wehehehe, iddquote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef pietje008 het volgende:
"we gingen echt als diva's naar het feest"
en dan zie je ze wegrijden in een gare opel astra diesel![]()
humor dit programma
En Stephanie en Daisyquote:
Nou ze lijkt kwa gedrag sterk op een meisje uit m'n klas. Zó irritant dat kind en ze praat precies hetzelfdequote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Dat dacht ik net nou ook. Ze doet zo iritant, zo erg kan iemand toch gewoon niet zijn?
En wat rij jij? Golf uit 98 ?quote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef pietje008 het volgende:
"we gingen echt als diva's naar het feest"
en dan zie je ze wegrijden in een gare opel astra diesel![]()
humor dit programma
't Is gewoon Wie Is De Mol!quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Dat dacht ik net nou ook. Ze doet zo iritant, zo erg kan iemand toch gewoon niet zijn?
precies! ook anne marie vond ik leuk! mooie foto's trouwens! reeel en echt, in tegenstelling tot ANTM, ook al hoop ik dat ze nog mooie gekke fotos gaan maken!quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Sanne verbaast mij idd ook. In het echt vind ik er helemaal niks aan, maar op de foto's werkt het.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef Gigageil het volgende:
Go Sylvia....dat hoerige en dat kattige ligt me wel.....![]()
![]()
hij stond al klaarquote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef winterapfel het volgende:
telegraaf is er snel bij!
http://www.telegraaf.nl/p(...)Model__Stefanie.html
Ach er is altijd nog een kans op een 'andere carriere'quote:Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens ook hilarisch uit. De meiden krijgen een lekkere workout, maar als je ze zo ziet en de geluiden hoort die ze maken lijkt het eerder of ze even ruig gepakt worden. Hoe overdreven kan je doen om te laten merken dat je het zwaar vindt. Sheesh.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef Nilasha het volgende:
Sylvia; "Sooo, ik dach een feessie.."![]()
Model Gisele Bündchen, als k me niet vergisquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef Marty het volgende:
Van mij had Annika er idd wel uitgemogen. Daar vind ik echt niks aan.![]()
Bij haar makeover zeiden ze toch dat ze haar op haar idool zouden laten lijken?
Wie was dat idool? Heb ik even gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |