Inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 08:22 schreef Dirktator het volgende:
De dagelijkse realiteit verbinden aan de grieven uit de Tweede Wereldoorlog is not done. Ook als je Geqxon heet en een pipa hebt.![]()
En het volgende wat je gaan zeggen is zeker dat 'de kindertjes in Afrika honger hebben', niet wij, hè?quote:Op maandag 11 september 2006 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is hetzelfde als zeggen dat je honger hebt. Je hebt geen honger! Je hebt trek!
Ik heb dan ook de trein erna gepakt.quote:Op maandag 11 september 2006 08:52 schreef Natalie het volgende:
Of blijf gewoon even wachten op de volgende trein.
't Is zoooo makkelijker om tegen de NS aan te schoppen terwijl je toch echt zelf beslist om die trein in te gaan.
..true true....maareh.....wth is 'n pipa?!quote:Op maandag 11 september 2006 08:22 schreef Dirktator het volgende:
De dagelijkse realiteit verbinden aan de grieven uit de Tweede Wereldoorlog is not done. Ook als je Geqxon heet en een pipa hebt.![]()
Ik word overweldigd door een vreemd gevoel van respect voor je nuquote:Op maandag 11 september 2006 09:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de trein erna gepakt.
Pffquote:Op maandag 11 september 2006 08:22 schreef Dirktator het volgende:
Weet je wel dat driekwart van die reizigers Joods is?quote:Op maandag 11 september 2006 09:39 schreef Lucille het volgende:
Het is de schuld van de reizigers, die nemen massaal de trein.
dan zit ik 's ochtends toch beter in de bus met prive chauffeurquote:Op maandag 11 september 2006 09:39 schreef Lucille het volgende:
Het is de schuld van de reizigers, die nemen massaal de trein.
Whehequote:Op maandag 11 september 2006 09:01 schreef IHVK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HsOsoDs1J6o
Zo doen ze dat in Japan.
Wat een gelul zeg. Je betaald geld om op een bepaald moment met de trein ergens heen te gaan. En het is toch belachelijk als de NS bepaald hoe laat jij weg gaat.quote:Op maandag 11 september 2006 08:52 schreef Natalie het volgende:
't Is zoooo makkelijker om tegen de NS aan te schoppen terwijl je toch echt zelf beslist om die trein in te gaan.
Roept die NS dan niet constant dat de trein een volwaardig alternatief is voor de auto?quote:Op maandag 11 september 2006 08:52 schreef Natalie het volgende:
Ja!quote:Op maandag 11 september 2006 08:22 schreef Dirktator het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |