Of je kunt het gewoon niet uitzenden en normaal nieuws vertellenquote:Op maandag 11 september 2006 10:35 schreef Kriebbel het volgende:
Of je er gewoon niet druk over maken
quote:Op maandag 11 september 2006 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:wel leuk opzich, dat je hond opeens tegen je praat
Lol de anti islam katerquote:Op maandag 11 september 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, ze kunnen geeneens praten. Ze wauwelen iets wat erop lijkt (wawa wordt dan ineens mama) en hoppa, ze kunnen zogenaamd praten.
Mijn kat kan 'geitenneuker' miauwen. Nou goed.
ruilen voor mijn kat ?quote:Op maandag 11 september 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, ze kunnen geeneens praten. Ze wauwelen iets wat erop lijkt (wawa wordt dan ineens mama) en hoppa, ze kunnen zogenaamd praten.
Mijn kat kan 'geitenneuker' miauwen. Nou goed.
Het denkt dat ie continu jarig is?quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ruilen voor mijn kat ?
Die blaast alleen maar
"Ik ben geen kat ik ben een vogel!"quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ruilen voor mijn kat ?
Die blaast alleen maar
Onze hond blaft amper, laat staan dat ze "een woordje kan zeggen"quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ruilen voor mijn kat ?
Die blaast alleen maar
Hij kan de 100 meter in 3 seconden afleggenquote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het denkt dat ie continu jarig is?
quote:Op maandag 11 september 2006 11:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij kan de 100 meter in 3 seconden afleggen![]()
Honden eten wel gras. Als ze buikpijn hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 11:38 schreef hav0c het volgende:
Honden eten geen gras maar goed.Er is wel eens meer nieuws wat niemand boeit..
ik zie die 2 van mij ook altijd gras eten (of meer de mest die erin ligt...)quote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Honden eten wel gras. Als ze buikpijn hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |