quote:
toch vind ik de shoots en de commentaren zeker niet tegenvallen! ze meiden krijgen goede adviezen, recht voor zijn raap kritieken en de make overs zijn zeker nietom de meiden enorm t eplagen maar om ze ook echt te verbeteren. ik denk dat dit programma nog moet groeien maar dat ze wel professionele dingen erin hebben zittenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Natalie het volgende:
Alles is letterlijk overnomen, lijkt het wel.
Snap ook wel dat dat hoort/moet omdat het 't zelfde soort programma hoort te zijn, maar op één of andere manier komt het niet geloofwaardig over in het Nederlands.
Vond het wel prettig te zien dat Yfke sommige meiden gerust probeerde te stellen, zoals ze bij Ovo deed.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toch vind ik de shoots en de commentaren zeker niet tegenvallen! ze meiden krijgen goede adviezen, recht voor zijn raap kritieken en de make overs zijn zeker nietom de meiden enorm t eplagen maar om ze ook echt te verbeteren. ik denk dat dit programma nog moet groeien maar dat ze wel professionele dingen erin hebben zitten.
sowieso, in de eerste aflevering was er weinig tijd voor voorstellen van de meiden, voor introduceren van het programma, er ging er opeens eentje uit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond het wel prettig te zien dat Yfke sommige meiden gerust probeerde te stellen, zoals ze bij Ovo deed.
Voor de rest heb ik het idee dat het allemaal iets sneller gaat dan bij het origineel. Zo moesten ze meteen in lingerie en in de tweede aflevering al hun eigen make-up doen. Dat was bij ANTM niet het geval.
Hahaha! Ja, idd! Ik dacht heel even dat ze geen Engels sprakquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
En toch vind ik het leuk om naar te kijken! En de eerste aflevering vond ik veel slechter de de tweede. Gisteren kwam er tenminste echt commentaar van de jury.
Ik moest heel hard lachen gisteren om die Engelse fotograaf. "Die meid moet uit een klein dorp komen, ze schok toen ik in het Engels tegen haar ging praten!"
Vond wel dat ze terecht op d'r donder kreeg mbt haar gedrag, maar dat zijn wel de dingen die het een beetje levendig maken idd. Vond die naturel make-up een stuk beter bij haar staan, maar op de een of andere manier lijkt ze te denken dat ze een dikke laag eyeliner en mascara d'r gezicht moet smeren om mooi te zijn. Weet niet waar ze die 'kennis' vandaan heeft, maar ik hoop dat ze snel in ziet dat zoiets gewoonweg niet werkt voor haar.quote:Ik hoop dat Syvia er nog lang in blijft, dat kan nog wel eens vuurwerk worden. Ik vind haar trouwens ontzettend mooi, als ze die centimeters make-up van haar gezicht af haalt.
echt ongelofeloos, ze heeft echt een schitterende kop, maar smeert zichzelf zo vol dat er niets meer van over blijft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
En toch vind ik het leuk om naar te kijken! En de eerste aflevering vond ik veel slechter de de tweede. Gisteren kwam er tenminste echt commentaar van de jury.
Ik moest heel hard lachen gisteren om die Engelse fotograaf. "Die meid moet uit een klein dorp komen, ze schok toen ik in het Engels tegen haar ging praten!"
Ik hoop dat Syvia er nog lang in blijft, dat kan nog wel eens vuurwerk worden. Ik vind haar trouwens ontzettend mooi, als ze die centimeters make-up van haar gezicht af haalt.
Er lijkt wat meer vaart in te zitten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sowieso, in de eerste aflevering was er weinig tijd voor voorstellen van de meiden, voor introduceren van het programma, er ging er opeens eentje uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Spoilertags toegevoegd
[ Bericht 50% gewijzigd door Natalie op 12-09-2006 11:56:48 ]
hee, dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef Starlie het volgende:
spoiler
Helemaal mee eens! Dat was heel irritant!quote:Op maandag 11 september 2006 22:51 schreef ivetje het volgende:
Bij de een wel die 2e foto laten zien die de fotograaf had gekozen, bij de ander niet. Dan weer meteen laten zien, dan weer er eerst over lullen. Er is geen pijl op te trekken zo en dat vind ik toch minder.
Hou even op met zulke info.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef Starlie het volgende:
spoiler
Hmm, nee gemist dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:38 schreef Juweel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat was heel irritant!
Heeft iemand trouwens op zaterdag Australias NTM al gezien? Viel er zaterdag rond 1800 uur? in en vond het heel leuk, mooie foto's en mooie meisjes. En ruziemaken...oei!
nou je wordt bedanktquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef Starlie het volgende:
spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |