog bijna niets bekend is, dan om dat niet te doen. Ik ken die jongen niet, en weet dus niet of hij drugs gebruikt, maar ik zou dat niet uitsluiten voordat je het zeker weet. Iemand van 20 gaat meestal niet zomaar dood, al is het natuurlijk mogelijk
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_41732790
Er is zoveel waar een mens aan kan overlijden. Wie weet was hij wel ziek. Zwak hart. Wie weet nierpatiënt? Ga zo maar door. Het hoeft niet per se iets met drank of drugs te maken te hebben. Of iig: wie weet was ie aan de medicijnen en dronk ie een wijntje teveel. Ook dát kan de dood tot gevolg hebben. Drank en drugs? Ja, in dat geval wel, maar niet de drugs waar hier snel aan gedacht wordt.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 12:24:36 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41733103
wat is een major heart attack?
kon het op google niet vinden
pi_41733337
Grote (fatale) hartaanval.
pi_41735075
Echt heel sneu voor haar. Zij is ontspoord maar ik heb weleens die tv show van haar gezien en hij kwam altijd heel down to earth over.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:15:08 #33
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_41735826
*ril*

NASSAU - De 20-jarige zoon van ex-Playmate Anna Nicole Smith is overleden aan het kraambed van zijn moeder. Daniel Smith werd zondag dood aangetroffen in een stoel in de kraamkamer waar zijn moeder lag bij te komen van de bevalling. Dat heeft de politie maandagavond laten weten.

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_41735950
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt heel sneu voor haar. Zij is ontspoord maar ik heb weleens die tv show van haar gezien en hij kwam altijd heel down to earth over.
Inderdaad. Hij leek een vrij normale gozer ook al is z'n moeder enigszins bijzonder te noemen. Volgens mij schaamde hij zich ook wel eens voor haar acties. Niet geheel onterecht overigens.
pi_41738934
Wist niet dat ze een zoon had.

Erg dat ze net een kind heeft en dan sterft je andere kind
  woensdag 13 september 2006 @ 00:38:25 #36
30560 2Mini
Official Logo
pi_41757124
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef Turbomuis het volgende:
*ril*

NASSAU - De 20-jarige zoon van ex-Playmate Anna Nicole Smith is overleden aan het kraambed van zijn moeder. Daniel Smith werd zondag dood aangetroffen in een stoel in de kraamkamer waar zijn moeder lag bij te komen van de bevalling. Dat heeft de politie maandagavond laten weten.

bron
Shit mên dat is als moeder zijnde echt wreed!
Camera 1... 1!
pi_41767011
Tering zeg...je eerste kind sterft op de dag dat je tweede kind geboren wordt

*shudder*

-en nog voor je neus ook-
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_41767132
wat verschrikkelijk zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_41770179
Van Perez
quote:
Anna Nicole's Son: Death Likely An Overdose!
Filed Under: Anna Nicole Smith

According to news reports out of the Bahamas, where Daniel Smith died over the weekend....

- Daniel was reportedly vomiting uncontrollably shortly before he collapsed and died.

- "All we know right now is that he was on anti-depressants," one source said. "Some things indicate that he probably overdosed on those drugs."

- The source added that his mother went into a violent rage helplessly trying to revive her son.

- The room where they were "was a total mess," the source added, claiming that vomit and blood were splattered everywhere.

- According to workers in the hospital, seeing Daniel die before her eyes dealt a serious blow to his mother, who fought with the doctors in the room to get closer to her son's lifeless body.

- The source also alleged the medical team was unable to find the proper oxygen supply needed to resuscitate him at the time.

- Anna Nicole Smith recently bought a house in the Bahamas and she had been granetd residency there.

- Media reports are also speculating that she might have had a caesarean section or complications during pregnancy because she was still in hospital three days after giving birth.

This is all so tragic and sad.
Zoals al eerder werd gezegd dus mogelijk een overdosis, maar niet van de gebruikelijke drugs...
Forza Juve!
pi_41795835
Dit is echt erg...je ligt verdomme nog bij te komen en te genieten van je mooie dochtertje, en dan sterft je eerstgeborene vlak voor je neus...niet te bevatten wat dat voor een emotionele aanslag moet zijn voor haar

ik hoop dat ze op veel steun van dierbaren kan rekenen en dat de pers haar met rust laat.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41796233
quote:
"All we know right now is that he was on anti-depressants," one source said. "Some things indicate that he probably overdosed on those drugs."
20 Jaar oud en aan de anti-depressiva terwijl je ogenschijnlijk alles hebt wat je maar wilt dankzij een moeder met veel centjes. Toch raar dat al die overdaad schaadt, net als bij die verwende wezeltjes van Osborns
Leave it to me. We're checking out.
pi_41806642
Anna Nicole Smith gedrogeerd afgevoerd

AMSTERDAM - Anna Nicole Smith is ingestort nadat ze te horen heeft gekregen dat haar 20-jarige zoon, Daniel Wayne Smith, is overleden. De 38-jarige Playmate is kapot van verdriet, ze krijgt kalmerende middelen toegediend. Ook leed ze tijdelijk aan geheugenverlies.

Volgens een woordvoerder van Anna Nicole drong het afschuwelijke nieuws niet tot haar door. Anna's advocaat, Howard K. Stern, moest haar telkens opnieuw vertellen dat haar zoon was overleden, omdat zij zich door geheugenverlies niets meer herinnerde.

Daniel Wayne Smith overleed zondag in het ziekenhuis op de Bahama's, waar zijn moeder drie dagen eerder beviel van een dochter. telegraaf.nl

Wat een drama zeg, ben geen fan van haar maar heb wél medelijden. En ach, die baby...
  donderdag 14 september 2006 @ 17:53:19 #43
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41807033
quote:
Overlijden zoon Anna Nicole Smith 'verdacht'.

De lokale autoriteiten van de Bahama's noemen de dood van de zoon van Anna Nicole Smith "verdacht". De 20-jarige Daniel overleed afgelopen zondag door nog onbekende oorzaak. De autoriteiten maakten bekend dat ze een onderzoek naar de doodsoorzaak zijn gestart en dat er mogelijk een aanklacht wordt ingediend.

De voormalige playmate was een paar dagen daarvoor bevallen van een dochter in een ziekenhuis op de Bahama's. Daniel overleed in de kraamkamer, in aanwezigheid van zijn moeder en hun woordvoerder Howard Stern.

Reanimatie
De 38-jarige Anna Nicole heeft volgens Stern nog wanhopig geprobeerd haar zoon te reanimeren, ook nadat Daniel al dood was verklaard door de artsen. "Door de shock had ze zelfs last van geheugenverlies, waardoor de mensen om haar heen haar nogmaals moesten vertellen dat haar zoon was overleden", zo meldde Michael Scott, haar advocaat op de Bahama's. Volgens Stern moest Anna Nicole zelfs worden verdoofd voordat ze het ziekenhuis kon verlaten. "Zij weigerde van zijn zijde te wijken", aldus Stern.

De autoriteiten meldden afgelopen zondag al dat ze wisten wat de dood van Daniel Smith had veroorzaakt. Zij weigeren dit echter bekend te maken voordat het toxicologische onderzoek is afgerond. De lijkschouwers meldden vandaag echter dat Smith onder verdachte omstandigheden om het leven is gekomen en dat er een volledig onderzoek noodzakelijk is.

Hoorzitting
Eind oktober gaat er een publiek juryonderzoek van start waarbij Anna Nicole verplicht aanwezig moet zijn. "Als er een dood onder verdachte omstandigheden plaatsvindt dan houden wij altijd een hoorzitting", verklaarde hoofdinspecteur Bradley Neely. Om te voorkomen dat de jury voorkennis verkrijgt worden de bevindingen uit het toxicologisch onderzoek niet openbaar gemaakt, voordat de hoorzitting is afgerond.

Mocht de jury tot de conclusie komen dat er sprake is van een misdaad, dan neemt het Openbaar Ministerie van de Bahama's de zaak over.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 14 september 2006 @ 18:04:54 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_41807349
En zoals ik al dacht, er is volgens mij toch meer gebeurd dan ze in eerste instantie meldde.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:02:56 #45
15080 static
pi_41841917
quote:
"Zoon Anna Nicole Smith is vermoord"

De overleden zoon van Anna Nicole Smith is mogelijk vermoord! Enkele dagen nadat Daniel dood aan het kraambed van zijn moeder werd gevonden, heeft politiechef Bradley Neely bevestigd dat ook deze mogelijkheid wordt onderzocht. "Wanneer iemand onder verdachte omstandigheden overlijdt, moeten we zien vast te stellen hoe dat is gekomen."

De 20-jarige Daniel was op kraamvisite bij zijn moeder, die enkele dagen daarvoor het leven had geschonken aan een dochtertje. Anna Nicole (38), die dacht dat haar zoon lag te slapen, ontdekte pas later dat Daniel was overleden.

