abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41729214
Nee dat was Charmaine, die op Gisele Bundchen zou gaan lijken.
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:32:10 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41729385
Dan vergiste ik me dus
(Un)masking for the greater good.
pi_41730455
Waarschijnlijk heb ik me vergist
Het kan namelijk ook wel Charmaine zijn ipv Annika die ik bedoelde.
Forza Juve!
pi_41730459
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:51 schreef ivetje het volgende:
Yfke-mail post

Ontzettend stom inderdaad, die letterlijk overgenomen teksten.. ook dat gejoel en dat gezwaai met die envelop
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:09:15 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41731300
Alles is letterlijk overnomen, lijkt het wel.
Snap ook wel dat dat hoort/moet omdat het 't zelfde soort programma hoort te zijn, maar op één of andere manier komt het niet geloofwaardig over in het Nederlands.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:14:41 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41731455
feessie
makeuppie
dat doen ik

en dan natuurlijk die stijlvolle opel ...klasse, dat heeft de Nederlander, en zeker de programmamaker nog niet helemaal begrepen he?
Wat een sneu aftreksel van het originele programma
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:16:21 #157
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41731498
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Natalie het volgende:
Alles is letterlijk overnomen, lijkt het wel.
Snap ook wel dat dat hoort/moet omdat het 't zelfde soort programma hoort te zijn, maar op één of andere manier komt het niet geloofwaardig over in het Nederlands.
toch vind ik de shoots en de commentaren zeker niet tegenvallen! ze meiden krijgen goede adviezen, recht voor zijn raap kritieken en de make overs zijn zeker nietom de meiden enorm t eplagen maar om ze ook echt te verbeteren. ik denk dat dit programma nog moet groeien maar dat ze wel professionele dingen erin hebben zitten .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:18:03 #158
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41731543
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

toch vind ik de shoots en de commentaren zeker niet tegenvallen! ze meiden krijgen goede adviezen, recht voor zijn raap kritieken en de make overs zijn zeker nietom de meiden enorm t eplagen maar om ze ook echt te verbeteren. ik denk dat dit programma nog moet groeien maar dat ze wel professionele dingen erin hebben zitten .
Vond het wel prettig te zien dat Yfke sommige meiden gerust probeerde te stellen, zoals ze bij Ovo deed.
Voor de rest heb ik het idee dat het allemaal iets sneller gaat dan bij het origineel. Zo moesten ze meteen in lingerie en in de tweede aflevering al hun eigen make-up doen. Dat was bij ANTM niet het geval.
pi_41731557
En toch vind ik het leuk om naar te kijken! En de eerste aflevering vond ik veel slechter de de tweede. Gisteren kwam er tenminste echt commentaar van de jury.

Ik moest heel hard lachen gisteren om die Engelse fotograaf. "Die meid moet uit een klein dorp komen, ze schok toen ik in het Engels tegen haar ging praten!"

Ik hoop dat Syvia er nog lang in blijft, dat kan nog wel eens vuurwerk worden. Ik vind haar trouwens ontzettend mooi, als ze die centimeters make-up van haar gezicht af haalt.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:19:26 #160
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41731582
waar zijn de foto's van gisteren?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:20:44 #161
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41731622
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

Vond het wel prettig te zien dat Yfke sommige meiden gerust probeerde te stellen, zoals ze bij Ovo deed.
Voor de rest heb ik het idee dat het allemaal iets sneller gaat dan bij het origineel. Zo moesten ze meteen in lingerie en in de tweede aflevering al hun eigen make-up doen. Dat was bij ANTM niet het geval.
sowieso, in de eerste aflevering was er weinig tijd voor voorstellen van de meiden, voor introduceren van het programma, er ging er opeens eentje uit.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:22:34 #162
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41731669
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
En toch vind ik het leuk om naar te kijken! En de eerste aflevering vond ik veel slechter de de tweede. Gisteren kwam er tenminste echt commentaar van de jury.

Ik moest heel hard lachen gisteren om die Engelse fotograaf. "Die meid moet uit een klein dorp komen, ze schok toen ik in het Engels tegen haar ging praten!"
Hahaha! Ja, idd! Ik dacht heel even dat ze geen Engels sprak
quote:
Ik hoop dat Syvia er nog lang in blijft, dat kan nog wel eens vuurwerk worden. Ik vind haar trouwens ontzettend mooi, als ze die centimeters make-up van haar gezicht af haalt.
Vond wel dat ze terecht op d'r donder kreeg mbt haar gedrag, maar dat zijn wel de dingen die het een beetje levendig maken idd. Vond die naturel make-up een stuk beter bij haar staan, maar op de een of andere manier lijkt ze te denken dat ze een dikke laag eyeliner en mascara d'r gezicht moet smeren om mooi te zijn. Weet niet waar ze die 'kennis' vandaan heeft, maar ik hoop dat ze snel in ziet dat zoiets gewoonweg niet werkt voor haar.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:22:36 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41731670
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:

echt ongelofeloos, ze heeft echt een schitterende kop, maar smeert zichzelf zo vol dat er niets meer van over blijft.

Overigens moest ik bij de close up van haar fotoshoot met dat bandje in haar haar wel even gniffelen...ze leek als 2 druppels water op Tania Russof in Pyramid
Dominiekje zit er dus niet zo heel ver naast
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:23:13 #164
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41731681
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

sowieso, in de eerste aflevering was er weinig tijd voor voorstellen van de meiden, voor introduceren van het programma, er ging er opeens eentje uit.
Er lijkt wat meer vaart in te zitten.
En dat terwijl het toch gewoon een uur duurt.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:31:50 #165
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_41731888
volgende week..... sylvia aan de drank??? meende zoiets te zien bij het voorstukje voor volgende aflevering?

Heeft iemand al de foto's van de vorige shoot? (en ook bij allemaal die de fotograaf uitgezocht heeft)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_41731908
Dat meisje die die Gisele-extensions kreeg heeft ook wel een mooi, apart gezicht. En met dat nieuwe haar zag ze er helemaal goed uit
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41731916
Heeft niemand toevallig fragmentjes van Sylvia? Wij liggen hier helemaal in een scheur van de hilarische Sylvia quotes.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2006 11:33:20 ]
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:34:39 #168
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_41731952
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Spoilertags toegevoegd

[ Bericht 50% gewijzigd door Natalie op 12-09-2006 11:56:48 ]
pi_41731975
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef Starlie het volgende:
spoiler
hee, dat wil ik helemaal niet weten
pi_41732017
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:51 schreef ivetje het volgende:
Bij de een wel die 2e foto laten zien die de fotograaf had gekozen, bij de ander niet. Dan weer meteen laten zien, dan weer er eerst over lullen. Er is geen pijl op te trekken zo en dat vind ik toch minder.
Helemaal mee eens! Dat was heel irritant!

Heeft iemand trouwens op zaterdag Australias NTM al gezien? Viel er zaterdag rond 1800 uur? in en vond het heel leuk, mooie foto's en mooie meisjes. En ruziemaken...oei!
pi_41732164
quote:
spoiler
Hou even op met zulke info.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:45:24 #172
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41732174
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:38 schreef Juweel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Dat was heel irritant!

Heeft iemand trouwens op zaterdag Australias NTM al gezien? Viel er zaterdag rond 1800 uur? in en vond het heel leuk, mooie foto's en mooie meisjes. En ruziemaken...oei!
Hmm, nee gemist dus Welke zender kwam dat dan?

En geen spoilers erin gooien zomaar volgende keer mensen!! Daar hebben we de [spoiler] voor remember
To infinity…and beyond!
pi_41732204
Vond de tweede aflevering stukken beter..
Sylvia was natuurlijk geweeeeldig (qua komisch talent dan)
Maar uhm.. zeiden ze nou helemaal niet wat Marcia qua make-over zou krijgen?
En daarvoor al klagen dat Marcia steeds hetzelfde oogt (te veel Marcia blijft)... is wel erg zwak dat ze haar dan niet even een handje helpen met wat extensions ofzo..

Jurering was al beter, en ik kon zowaar af-en-toe een foto zien (maar wel erg kort en onregelmatig idd)

Leuke meiden (qua, daar zou ik wel een avondje mee willen stappen): Anne-Marie, Daisy, Ovo, Marcia (al hoewel ik haar al minder leuk vind worden)
Heerlijk om te haten: Sylvia
Dode mus: Annika, god wat klinkt dat kind zielig

Potentiele afvallers: Annika absoluut, Sylvia, Marcia en Ovo zie ook niet tot de laatste 3 komen
Potentiele winnares: tja, m'n gevoel blijft Anne-marie zeggen, maar wieweet verbaasd Sylvia ons nog en gaat ze net als Eva van bitch naar lief meisje met goed foto's (kunt altijd hopen )
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:47:41 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41732246
quote:
spoiler
nou je wordt bedankt

kan een modje ff iets aan deze post doen?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41732269
ik heb al een topicalert gestuurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')