Niet echt. Heb wel pogingen gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Maar gek of niet, heb je vanavond nog een boek gelezen of kunst bekeken?
Communicatiezinnen. Verduidelijkt dat iets?quote:Op maandag 11 september 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Wat voor zinnen verzin je eigenlijk? Of mag ik dat niet weten?
Maar waarom is het niet gelukt? En in welk boek heb je een poging gedaan?quote:Op maandag 11 september 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Niet echt. Heb wel pogingen gedaan.
Het was te gezellig om een nieuwe taal te leren.quote:Op maandag 11 september 2006 00:53 schreef broer het volgende:
Maar waarom is het niet gelukt? En in welk boek heb je een poging gedaan?
Uhm... Ik verzin af en toe wel eens onzin om slechte dingen tóch goed te communiceren. Dus in die zin zijn het wel sprookjes. Maar het blijven hoe dan ook communicatie-teksten.quote:Op maandag 11 september 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ken geen niet-communicatieve zinnen, dus nee.
Maar je verzint geen sprookjes he?
Gezellig is goed en een taal leer je toch niet in één avond. Ik zeg: prima keuze!quote:Het was te gezellig om een nieuwe taal te leren.
Wíl je dat ik je stalk?quote:Op maandag 11 september 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Ik probeer mijn huis scherp te krijgen op Google Earth. Maar ik kom niet verder dan dit:
[afbeelding]
Ik had wel eens willen zien wat ik aan het doen was toen die foto werd gemaakt.
Ach, welnee. Ik kan me niet voorstellen dat je dat stuk herkent. Dus het is behoorlijk veilig om te plaatsen.quote:
Ik heb niks gedaan. Geen idee wat er mis is.quote:Op maandag 11 september 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
Heb je het nu weer weggehaald? Ben je bang dat ik er toch achter kom?
Sarcasme staat je niet, wyccie.quote:Op maandag 11 september 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
't Zal wel te druk zijn. Ik kan me voorstellen dat half vrouwelijk Nijmegen graag wilt weten waar je woont.
Prima. Dat zal ik in gedachten houden de volgende keer dat dat mijn bedoeling is.quote:Op maandag 11 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Misschien moet je even quoten, Litpho. Dan is het wat duidelijker wat je bedoelt.
Sinds wanneer ben jij dan de koning van de suggestieve opmerkingen?quote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef Litpho het volgende:
Prima. Dat zal ik in gedachten houden de volgende keer dat dat mijn bedoeling is.
Niet. Ik ben slechts plaatsvervangend regent tot zonsopgang. Soms helpt het als je je contract eerst leestquote:Op maandag 11 september 2006 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij dan de koning van de suggestieve opmerkingen?
Niets is onmogelijk. Onwaarschijnlijk, dat wel.quote:Op maandag 11 september 2006 01:21 schreef broer het volgende:
En krijgen we hier straks een overname door R&P-SC?
Het Assepoester-syndroom. Heel duidelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef Litpho het volgende:
Niet. Ik ben slechts plaatsvervangend regent tot zonsopgang.
Ik vind dat Beatrix al bekakt genoeg praat.quote:Op maandag 11 september 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat regent een accentje moet krijgen
Aigu? Circonflexe? Of wellicht de oude trouwe grave?quote:Op maandag 11 september 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat regent een accentje moet krijgen
Ik zou nog bijna buiten gaan kijken, ook.quote:Op maandag 11 september 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg het nou wel een beetje koud hier buiten.
Wat attentquote:Op maandag 11 september 2006 02:25 schreef broer het volgende:
O, die heb ik ook nog wel. Die kan ik wel even naar buiten gooien.
Och, meiske toch. *aai-over-bol-smiley*quote:
Helpt het als ik je nu naar bed stuur?quote:Uur of 8 zonder ontbijt.
Jij bent moe he?quote:Op maandag 11 september 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Helpt het als ik je nu naar bed stuur?
quote:Een ongeval op de Kanaaldijk in IJmuiden waarbij twee bereiders van een quad gewond raakten, veroorzaakte zaterdagmiddag een enorme verkeerschaos.
Een quad is een vierwielige scooter voor (volwassen) pubers die hun minderwaardigheidscomplex willen camoufleren met een voertuig waarvan zij denken dat het stoer is.quote:Op maandag 11 september 2006 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Zal een quad een soort dier zijn? Het klinkt als een knaagdier....
IK moet zeggen dat ik eerder al eens websites heb gelezen, en er in ieder geval wel wat plausibele twijfels tussen vond staan. Maar ja, de echte waarheid zullen we wel nooit te weten komen, denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
De Metro (kwaliteitskrant) heeft het hele verhaal van Loose Change gewoon overgenomen in een 2-pagina groot artikel over de dingen die niet zouden kloppen op 11 sept. 2001. Leuk, nog meer mensen die nu die bullshit allemaal gaan geloven (zoals WTC is opgeblazen door bommen, vlucht 93 is nooit neergestort maar verdwenen en de mensen vermoord, op het pentagon is een legerhelicopter neergestort etc). Pfff, vermoeiend.
Ach, een verklaring van de (Amerikaanse) regering klakkeloos overnemen, om daarmee te stoppen met denken is ook niet echt slim...quote:Op maandag 11 september 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
De Metro (kwaliteitskrant) heeft het hele verhaal van Loose Change gewoon overgenomen in een 2-pagina groot artikel over de dingen die niet zouden kloppen op 11 sept. 2001. Leuk, nog meer mensen die nu die bullshit allemaal gaan geloven (zoals WTC is opgeblazen door bommen, vlucht 93 is nooit neergestort maar verdwenen en de mensen vermoord, op het pentagon is een legerhelicopter neergestort etc). Pfff, vermoeiend.
Dankjewel.quote:
Ik ben 25, dus het trombose-verhaal is wel vrij idioot. Het is me trouwens opgevallen dat de patiënten vreselijk oud zijn - ik had het gevoel de enige twintiger in het ziekenhuis te zijn - en de artsen zo jong! Zal ook wel komen doordat het OLVG een opleidingsziekenhuis is.quote:Mag ik vragen hoe oud je eigenlijk bent? Ik had het idee dat je nog zo jong was.
Wat een leuk gedichtje op de kabelkrant.quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef wyccie het volgende:
Welkom terug Claudia!
Fijn om te horen dat je snel herstelt. Maar doe nog maar even rustig aan, niet gelijk van alles willen doen.
Ik heb gehoord dat een aspirientje per dag een prima preventief middel is tegen allerlei "bloedstollingskwaaltjes".
Ja. De erfelijke factor wordt later uitgezocht (of had ik dat al gezegd?). Ik denk zelf niet dat daar sprake van is, maar wie weet... De arts wil dat ik sowieso helemaal met de pil stop. Nu dus zorgen dat ik niet meer geopereerd hoef te worden.quote:Op maandag 11 september 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
Dus het kan te maken hebben met je operatie, je pilgebruik en/of een erfelijke factor?
Is een longembolie niet ernstiger?quote:Op maandag 11 september 2006 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
Dan mag ik eigenlijk niet klagen, want ik heb gelukkig geen trombosebeen.
Mwoah. Hoelang gebruik je die pil al? Is wel een kans, maar echt heel èrg groot is die niet. De kans is met name verhoogd in het eerste jaar pilgebruik en bij de Diane is de kans lang zo groot niet als bij bijv. de derde generatie pillen zoals Yasmin. En er worden verschrikkelijk veel vrouwen die aan de pil zijn geopereerd. Ik denk dat het vnl. de operatie was.quote:Op maandag 11 september 2006 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn arts vermoedt dat mijn pilgebruik (Diane) eraan heeft bijgedragen?
Ik gebruik de pil al een aantal jaren. De arts zei dat de Diane-pil wel een verhoogd risico oplevert vergeleken met andere pillen, en daar heb ik online ook wel het een en ander over gevonden. Maar mijn arts zei ook dat het voornamelijk een gevoel is dat niet gestaafd kan worden door medische feiten... dat welk pilgebruik dan ook een onaanvaardbaar risico op zou leveren dus. Ik weet het niet... Ik wil zelf ook geen onnodig risico oplopen, maar ik wil ook niet beslissingen nemen waar geen rationele grond voor bestaat. Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog erover te zeggen heeft.quote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah. Hoelang gebruik je die pil al? Is wel een kans, maar echt heel èrg groot is die niet. De kans is met name verhoogd in het eerste jaar pilgebruik en bij de Diane is de kans lang zo groot niet als bij bijv. de derde generatie pillen zoals Yasmin. En er worden verschrikkelijk veel vrouwen die aan de pil zijn geopereerd. Ik denk dat het vnl. de operatie was.
Ja.quote:Op maandag 11 september 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
Is een longembolie niet ernstiger?![]()
Ja, gek werkt dat, overgave. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik iemand zou toestaan een maagsonde in te brengen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef Lienekien het volgende:
En in het ziekenhuis kan je je helemaal overgeven, er wordt toch wel voor je gezorgd. 't Is herkenbaar. Gun jezelf de tijd.
Niet zó rustig dat je weer de hele tijd stil ligt natuurlijk! Maar ik bedoel vooral ook in je hoofd. Je leven is je veel meer waard dan al het andere waar je je druk over zou kunnen maken. Doe gewoon leuke dingen, alsof je vakantie hebt; gewoon een beetje lezen, wandelen. Kantklossen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef Claudia_x het volgende:
Na de operatie hoorde ik van iedereen: doe rustig aan! En nu word ik gewaarschuwd niet te rustig aan te doen. Wel lastig hoor... wat is te rustig aan doen? Ik ben nu eenmaal snel moe.
Ik heb toch het sterke vermoeden dat dat wél het geval is. Er ligt inmiddels een hele stapel slaapzakken buiten. Ik haal ze zo naar binnen. Zo'n stapel trekt zwervers aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik sta toch niet voor de verkeerde deur he? Ik heb nog geen slaapzak gezien.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Wat nu?
Ik ben een beetje inspiratieloos. Sorry.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:23 schreef broer het volgende:
Niet dat ik een onderwerp heb.
Maar je denkt wel rare dingen over mij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:53 schreef broer het volgende:
Waarom nou die boze smiley? Ik kan er toch niets aan doen dat je naar het verkeerde huis bent gefietst?
Moet jij niet even rusten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
Gell.
Het is hier alleen leuk als er iemand op sterven ligt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger was het nog wel eens leuk kletsen, hier in het LPT.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger was het nog wel eens leuk kletsen, hier in het LPT.
En jij kunt dat weten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is hier alleen leuk als er iemand op sterven ligt.
Volgens mij is het hier ook best leuk als er iemand ernstig maar niet levensbedreigend ziek is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef zodiakk het volgende:
Het is hier alleen leuk als er iemand op sterven ligt.
Er is iemand die me gemist heeft. Wat liefquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Waar is wyccie.
Ik heb liever dat je dat wel zegtquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Het spreek toch vanzelf dat we je missen? Dat hoeven we toch niet iedere keer te benadrukken?
quote:konijn
Het konijn staat van oudsher symbool voor dierlijke vruchtbaarheid, waardoor een droom over een konijn kan wijzen op iemand die in het leven meer waarde hecht aan kwantiteit dan aan kwaliteit. Een konijn kan ook waarschuwen voor innerlijke lafheid die overwonnen moet worden.
Eentje maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel konijnen had je in je droom Lienekien??
Fries? Hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Had het konijn nog iets wat je een Friese afkomst deed vermoeden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Morgenavond. ER. Nederland 1. 22:10.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef dwerg het volgende:
Bij de vernieuwde en verbeterde publieke omroep heb ik alleen Boer zoekt vrouw gezien. De rest gaat volkomen langs me heen, of ik wil of niet.
Oh? Ik heb er niet eens een tekst in kunnen zetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef Claudia_x het volgende:Wyccie's katje was het leukst.![]()
Hoe durf je!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:08 schreef broer het volgende:
Wat een rust hier, vandaag. Zou zodiaque dan toch gelijk hebben? Is het hier alleen maar leuk als er iemand op sterven ligt?
'LPT' en 'intelligent onderwerp' verdraagt elkaar slecht.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, lienekien. Redding! Open eens een intelligent onderwerp van geslowchat dan!
Dan heeft zodiakk dus toch gelijk. Ik wist het wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'LPT' en 'intelligent onderwerp' verdraagt elkaar slecht.
Die conclusie lijkt me zeer voorbarig.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan heeft zodiakk dus toch gelijk. Ik wist het wel.
Tsja, niets is klaarblijkelijk wat het lijkt. Schijnt.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die conclusie lijkt me zeer voorbarig.
We hebben toch ruim honderd topics gevuld met waar jij blijkbaar ook in uitblinkt: geoudehoer.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsja, niets is klaarblijkelijk wat het lijkt. Schijnt.
Komkom, ik kom hier alleen als er iets met Claudia aan de hand is, hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben toch ruim honderd topics gevuld met waar jij blijkbaar ook in uitblinkt: geoudehoer.
Ja, beweer ik dan iets anders?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Komkom, ik kom hier alleen als er iets met Claudia aan de hand is, hoor.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Gellius het volgende:
Komkom, ik kom hier alleen als er iets met Claudia aan de hand is, hoor.
Ik wilde alleen even laten zien dat er niks met me aan de hand is.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het een dubieus compliment.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even laten zien dat er niks met me aan de hand is.
Werk jij in het Wilhelmina?!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het wel gehoord. Ik werk er
Ik was zo blij met mijn crossfiets.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef broer het volgende:
Een crossfiets! Standaard met totaal niet beschermende schuimdingen op alle relevante plaatsen. Ach, de herinnering... [afbeelding]
Jaquote:
De man van mijn collega ook. Daarom wist ik dat ze vorige week waren wezen filmen.quote:
Ik ben gefascineerd door je outfit. Handige moeder?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was zo blij met mijn crossfiets.We hadden bovendien 50 meter van ons huis vandaan een crossfietsbaan.
[afbeelding]
Let niet op mijn outfit.![]()
Ik meen donderdag of vrijdag.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze vorige week wezen filmen? Ik heb verdorie de hele week gewerkt en niemand die me iets vertelt.
Dat soort schoentjes is nu weer helemaal hip. Of bijna helemaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was zo blij met mijn crossfiets.We hadden bovendien 50 meter van ons huis vandaan een crossfietsbaan.
[afbeelding]
Let niet op mijn outfit.![]()
Heb jij niet toevallig een foto van jouw oude crossfiets?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat moeder met "crossen" bedoelde dat je heel egr moest gaan slingeren. Totdat ik viel en een tand door mijn lip had.
Helaas niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig een foto van jouw oude crossfiets?
Iemand zonder tanden.quote:En tja, wie heeft er geen tand door de lip gehad?
Ik heb zowel de donderdag als de vrijdag gewerkt. Niets over gehoord.quote:
Ja, het is te zien, hè?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gefascineerd door je outfit. Handige moeder?
Ik kan het niet navertellen. In de reportage werd vooral ingegaan op de zelfsturendheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zowel de donderdag als de vrijdag gewerkt. Niets over gehoord.
Wat waren eigenlijk de criteria voor 'beste ziekenhuis'?
Tegen de tijd dat mijn moeder eindelijk iets klaar had, zat het me al te krap.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, het is te zien, hè?En ze had een grondige hekel aan tuttig, dus ik mocht geen rokjes en lakschoentjes.
Ik weet alleen dat het ziekenhuis nog steeds in de schulden zit, dat het een paar jaar geleden bijna failliet was, dat er nog steeds een vacaturestop is (waardoor het héél moeilijk is om mensen te vervangen).quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan het niet navertellen. In de reportage werd vooral ingegaan op de zelfsturendheid.
Mijn moeder faalde weer op andere fronten.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Tegen de tijd dat mijn moeder eindelijk iets klaar had, zat het me al te krap.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
AR: Ik heb weer oude foto's gevonden.![]()
[afbeelding]
Let op de auto op de achtergrond.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef k_man het volgende:
Doe jij nog wel eens mee aan de AKQ wyppie?
Volgens mij was het juist 'ze heeft meegedie'!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef broer het volgende:
Ze dit mee.
Ze dat mee.
Ze heeft meegedoe.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |