jah dat is wel zo eerlijk vind het wel bijzonder etienne die tijn verdedigdquote:Op maandag 11 september 2006 02:07 schreef Veulen het volgende:
Kan iemand Tijn even roepen?
quote:Op maandag 11 september 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
Henk![]()
Het gaat over het hondjesgedrag en dat is gewoon zo. E10 zit gewoon aan Sabje vastgeplakt![]()
Om z'n eigen straatje schoon te vegen.quote:Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah dat is wel zo eerlijk vind het wel bijzonder etienne die tijn verdedigd
jah doe maar voor het geval we een tolk nodig hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hilde lluulltt met dubbele tong, en ik ben net thuis van mijn werk![]()
Moet ik ff doorzuipen om het te begrijpen![]()
Day, geef mij even een waarschuwing. Anders ga ik weer zeer lage opleidingen erbij halen.quote:Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef Coraatje het volgende:
jah dat is wel zo eerlijk vind het wel bijzonder etienne die tijn verdedigd
quote:Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef Addi het volgende:
E10,'ik ben geen iemand die nee zegt nee....
nog niksquote:Op maandag 11 september 2006 02:11 schreef Day het volgende:
Wat is er aan de hand bij Monique en Tijn?
Hmm het kan ze anders niet zo veel schelen zo te zien.quote:Op maandag 11 september 2006 02:10 schreef Sonique het volgende:
Tijn en Monique kunnen e10 horen
quote:Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef Addi het volgende:
E10,'ik ben geen iemand die nee zegt nee....was dit niet het jochie van 'vol is vol'?
Ja, omdat ie veel moet schijtziekenquote:
wanneer was dat, die heb ik ff gemistquote:
Nee hij vond dat deze discussie om een joggingbroek vroegquote:Op maandag 11 september 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, omdat ie veel moet schijtzieken![]()
hij hapt goed iigquote:Op maandag 11 september 2006 02:15 schreef toxikon het volgende:
woohaa die kampsjaak blijft maar door gaan hahahaha iedereen heeft hem door, hier heb ik al die tijd op zitten wachten
+3quote:Op maandag 11 september 2006 02:18 schreef LennyKravitz het volgende:
schijtziek moet in de vandale... het is nou minstens 800x genoemd op TV
802xquote:Op maandag 11 september 2006 02:18 schreef LennyKravitz het volgende:
Kampertaal hoort niet in de Van Dale!!!quote:Op maandag 11 september 2006 02:18 schreef LennyKravitz het volgende:
Gna gna...slakkie he:)quote:Op maandag 11 september 2006 02:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Sjaan gooit ook nog ff wat zout op de slak
dat breekt gewoon de spanning met een lollige opmerking (en misschien wel waar:P)quote:Op maandag 11 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Geef Tijn nou net toe dat hij verliefd is op Monique?
100%quote:Op maandag 11 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Geef Tijn nou net toe dat hij verliefd is op Monique?
hij gaat echt een trauma aan zijn deelname overhouden, en dat meen ik serieusquote:
Ziet er spannend uit, is het vast nietquote:
Kan je wel zeggen...quote:Op maandag 11 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
kedang daar ging een image aan stukken
quote:Op maandag 11 september 2006 02:26 schreef henk.jansen het volgende:
Vanavond gaat er een vertrekken, maar wie![]()
ik zou eerder zeggen, Het was al niet veel, maar nu is het helemaal niets meer...quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 02:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen, Het was al niet veel, maar nu is het helemaal niets meer...
dat denk ik ookquote:Op maandag 11 september 2006 02:29 schreef Jammie het volgende:
Tijn is werkelijk tot over zijn oren verliefd. Helaas voor hem zijn de zusjes bijna altijd bij elkaar. Ik denk dat Mo langzaamaan wel toehapt als ze langere tijd met Tijn alleen is.
Ohh zowaar ook een keerquote:Op maandag 11 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Sssssssssst, Jeroen zegt wat.............
heil E10quote:Op maandag 11 september 2006 02:30 schreef Addi het volgende:
Het jochie wil echt Hitlertje spelen...
Dat hij haar wil palen en zodra die ledematen uit elkaar gaan dat hij zijn pinda gaat proberen erin te navigerenquote:Op maandag 11 september 2006 02:30 schreef toxikon het volgende:
mij en sabrina, ik en saartje . tja wat moet je daar nog van zeggen...
Achja, gevoelig puntje hehquote:Op maandag 11 september 2006 02:33 schreef Jammie het volgende:
E10, wie is er nu al 1,5 uur over bezig?
Gelukkig heb ik mijn recorder aan.quote:
WM Recorder?quote:Op maandag 11 september 2006 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn recorder aan.
Dit ga je toch geen 2 beluisterenquote:Op maandag 11 september 2006 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
een beste tomtom die hem erin krijgt geloodstquote:Op maandag 11 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat hij haar wil palen en zodra die ledematen uit elkaar gaan dat hij zijn pinda gaat proberen erin te navigeren![]()
hoe raad je het?quote:
kan ie zichzelf terug zien en hopelijk wat van leren...quote:Op maandag 11 september 2006 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
scherpquote:Op maandag 11 september 2006 02:39 schreef Addi het volgende:
Milica vertolkt haar jaloezie....ook dom!!
dezelfde onzin die alleen hij nog gelooft als het uur hiervoorquote:Op maandag 11 september 2006 02:40 schreef Day het volgende:
Milica vertelt 'm de keiharde waarheid.
Kijken hoe hij zich hier weer uit lult
quote:Op maandag 11 september 2006 02:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dezelfde onzin die alleen hij nog gelooft als het uur hiervoor
als je over 3 uur terugkomt bij e10 verteld hij nog steeds zijn verhaal zoals hij zijn verhaal verteldquote:Op maandag 11 september 2006 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
ik ga naar stream 3 of 4 denk ik
onze bemiddelaar, lolquote:Op maandag 11 september 2006 02:44 schreef toxikon het volgende:
jeroen zegt wat slims ...
die zit serieus aan adoptie te denken.quote:Op maandag 11 september 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
Die Pa van E10 kookt
die doet vanavond nog afstand van e10 en aanvaard Jeroen als zijn nieuwe zoonquote:Op maandag 11 september 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
Die Pa van E10 kookt
Jazeker. Eerst ging het nog wat lacherig, maar E10 voelt zich steeds meer in zijn hemd gezet. OF hij blaast de aftocht OF de bom barst.quote:Op maandag 11 september 2006 02:44 schreef Day het volgende:
Oei, ik voel een grote ruzie aan komen!
Als het mijn zoon was, dan had ik meer gedacht aan executie.quote:Op maandag 11 september 2006 02:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
die zit serieus aan adoptie te denken.![]()
![]()
zo eg welquote:Op maandag 11 september 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
Die Pa van E10 kookt
Zou ik niet eens over nadenken als E10 me zoon wasquote:Op maandag 11 september 2006 02:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
die zit serieus aan adoptie te denken.![]()
![]()
vooral als sjaan ff wat zegt dan ontploft ie gewoonquote:Op maandag 11 september 2006 02:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Jazeker. Eerst ging het nog wat lacherig, maar E10 voelt zich steeds meer in zijn hemd gezet. OF hij blaast de aftocht OF de bom barst.![]()
Whahahahaha, doe maar holmaatjequote:Op maandag 11 september 2006 02:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die doet vanavond nog afstand van e10 en aanvaard Jeroen als zijn nieuwe zoon![]()
ach hij weet gewoon niet beterquote:Op maandag 11 september 2006 02:49 schreef Addi het volgende:
Ik haat zowieso mensen die zeggen van....'ikheb zoiets van'. Ze stikken allemaal in hun eigen stopwoordjes en ook dát is een gebrek van kennis van de Nederlandse taal!!
ik mag semih welquote:Op maandag 11 september 2006 02:52 schreef Jammie het volgende:
Semih is een spook en een teringhond.
nou.... ik vind deze tros idioten zeer grappig en vermakelijk. ik vind dat hummie zeer goed haar best heeft gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 02:51 schreef Addi het volgende:
Hummie zou er beter aan gedaan hebben om betere kandidaten te nemen.
zei die dat,OMG wel eerlijkquote:Op maandag 11 september 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
E10: Ik ben heel rechts, extreemrechts![]()
tuurlijk, t zal je zoon maar zijnquote:Op maandag 11 september 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
Marcel is erg gekwets, ik zeg het niet snel maar ik heb het met hem te doen
quote:Op maandag 11 september 2006 02:56 schreef toxikon het volgende:
waar komt het vandaan die woede en frustratie.??? kijk eens in zijn broek . ben je ook niet blij.
Ik niet,het is de sukkel die E10 dit leert!quote:Op maandag 11 september 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 02:56 schreef toxikon het volgende:
waar komt het vandaan die woede en frustratie.??? kijk eens in zijn broek . ben je ook niet blij.
Ik denk dat ik ook verdrietig zou zijn als ik zo'n zoon had met zulke gedachtenquote:Op maandag 11 september 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
Ja, dat zei hij letterlijkquote:Op maandag 11 september 2006 02:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zei die dat,OMG wel eerlijk![]()
Hij geeft het eindlijk onomwonden toe, zonder dat er censuur isquote:Op maandag 11 september 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
E10: Ik ben heel rechts, extreemrechts![]()
Creepy gast is het en sluit Marcel niet uit. Trekt zijn bek niet open erover maar ertegenin gaan doet ie ook niet. Als het mijn kind was, trok ik hem zijn kop van zijn romp......quote:Op maandag 11 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij geeft het eindlijk onomwonden toe, zonder dat er censuur is
I've got it on tape![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Diegene kan wel taalkundig,is aanwijzend en is dus anders als degene,wat algemeen is!
Kom niet aan m'n stokpaardje...
Nee, wordt vastgeluld door de rest.quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Dropkick het volgende:
E10 lult zich echt vast.
ga fik die zo een lkap voor zijn snuitquote:Op maandag 11 september 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Creepy gast is het en sluit Marcel niet uit. Trekt zijn bek niet open erover maar ertegenin gaan doet ie ook niet. Als het mijn kind was,
In een gesprek waar een ander bij is... zal ik nooit verwijzen met : die daar, of diegene...(met de toon alsof die persoon er niet bij is, terwijl dat wél zo is)... Mensen hebben een naam of je noemt ze pa of ma...quote:Op maandag 11 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Diegene kan wel taalkundig,is aanwijzend en is dus anders als degene,wat algemeen is!
ik heb het gemist bespaar me 0,90 ik ben bij de zussies en tijnquote:Op maandag 11 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij geeft het eindlijk onomwonden toe, zonder dat er censuur is
I've got it on tape![]()
![]()
De rest zien we hopelijk in de live-uitzending.quote:Op maandag 11 september 2006 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
hoe krijgen ze dat in een uitzending van 30 min ?
20 hooguitquote:Op maandag 11 september 2006 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
Maar als het over je vader gaat die erbij zit is het wel een beetje respectloos (zo klinkt het althans wel)quote:Op maandag 11 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
De uitzendingen hebben nog nooit gestrookt met de streams.quote:Op maandag 11 september 2006 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
Idem,zware tijden...quote:Op maandag 11 september 2006 03:04 schreef toxikon het volgende:
ik wil slapen maar ik wil dit niet missen ...
ach ik wil het filmpje wel ergens uppen.quote:
Hier nog 1quote:Op maandag 11 september 2006 03:04 schreef toxikon het volgende:
ik wil slapen maar ik wil dit niet missen ...
Is wel een kansloze wensquote:Op maandag 11 september 2006 03:08 schreef Addi het volgende:
Goede truc van BB zou zijn,alle 4 eruit en 4 heel slimme mensen erin plaatsen.
Ja, laat mij er maar in.quote:Op maandag 11 september 2006 03:08 schreef Addi het volgende:
Goede truc van BB zou zijn,alle 4 eruit en 4 heel slimme mensen erin plaatsen.
