Vorige week is Kathalijne gewoon op de Max Models-site terecht gekomen, nadat ze afviel.
Ik vraag me af of ze dat met Sylvia ook gaan doen, op het moment dat ze eruit ligt. Ik heb hier in huis ergens nog een interview met de eigenaar van Max Models liggen, in een of ander blad. Als deze man érgens een hekel aan heeft, zijn het wel onprofessionele modellen met een attitude. Die neemt 'ie gewoon niet aan.
Elders heb ik ook al gelezen dat ze al tijden aan de bak probeert te komen, maar dat haar divagedrag telkens roet in het eten gooide. Sylvia hééft al eens bij een vooraanstaand Nederlands bureau gezeten.
Dat mens is gewoon haar eigen glazen aan het ingooien. Ja o.k., ze is bloedmooi, maar wie wil in godsnaam werken met iemand die zich zo loopt aan te stellen op de televisie? Ik bedoel: De hele Nederlandse modewereld kijkt ernaar (denk ik). Dat gedrag kan alleen maar als je Naomi Campbell heet. Die is zó gevestigd dat het niet meer uitmaakt.
Maar reken maar dat psychologen e.d., die toevallig het programma aan het kijken waren, ervan gesmuld hebben.
------
Trouwens, wat is die Annika een dood vogeltje, zeg. Als je haar alleen al hoort praten.
![]()
Die is weer precies het tegenovergestelde.
Annemarie vind ik het leukst, alleen jammer dat ze een paar centimeter te klein is.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2006 09:10:19 ]