Aanvankelijk werd gedacht dat Daniel een natuurlijke dood was gestorven, maar al snel doken andere berichten op. Volgens de een overleed hij aan drugs en een ander beweert nu dat hij vermoord is.

Intussen is het politieonderzoek in volle gang. De autoriteiten houden overal rekening mee en zullen daarom alles tot op de bodem uitzoeken.

Anna Nicole kan zich naar verluidt niets herinneren van het moment dat ze haar dode zoon vond. Een woordvoerder meldt: "Ze heeft zich teruggetrokken op het platte land om dit verlies met familie en vrienden te verwerken."
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41856308
Anna Nicole Smith laat zelf autopsie uitvoeren

AMSTERDAM - Anna Nicole Smith heeft een eigen patholoog-anatoom ingehuurd om de doodsoorzaak van haar zoon nogmaals te onderzoeken. Dat meldt de lijkschouwer van het ziekenhuis op de Bahama's, waar Daniel Smith overleed. De patholoog-anatoom verricht zondag een tweede autopsie.

Het ziekenhuis stelt dat het niet ongebruikelijk is dat familieleden van overledenen op eigen initiatief een tweede onderzoek laten uitvoeren. De resultaten van het eerste onderzoek, dat dinsdag werd uitgevoerd, zijn niet vrijgegeven.

De 20-jarige Daniel Smith overleed zondag in het bijzijn van zijn moeder. Enkele dagen daarvoor was de 38-jarige voormalige Playmate bevallen van een dochtertje. Het is onduidelijk hoe de jongen om het leven is gekomen. De autoriteiten op de Bahama's noemden zijn dood eerder 'verdacht'. nu.nl
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:02:24 #47
30560 2Mini
Official Logo
pi_41857126
Ik blijf het nog steeds raar vinden..
Camera 1... 1!
  maandag 18 september 2006 @ 18:15:59 #48
15080 static
pi_41925917
quote:
Tweede autopsie zoon Smith heldert niets op.

De doodsoorzaak van de zoon van Anna Nicole Smith (38) is nog steeds een raadsel. De patholoog-anatoom die de voormalige Playmate zelf inhuurde om een tweede autopsie te verrichten, is zondag niet tot een duidelijke conclusie gekomen.

Wel zei hij geen zichtbaar letstel te hebben ontdekt waaraan de 20-jarige Daniel Smith zou zijn overleden en sluit hij natuurlijke doodsoorzaken als een beroerte, een hartaanval of een aangeboren afwijking uit.

Daniel Smith stierf vorige week zondag op de Bahamas in het bijzijn van zijn moeder, die enkele dagen daarvoor was bevallen van een dochtertje. Autoriteiten noemden zijn overlijden eerder 'verdacht'. De uitslag van een toxicologisch onderzoek wordt later deze week bekend gemaakt aan de familie.

Elvis Presley
De patholoog-anatoom die Smith inhuurde was Cyril Wecht, bekend van zijn kritiek op het handelen van de Amerikaanse overheid na de moord op John F. Kennedy. Ook was Wecht betrokken bij het onderzoek naar het overlijden van Elvis Presley. Het ziekenhuis op de Bahamas liet weten dat het gebruikelijk is dat familieleden op een eigen initiatief een tweede onderzoek naar een doodsoorzaak laten uitvoeren.

Het lichaam van Daniel Smith wordt deze week teruggevlogen naar Californië. Ook Anna Nicole mag het eiland inmiddels verlaten.
  maandag 18 september 2006 @ 18:19:46 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_41925998
dat ze die oude miljonair nou heeft omgelegd dmv sex met hem te hebben a la, maar je eigen zoon
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_41978395
Jeeezus wat een slechte berichtgeving weer. "Zoon vermoord!" Nergens staat dat hij vermoord is. Het is nou eenmaal de standaardprocedure wanneer iemand van 20 overlijdt, om dat te onderzoeken en niet zomaar "natuurlijke dood" vast te stellen.
pi_41978599
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:36 schreef Suko het volgende:
Anna Nicole Smith gedrogeerd afgevoerd

AMSTERDAM - Anna Nicole Smith is ingestort nadat ze te horen heeft gekregen dat haar 20-jarige zoon, Daniel Wayne Smith, is overleden. De 38-jarige Playmate is kapot van verdriet, ze krijgt kalmerende middelen toegediend. Ook leed ze tijdelijk aan geheugenverlies.

Volgens een woordvoerder van Anna Nicole drong het afschuwelijke nieuws niet tot haar door. Anna's advocaat, Howard K. Stern, moest haar telkens opnieuw vertellen dat haar zoon was overleden, omdat zij zich door geheugenverlies niets meer herinnerde.

Daniel Wayne Smith overleed zondag in het ziekenhuis op de Bahama's, waar zijn moeder drie dagen eerder beviel van een dochter. telegraaf.nl

Wat een drama zeg, ben geen fan van haar maar heb wél medelijden. En ach, die baby...
Howard Stern...kleine wereld, die showbusiness
  woensdag 20 september 2006 @ 12:07:03 #52
30560 2Mini
Official Logo
pi_41979034
Is dat die gozer die ervan houdt dames op sybians te laten rijden in zn studio?
Camera 1... 1!
pi_41983941
Nee das heel iemand anders natuurlijk..

pi_42047401
Anna Nicole krijgt toestemming om zoon te begraven
(Novum/AP) - Anna Nicole Smith kan haar zoon binnenkort begeleiden naar zijn laatste rustplaats. De autoriteiten van de Bahama's hebben een akte van overlijden afgegeven voor Daniel Smith, waarmee de weg vrij is om hem te begraven. De toestemming om hem te begraven komt nog voordat het rapport naar zijn dood is afgerond.

De 20-jarige Daniel Smith overleed bijna twee weken geleden in een ziekenhuis op de Bahama's in het bijzijn van zijn moeder. Enkele dagen daarvoor was de 38-jarige voormalige playmate bevallen van een dochtertje. Het is onduidelijk hoe de jongen om het leven is gekomen.

Volgens een ambtenaar van de plaatselijke autoriteiten komt het vaker voor dat er een akte van overlijden wordt afgegeven voordat de precieze doodsoorzaak is bepaald. In de overlijdensakte staat bij doodsoorzaak dat men in afwachting van chemische analyse is.

De advocaat van Anna Nicole Smith verklaarde dat de uitkomst van het onderzoek waarschijnlijk over twee weken bekend is. Hij vertelde verder dat de blondine langzamerhand de schok van haar zoons dood te boven komt. "Het gaat al veel beter met haar. Je komt er natuurlijk nooit overheen, maar je worstelt je er doorheen. Het heeft tijd nodig."
pi_42192304
net gelezen op teletekst
quote:
Oorzaak dood zoon Anna Nicole bekend

Daniël Smith, de zoon van actrice en model Anna Nicole Smith, is overleden aan een gevaarlijke combinatie van drugs. Die zorgde ervoor dat zijn hart ermee stopte. Dit heeft de patholoog die Smith had ingehuurd om de dood van haar zoon te onderzoeken, bekendgemaakt.
pi_42193207
Dus toch
  donderdag 28 september 2006 @ 10:44:02 #57
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42193312
goh wat een verrassing
The girl that lost her mind
  donderdag 28 september 2006 @ 10:47:30 #58
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42193389
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42193404
Die advocaat is dus ook de vader van dat joch zag ik gisteren op tv.
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 28 september 2006 @ 10:49:50 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42193438
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef ioko het volgende:
Ja, volgens sommige mensen mocht ik dat niet zeggen hier, maar geen echt grote schok voor mij persoonlijk.
Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.

Ik gok dat dit zo'n beetje niemand zal verbazen...
  donderdag 28 september 2006 @ 10:51:44 #61
15080 static
pi_42193477
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef BossFight het volgende:
Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.
pi_42193505
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef static het volgende:

[..]

Dat claimt hij. Er is nog een ander in het spel.
o
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 28 september 2006 @ 10:54:50 #63
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42193552
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, want jij was de meest cynische persoon op FOK! terwijl wij tere zieltjes allemaal denken dat de arme jongen gewoon in zijn slaap overleden is terwijl hij een tukje zat te doen daar op die stoel.

Ik gok dat dit zo'n beetje niemand zal verbazen...
Dat zeg ik ook niet . Maar er werd wel fel gereageerd toen ik zei dat ik het niet vertrouwde. De algemene toon van dit topic was inderdaad anders, geen weldenkend mens neemt aan dat er bij zo'n jong iemand niet meer aan de hand kan zijn.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42193571
quote:
ik vond het overkomen bij Larry King alsof hij zo een einde wil maken aan de speculaties en zo ANS probeert te beschermen, in deze verdrietige tijd.
De echte vader is ms compleet out of the picture, en zo houden de media op met vissen en heeft het kindje toch een papa.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 28 september 2006 @ 10:58:32 #65
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_42193661
quote:
Hij is de vader (zegt de vader te zijn) van haar dochter. Haar zoon is van iemand anders (volgens mij was advocaat Stern zelf nog een kind toen Anna Nicole Smith haar zoon kreeg, maar dat terzijde)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 28 september 2006 @ 11:00:41 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42193710
Volgens FOXNews:
quote:
SAN JUAN, Puerto Rico — Anna Nicole Smith's 20-year-old son died from a lethal combination of methadone and two antidepressant drugs, a pathologist who conducted a private autopsy on the body said Wednesday.

Toxicology tests showed Daniel Smith had methadone, Zoloft and Lexapro in his system when he died Sept. 10 in a hospital room in the Bahamas where his former Playboy playmate mother was recuperating from giving birth to a daughter, according to Cyril Wecht.

"The fact that we have these drugs and the levels of the drugs overwhelmingly and most logically point to this being a tragic, accidental, drug-related death," Wecht told The Associated Press from his home in the Pittsburgh, Pennsylvania area.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42195352
Dus mensen..als je aan de zoloft zit, geen methadon nemen .
In Amerika zit trouwens 10% van de bevolking aan de anti-despressiva. Dus mocht je iemand tegenkomen, grote kans dat het "Hi!! how are you doing??" chemicly enhanced is .
Hier in Nederland schijnt het percentage op 5% te liggen.
pi_42195449
Wat voor drugs dan?

-edit-

vergeten te refreshen

Hm, over-the-counter drugs dus...de meest gevaarlijke soort

Hoeveel mensen overlijden er paar jaar wel niet aan (een combinatie van) dat soort drugs?
the shore
pi_42195547
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef rameijer het volgende:
Wat voor drugs dan?
uuuh.... Methadone, Zoloft and Lexapro
  donderdag 28 september 2006 @ 12:44:24 #70
30560 2Mini
Official Logo
pi_42196524
aah drugs... ik hoef niet meer in dit topic te kijken
blijft alsnog sneu..
Camera 1... 1!
pi_42196802
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef rameijer het volgende:
Wat voor drugs dan?

Hm, over-the-counter drugs dus...de meest gevaarlijke soort
Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?

Methadon:
Schedule II drug
Findings required:

(A) The drug or other substance has a high potential for abuse.
(B) The drug or other substance has a currently accepted medical use in treatment in the United States or a currently accepted medical use with severe restrictions.
(C) Abuse of the drug or other substances may lead to severe psychological or physical dependence.
These drugs are only available by prescription, and distribution is carefully controlled and monitored by the DEA. Oral prescriptions are not allowed except in emergencies, and no refills are allowed. Also, Schedule II drugs are subject to production quotas set by the DEA.

Zoloft = SSRI = prescription only

Lexapro = SSRI = prescription only

Heb je énig idee wat 'over the counter' betekent?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42198671
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Methadone, Zoloft and Lexapro zijn over het counter medicijnen?

Methadon:
Schedule II drug

[..]

Zoloft = SSRI = prescription only

Lexapro = SSRI = prescription only

Heb je énig idee wat 'over the counter' betekent?
Ja: dat je ze legaal (al dan niet op recept) kan verkrijgen. Zelfs Methadon wordt in sommige gevallen voorgeschreven...

Over-the-counter betekent niet dat ze in de schappen van de supermarkt liggen hoor

Weet je wat prescription betekent?

Dit zijn geen iilegale drugs hoor, anders zouden ze in Schedule I zitten, zoals MDMA, LSD, Heroine, Cocaine, etcetera...
the shore
pi_42198943
Over-the-counter betekent gewoon zoals het er staat: over de toonbank te krijgen. Zonder recept.
quote:
Een zelfzorgmedicijn is een eenvoudig medicijn dat zonder recept verkocht mag worden. Het wordt ook wel een Over-the-counter-medicijn genoemd, omdat het zo verkocht mag worden.
En ja, ik mag hopen dat ik weet wat een prescription is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42199598
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hehe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42199884
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Over-the-counter betekent gewoon zoals het er staat: over de toonbank te krijgen. Zonder recept.
[..]
Dus voorgeschreven medicijnen zijn niet over-the-counter medicijnen? Die krijg je toch ook over de toonbank en niet eronder?
quote:
the shore
pi_42200607
Vage shit zeg.
pi_42201470
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef rameijer het volgende:
Dus voorgeschreven medicijnen zijn niet over-the-counter medicijnen? Die krijg je toch ook over de toonbank en niet eronder?
Medicijnen op recept noem je nooit over the counter En ja, wel verwarrend aangezien ze die ook over een toonbank geven

Maar goed, allemaal natuurlijk heel triest voor haar zoon. Maar zeker niet de enige die jaarlijks overlijdt aan verkeerd medicijngebruik.
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 september 2006 @ 16:07:57 #78
22592 crew  Ole
pi_42201593
Even in het Nederlands:
quote:
Toch drugs in het spel bij dood zoon Anna Nicole

Uitgegeven: 28 september 2006 09:25
Laatst gewijzigd: 28 september 2006 13:51

LOS ANGELES - Een combinatie van methadon en twee verschillende antidepressiva zijn de zoon van voormalig playmate Anna Nicole Smith fataal geworden. De 20-jarige Daniel stierf 10 september in een stoel naast het kraambed van zijn moeder. Dat meldden Amerikaanse media donderdag.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Toxicologische test hebben uitgewezen dat Smith methadon en stoffen van de kalmeringsmiddelen Zoloft en Lexapro in zijn lichaam had toen hij stierf. De drugs hadden in combinatie met de medicijnen een fatale invloed op het centraal zenuwstelsel, verklaarde de familie volgens de media.

Depressies

Smith worstelde in de weken voor de geboorte van zijn stiefzusje met depressies. Zoloft en Lexapro zijn antidepressiva die worden voorgeschreven aan patiënten met paniekaanvallen en psychische angsten. Methadon wordt gewoonlijk gebruikt bij mensen die herstellen van een verslaving aan drugs zoals heroïne en morfine.

De 38-jarige moeder van Smith werd bekend als Playboy-model en door haar huwelijk met de 89-jarige J. Howard Marshall in 1994. De miljonair stierf ruim een jaar na de bruiloft, waarna een bittere strijd over de erfenis ontstond met de familie van haar overleden echtgenoot. De vader van het pasgeboren meisje is de advocaat Howard Stern, advocaat van Nicole Smith, zo maakte hij na lange speculaties in de Amerikaanse media bekend.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_42201655
Ik vind de kop 'Toch drugs' wel een beetje tendentieus. Dan denk je direct aan een overdosis heroine of zo, terwijl hij zo te zien juist aan het afkicken was mbv methadon.
pi_42201827
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Medicijnen op recept noem je nooit over the counter En ja, wel verwarrend aangezien ze die ook over een toonbank geven

Maar goed, allemaal natuurlijk heel triest voor haar zoon. Maar zeker niet de enige die jaarlijks overlijdt aan verkeerd medicijngebruik.
en zijn moeder was volgens mij ook niet vies van over and under the counter pretpillen en poeders.

die jongen heeft nu niet bepaald een doorsnee jeugd gehad en niet bepaald een doorsnee moeder
pi_42201935
Nee, dat kan je wel zeggen, milagro Ik wist niet eens dat ze een zoon had joh. En zeker niet een van die leeftijd
pi_42202086
Bizar verhaal weer .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 september 2006 @ 16:57:30 #83
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42203165
Dus omdat hij zijn leven wilde verbeteren door te afkicken maar ook nog met depressief te maken had en hij wilde daar ook geholpen worden anders had hij geen pillen..

triest
pi_42203855
quote:

Maar zeker niet de enige die jaarlijks overlijdt aan verkeerd medicijngebruik.
Hoe overlijdt je jaarlijks? Ik dacht dat dat maar één keer kon?
pi_42203886
pi_42204240
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef Isabeau het volgende:
thenks isa voor je mail, snap het geloof ik wel maar roept wel vragen op hoor!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42224978
quote:

[..]

Okay, duidelijk
quote:
Ja... Mijn punt was dus in feite dat hij gestorven is door redelijk gangbare (doch zware) medicijnen en dus niet door een overdosis heroine of cocaine o.i.d. om het leven gekomen is...

En dat er naar mijn idee dus waarschijnlijk meer mensen sterven door dat soort medicijnen dan door de 'Schedule I' drugs...
the shore
pi_42226778
Dus hij neemt de verkeerde medicijnen bij elkaar, gaat bij zijn moedere en zusje op bezoek in het ziekenhuis en daar valt ie dan ineens neer, begint over te geven en sterft????

Raar gedoe.
pi_42232665
En Anna Nicole is nu getrouwd met haar advocaat zodat Larry B. niet meer het vaderschap kan opeisen.
Geschifte bitch is het.
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:05:32 #90
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42233395
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:35 schreef LoveProfusion het volgende:
En Anna Nicole is nu getrouwd met haar advocaat zodat Larry B. niet meer het vaderschap kan opeisen.
Geschifte bitch is het.
wtf echt? terwijl haar zoon net dood is gaat ze maar effe trouwen.. :s
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:38:59 #91
15080 static
pi_42239954
quote:
Anna Nicole belooft eeuwige trouw aan advocaat.

Anna Nicole Smith en haar vriend Howard K. Stern hebben elkaar hun eeuwige trouw beloofd. Dat heeft Michael Scott, de advocaat van de voormalige playmate vrijdag bevestigd.

Het huwelijk, dat werd voltrokken op een boot in de wateren van de Bahama's, was echter niet formeel bindend. "Ze hebben geloften uitgewisseld maar hebben geen huwelijkscontract ondertekend."

Deze week maakte Stern, die eerder de advocaat van Anna Nicole was, bekend dat hij de vader is van haar pasgeboren dochter. De vreugde over de geboorte van de baby op 7 september werd echter overschaduwd door de dood van Smiths 20-jarige zoon Daniel drie dagen later. Donderdag werd bekend dat hij overleed aan een combinatie van methadon en anti-depressiva.

Anna Nicole Smith is twee keer eerder getrouwd geweest. In 1985 stapte de 38-jarige blondine in het huwelijksbootje met Bill Smith. Dit huwelijk, waarin zoon Daniel werd geboren, duurde slechts twee jaar. In 1994 trouwde de toen 26-jarige Smith met de 89-jarige olietycoon J. Howard Marshall. Hij overleed na veertien maanden. Anna Nicole strijdt sindsdien met zijn familie om de erfenis.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:08:39 #92
15080 static
pi_42340232
quote:
Herrie om baby Anna Nicole Smith gaat door.

Hij legt zich er niet bij neer, de Amerikaanse fotograaf Larry Birkhead. Ondanks dat Anna Nicole Smith heeft verklaard dat hij niet de vader is van haar kersverse dochtertje, eist Birkhead een vaderschapstest. In Amerikaanse media dinsdag toont de fotograaf zich ervan overtuigd dat hij de vader is. Ook is hij vast van plan de voogdij aan te vragen.

Tijdens haar zwangerschap heeft Smith (38), een voormalige Playmate en beroemd door haar huwelijk met een hoogbejaarde miljonair, nooit verteld wie de verwekker is. Na de geboorte van Dannie Lynn Hope liet ze weten dat haar advocaat, Howard Stern, tot vader is benoemd. Het stel bezegelde onlangs op de Bahama's hun relatie.

Het zijn toch al moeilijke tijden voor Nicole. Daags na de bevalling overleed haar 20-jarige zoon aan een combinatie van methadon en antidepressiva.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:14:31 #93
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42351482

de photograaf

" vader van kind" advocaat

Ik mag toch hopen dat het kind zoals de fotograaf is!
pi_42353429
Wat een sloerie is het ook eigenlijk he, ze neukt met 2 mannen tegelijk en dan ook nog zonder enige bescherming.....maar we zullen zien, dit verhaal krijgt vast nog wel een staartje.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:30:04 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42356414
Wie zegt dat?
Ze heeft geneukt met die fotograaf, waarschijnlijk al met vooringenomen doel om zwanger te raken. Vervolgens baart ze het kind en zoekt ze iemand die ze wel waardig vind om als vader van het kind op te treden. En die vind ze in die advocaat
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:20:11 #96
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42403218
En ja ze is getrouwd......

beetje een vetzakje
omg

het kindje

Maar ja het is ook sneu voor haar wat er allemaal is gebeurd
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:56:56 #97
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_42404833
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef Natalie het volgende:
Zoiets kom je als moeder toch nooit meer te boven?
Ik heb echt met haar te doen en hoop zo dat ze ooit weer haar levenslust terug zal krijgen en dit dramatische verlies een plekje weet te geven.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:58:34 #98
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_42404918
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef Zeeltje het volgende:
En ja ze is getrouwd...... [afbeelding]

beetje een vetzakje
[afbeelding] omg
Lekker belangrijk hoe ze eruit ziet zeg
Hoe bedoel je oppervlakkig denken? Zeker in relatie tot het tragische onderwerp van dit topic

Beetje respect, ok?
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef ioko het volgende:
Zum kotsen, zo'n reactie. Wat een niveau weer.
Echt not done
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:13:57 #99
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42405672
ah kom op joh.. ik vind het harstikke sneu voor haar hoor. maar ik zeg dat alleen omdat ze vroeger wel wat dunner was!

en tuurlijk het is een tragisch enz.. en ik heb respect ok?
pi_42410640
Als je zoon net 2 weken overleden is dan vind ik het heel ongepast om te gaan trouwen en vervolgens met je bruidsjurk het water in te duiken. kutwijf.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:38:30 #101
15080 static
pi_43112409
quote:
Anna Nicole wil lichaam zoon opgraven.

Anna Nicole Smith (38) wil het lichaam van haar zoon Daniel laten opgraven. Op 19 oktober bracht de voormalige playmate haar zoon, die onlangs op 20-jarige leeftijd overleed, naar zijn laatste rustplaats op de Bahama's.

Nu niet zeker is of de rondborstige blondine een verblijfsvergunning krijgt voor de Bahama's, denkt zij erover de stoffelijke resten van Daniel mee terug te nemen naar de Verenigde Staten.

Daniel werd enkele maanden geleden levenloos aangetroffen naast het kraambed van zijn moeder. Anna Nicole beviel drie dagen eerder van een dochtertje, Dannielynn Hope.

Smith en haar advocaat Howard Stern hebben vorige maand, ondanks de trieste periode waarin zij zitten, hun relatie op de Bahama's bezegeld. Zowel Anna Nicole als Howard beweren dat de advocaat de vader is van Dannielynn Hope. De Amerikaanse fotograaf Larry Birkhead zegt echter dat hij de verwekker van het meisje is.

Geruchten gaan dat Anna Nicole op de Bahama's wil blijven om zo onder een een vaderschapstest uit te komen, die de fotograaf bij de rechtbank heeft aangevraagd.
  woensdag 7 februari 2007 @ 06:50:16 #102
15080 static
pi_46064685
Kan hier elke dag 'The Insider' zien; daar was een interview met haar (nou ja, interview, meer dan ja of nee kwam er niet uit), maar haar halve gezicht is verlamd.

Meer info: http://www.theinsideronline.com/celeb/5316/

en http://www.theinsideronline.com/lib/images/lbirkhead_insider.pdf
pi_46121595
En een vervolg?
quote:
(CNN) -- Reality TV star and former model Anna Nicole Smith was pronounced dead Thursday after being taken to a Florida hospital after being found unconscious in her hotel room, a law enforcement source with knowledge of the case told CNN.

Smith, 39, collapsed at a south Florida hotel and was taken to a local hospital, according to news reports.

TMZ.com had reported that Smith collapsed at the Seminole Hard Rock Hotel and Casino in Hollywood, Florida, and was rushed to Memorial Regional Hospital in Hollywood just after 2 p.m. ET.

According to reports, Smith was found unresponsive in her hotel room.

Smith was involved in paternity suit regarding the parentage of her daughter, Danielynn, as well as other disputes, including ones regarding a house she stayed at in the Bahamas around the time she gave birth.

Earlier this week, Smith was included in a class-action lawsuit against a company, TrimSpa, for which she has worked as a spokesperson. TrimSpa makes a product it claims leads to substantial weight loss. The lawsuit alleges the marketing of the product, TrimSpa X32, was false or misleading.

Smith's son, Daniel Wayne Smith, died at age 20 just days after the birth of Smith's daughter. Pathologist Cyril Wecht said a lethal dose of methadone and antidepressants caused cardiac dysrhythmia, leading to his death.
http://www.cnn.com/2007/S(...)collapses/index.html
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:09:32 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_46122160
quote:
De Amerikaanse actrice Anna Nicole
Smith is overleden,meldt haar advocaat.
Het voormalige fotomodel zakte in een
hotel in Florida in elkaar en stierf
korte tijd later in een ziekenhuis.Ze
was 39 jaar.Smith verloor onlangs haar
20-jarige zoon,die stierf toen zij net
was bevallen van een dochter.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_46122195
jeetje ....
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:13:13 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:13:27 #107
15080 static
pi_46122329
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 22:15:52 #108
43556 miss_dynastie
pi_46122432
Echt vreselijk dit...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:17:22 #109
15080 static
pi_46122500
Zullen we verder gaan in dat andere topic?
pi_46123801
Pff, get a life!
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:55:04 #111
147235 Bombardier
The artillery man
pi_46124066
Zit ze weer met die ouwe opgescheept.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:06:36 #112
30560 2Mini
Official Logo
pi_46124568
Ook echt de dag nadat je dit topic had gekickt..
Camera 1... 1!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 02:25:19 #113
15080 static
pi_46128817
Mjah, whatever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')