Ik heb de ruimte en de tijd om morgen uit te slapen,tenslotte hoef ik morgenochtend niet te verwachten dat deze mensen weer fris om 8 of 9 uur opstaan....*grijns*quote:Op maandag 11 september 2006 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach ik wil het filmpje wel ergens uppen.
kun je tenminste rustig slapen
Dat schrijven er wel meer, laat maar als je dat schrijftquote:
mijn idquote:Op maandag 11 september 2006 03:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik heb de ruimte en de tijd om morgen uit te slapen,tenslotte hoef ik morgenochtend niet te verwachten dat deze mensen weer fris om 8 of 9 uur opstaan....*grijns*
Want ?quote:Op maandag 11 september 2006 03:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat schrijven er wel meer, laat maar als je dat schrijft![]()
![]()
Ik weet niet of dat wel op de Talpa site komtquote:Op maandag 11 september 2006 03:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb het gemist bespaar me 0,90 ik ben bij de zussies en tijn
Het 'ik hou van je' vind ik wat ver gaan idd...quote:Op maandag 11 september 2006 03:10 schreef toxikon het volgende:
ah nu wordt er weer gelikt en de groepsband aangehaald
hij wil het laatste woord hebben en ze blijven m maar voerenquote:Op maandag 11 september 2006 03:13 schreef toxikon het volgende:
hij blijft maar doorgaan
als ik erbij had gezeten was ik een uur geleden al weg gegaan
Ik niet,ik had ze onder tafel gelult,binnen 10 minuten!quote:Op maandag 11 september 2006 03:13 schreef toxikon het volgende:
hij blijft maar doorgaan
als ik erbij had gezeten was ik een uur geleden al weg gegaan
heerlijk gewoon, dat gedraai en geneuzel van hem. kruipen ploffiequote:Op maandag 11 september 2006 03:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij wil het laatste woord hebben en ze blijven m maar voeren![]()
Dan komt er niets meer uit, of zien we een 2e E10 met uitspraken die nergens toe doenquote:
Zielig hoor, jammerquote:Op maandag 11 september 2006 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan komt er niets meer uit, of zien we een 2e E10 met uitspraken die nergens toe doen![]()
Ik heb ze trouwens alleen zien terugkomen van BB hier, maar nooit een Fokker in BB gezienquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 03:17 schreef NorthernStar het volgende:
De zusjes zijn de snoepsleutel kwijt.
Heeft op zich nog vrij lang geduurd.
Dank u!quote:Op maandag 11 september 2006 03:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[afbeelding]
voor de liefhebber![]()
Je kent Prescilla niet?quote:Op maandag 11 september 2006 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb ze trouwens alleen zien terugkomen van BB hier, maar nooit een Fokker in BB gezien
Komen zeker niet door de selectie![]()
Was ook zo weer weg net zo'n kansloze als E10quote:
Weleens dit jaar jezelf afgevraagd waarom er geen bbforum is dit jaar?? Afgeleerd,in één keer!!quote:Op maandag 11 september 2006 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb ze trouwens alleen zien terugkomen van BB hier, maar nooit een Fokker in BB gezien
Komen zeker niet door de selectie![]()
Vast wel, die gaat ook janken als er een ander kamper uitgaat.quote:Op maandag 11 september 2006 03:23 schreef Suikeroom het volgende:
Denken jullie dat Jeroen gaat huilen als Marcel er uit gaat?
Semih heeft hemquote:Op maandag 11 september 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ze denken dat Tijn de sleutel heeft maar volgens mij hebben ze hem zelf weggemaakt.
echt?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 03:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nu heeft tijn hem in zijn broekzak
an als ze dar drie keer over wrijft kan je alles vragen wat je wiltquote:Op maandag 11 september 2006 03:29 schreef Addi het volgende:
Nee, Sabje heeft een magische toverdoos....gna gna
Ah, Semih had volgens Monique al een boevenpak aan.quote:Op maandag 11 september 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee semih had hem maar heeft hem aan tijn gegeven
Zijn boevenpakquote:Op maandag 11 september 2006 03:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah, Semih had volgens Monique al een boevenpak aan.
Zijn pyama.
"Straks ligt mijn poes eruit!" riep Moniquequote:Op maandag 11 september 2006 03:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Dat zag dr echt fout uit bij tijn en monique, dat dekbed omhoog en monique die dr stringetje of fatsoeneerd![]()
ik denk niet dat er wat gebeurd isquote:Op maandag 11 september 2006 03:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Straks ligt mijn poes eruit!" riep Monique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |