Dirk van den Broek beledigt christenenquote:Supermarktketen Dirk van den Broek heeft het verbruid bij het zwaar gelovige deel van zijn cliëntele in het Twentse Rijssen. In het eigen reclameblad 'Lekker Doen!' noemt Dirk de zondagrust ''een ouderwets ritueel'' en zegt dat ''christenen nog niet zo lang geleden op zondag slechts naar de kerk gingen en in de voorkamer mochten zitten''.
De Tweede Kamer-fractie van de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) heeft de overwegend christelijke bevolking uit Rijssen opgeroepen om voortaan boodschappen te doen bij Albert Heijn.
Dirk van den Broek is niet blij met de gang van zaken en zegt dat het om een ''oerstomme'' tekst gaat. Alle klagers krijgen een persoonlijke reactie met excuses.
Waarom?quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef Meki het volgende:
Bommeldingen bij alle Dirks zou ik zeggen aan SGP
Aanzetten tot terrorisme is strafbaar meki..quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dirk van den Broek beledigt christenen
![]()
![]()
![]()
Bommeldingen bij alle Dirks zou ik zeggen aan SGP
ik bedoel dat ze moeten protesteren tegen Dirk en dat hun moeten boycotten en naar AH gaanquote:Op maandag 11 september 2006 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aanzetten tot terrorisme is strafbaar meki..
Ik kom altijd op voor onschuldige burgersquote:Op maandag 11 september 2006 11:45 schreef BrauN het volgende:
Een moslim die opkomt voor de Christenen! Veel gekker moet het niet worden, Meki!
En die hebben hier last van omdat??quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kom altijd op voor onschuldige burgers
AH is veel te duur, ook voor Grrrrrrrrrrrrrrristenen met 25 kinderenquote:Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
ik bedoel dat ze moeten protesteren tegen Dirk en dat hun moeten boycotten en naar AH gaan
omdat ze beledigd zijn ... Lekker doen vermeldt dat ze in de woonkamer zijn terwijl ze in de kerk zijnquote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die hebben hier last van omdat??
dan kunnen die naar Aldi en Lidlquote:Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
AH is veel te duur, ook voor Grrrrrrrrrrrrrrristenen met 25 kinderen
Wat kan je jezelf toch heerlijk tegensprekenquote:Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ze beledigd zijn ... Lekker doen vermeldt dat ze in de woonkamer zijn terwijl ze in de kerk zijn
eigenlijk ben ik voor elke zondag open voor elke winkel waarom eigenlijk ?? zijn ze zondag dicht ??
Nee, dat zegt Lekker doen helemaal nietquote:Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ze beledigd zijn ... Lekker doen vermeldt dat ze in de woonkamer zijn terwijl ze in de kerk zijn
Enkel wijn ende brood!quote:Op maandag 11 september 2006 12:00 schreef Natalie het volgende:
Wat een onzin. Kunnen die christenen het niet met een korrel zout nemen?
omdat ze twijfelenquote:Op maandag 11 september 2006 12:03 schreef Robar het volgende:
Waarom voelen gelovigen zich toch zo snel beledigd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |