abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 22:34:48 #126
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_41722375
Go Sylvia....dat hoerige en dat kattige ligt me wel.....
pi_41722383
Sanne verbaast mij idd ook. In het echt vind ik er helemaal niks aan, maar op de foto's werkt het.
pi_41722454
annemarie

leuk dat rode koppie
  maandag 11 september 2006 @ 22:38:15 #129
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41722462
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Sanne verbaast mij idd ook. In het echt vind ik er helemaal niks aan, maar op de foto's werkt het.
precies! ook anne marie vond ik leuk! mooie foto's trouwens! reeel en echt, in tegenstelling tot ANTM, ook al hoop ik dat ze nog mooie gekke fotos gaan maken! .
put
your
clothes
on!
pi_41722468
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef Gigageil het volgende:

Go Sylvia....dat hoerige en dat kattige ligt me wel.....
Met jou kan ik praten
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_41722520
Silvia verdient het echt het minst, maar ik ben blij dat ze er in zit nog voor mn kijkplezier.

Ik word steeds meer fan van Daisy.
Whatever I want.
  maandag 11 september 2006 @ 22:43:09 #132
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41722618
Zag je Sylvia haar gezicht toen ze als laatste twee stond? die dacht ff als complete diva alles ff te winnen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 11 september 2006 @ 22:51:03 #134
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41722833
Sylvia Dus ik dacht "Soooo, een feessiee!! Daar moet ik heen" Maar idd, die is leuk voor ons kijkplezier. En volgende week wordt het nog erger, denk dat ze er dan wel uit gaat als ik zo de voorstukjes zag

En idd, die opel Typisch nederlands he

Verder vond ik de make-overs best aardig. Zelfs charmayne vond ik nu wel leuk worden. Alleen het commentaar achteraf, ok het klopte wel alleen weer dat gedoe met die pics Bij de een wel die 2e foto laten zien die de fotograaf had gekozen, bij de ander niet. Dan weer meteen laten zien, dan weer er eerst over lullen. Er is geen pijl op te trekken zo en dat vind ik toch minder.
En tja, Yfke. Die moet d'r mond eens gebruiken als ze praat. Je ziet zowat niet dat ze die beweegt en dat hoor je ook duidelijk. Ze praat vaak veel te snel en ze jat gewoon letterlijke teksten van Tyra die in het nederlands gewoon niet klinken

Yfke-mail

sorry voor de vele het is gewoon TE lachwekkend
To infinity…and beyond!
  maandag 11 september 2006 @ 22:52:56 #135
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_41722879
Die Daisy met der haar. Ik moest lachen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 11 september 2006 @ 22:52:57 #136
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41722881
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef winterapfel het volgende:
telegraaf is er snel bij!

http://www.telegraaf.nl/p(...)Model__Stefanie.html
hij stond al klaar
To infinity…and beyond!
  maandag 11 september 2006 @ 22:56:13 #137
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_41722975
Dat van volgende week zag er trouwens ook hilarisch uit. De meiden krijgen een lekkere workout, maar als je ze zo ziet en de geluiden hoort die ze maken lijkt het eerder of ze even ruig gepakt worden. Hoe overdreven kan je doen om te laten merken dat je het zwaar vindt. Sheesh.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_41722981
Leuke aflevering
  maandag 11 september 2006 @ 23:01:36 #139
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41723135
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens ook hilarisch uit. De meiden krijgen een lekkere workout, maar als je ze zo ziet en de geluiden hoort die ze maken lijkt het eerder of ze even ruig gepakt worden. Hoe overdreven kan je doen om te laten merken dat je het zwaar vindt. Sheesh.
Ach er is altijd nog een kans op een 'andere carriere'
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41723357
Yfke is wel irritant met r heb ipv heeft en me ipv mijn..
Verder wel vermakelijke tv. Die Sylvia
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_41723523
Ik vond het haar van Stephanie vet cool.

Ovo is en blijft een lelijk ding.

Sylvia vind ik geweldige entertainment. "Doe dan effe een make uppie" echt voer voor psychologen.

Sanne vind ik op haar foto's mooi maar haar tanden zijn lelijk..en dat ze geen woord Engels kent is natuurlijk not done.

Daisy zag er schitterend uit toen ze naar het feestje ging

Anne Marie is hemels.

Charmaine is gewoon niet zo mooi vind ik, te hard gezicht.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41723568
Yfke is net zo stijf in haar presenteren als die gozer van eigen huis en tuin, heel moeilijk om 2 zinnen achter elkaar te zeggen.

"Je hebt goed naar onze tips geluisterd....... goed gedaan"
pi_41724343
Ik dacht niet dat ze nog slechter kon presenteren, maar ik had me vergist....
Die wehkampbimbo mag er nu toch wel uit
pi_41724553
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef Nilasha het volgende:
Sylvia; "Sooo, ik dach een feessie.."
Ik vind haar nu al geweldig
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41725409
http://www.dominiquesamuel.com/ wil je ook dat dominique je make-up doet als je naar de bruiloft van je oudklasgenootje moet? Zijn 06 nummer staat op zijn site.
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:46:54 #146
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41728701
Sylvia vind ik een mateloos irritant mens. Vind het jammer dat ze er niet uit ligt. Hopelijk leert ze iets van de kritieken en doet ze wat aan d'r attitude. Bovendien was het gewoon waar. Ze zag er met al die make up inderdaad uit als een straathoertje. Dat kan je maar beter gezegd worden zodat je het verandert.

Wie was nu die ene die haar lippen zo tuitte op de foto's? Moest wel lachen om wat de fotograaf zei: "Ze ziet eruit of ze er een klam tegenaan heeft gehad" oid.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:48:13 #147
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41728714
Anna Marie is mijn favoriet. Dat rode haar en haar uitstraling hebben iets aparts
pi_41728806
Vorige week is Kathalijne gewoon op de Max Models-site terecht gekomen, nadat ze afviel.

Ik vraag me af of ze dat met Sylvia ook gaan doen, op het moment dat ze eruit ligt. Ik heb hier in huis ergens nog een interview met de eigenaar van Max Models liggen, in een of ander blad. Als deze man érgens een hekel aan heeft, zijn het wel onprofessionele modellen met een attitude. Die neemt 'ie gewoon niet aan.
Elders heb ik ook al gelezen dat ze al tijden aan de bak probeert te komen, maar dat haar divagedrag telkens roet in het eten gooide. Sylvia hééft al eens bij een vooraanstaand Nederlands bureau gezeten.

Dat mens is gewoon haar eigen glazen aan het ingooien. Ja o.k., ze is bloedmooi, maar wie wil in godsnaam werken met iemand die zich zo loopt aan te stellen op de televisie? Ik bedoel: De hele Nederlandse modewereld kijkt ernaar (denk ik). Dat gedrag kan alleen maar als je Naomi Campbell heet. Die is zó gevestigd dat het niet meer uitmaakt.

Maar reken maar dat psychologen e.d., die toevallig het programma aan het kijken waren, ervan gesmuld hebben.

------

Trouwens, wat is die Annika een dood vogeltje, zeg. Als je haar alleen al hoort praten. Die is weer precies het tegenovergestelde.

Annemarie vind ik het leukst, alleen jammer dat ze een paar centimeter te klein is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2006 09:10:19 ]
pi_41729102
Van mij had Annika er idd wel uitgemogen. Daar vind ik echt niks aan.

Bij haar makeover zeiden ze toch dat ze haar op haar idool zouden laten lijken?
Wie was dat idool? Heb ik even gemist...
Forza Juve!
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:22:16 #150
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41729212
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef Marty het volgende:
Van mij had Annika er idd wel uitgemogen. Daar vind ik echt niks aan.

Bij haar makeover zeiden ze toch dat ze haar op haar idool zouden laten lijken?
Wie was dat idool? Heb ik even gemist...
Model Gisele Bündchen, als k me niet vergis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')