Niet echt. Heb wel pogingen gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Maar gek of niet, heb je vanavond nog een boek gelezen of kunst bekeken?
Communicatiezinnen. Verduidelijkt dat iets?quote:Op maandag 11 september 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Wat voor zinnen verzin je eigenlijk? Of mag ik dat niet weten?
Maar waarom is het niet gelukt? En in welk boek heb je een poging gedaan?quote:Op maandag 11 september 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Niet echt. Heb wel pogingen gedaan.
Het was te gezellig om een nieuwe taal te leren.quote:Op maandag 11 september 2006 00:53 schreef broer het volgende:
Maar waarom is het niet gelukt? En in welk boek heb je een poging gedaan?
Uhm... Ik verzin af en toe wel eens onzin om slechte dingen tóch goed te communiceren. Dus in die zin zijn het wel sprookjes. Maar het blijven hoe dan ook communicatie-teksten.quote:Op maandag 11 september 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ken geen niet-communicatieve zinnen, dus nee.
Maar je verzint geen sprookjes he?
Gezellig is goed en een taal leer je toch niet in één avond. Ik zeg: prima keuze!quote:Het was te gezellig om een nieuwe taal te leren.
Wíl je dat ik je stalk?quote:Op maandag 11 september 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Ik probeer mijn huis scherp te krijgen op Google Earth. Maar ik kom niet verder dan dit:
[afbeelding]
Ik had wel eens willen zien wat ik aan het doen was toen die foto werd gemaakt.
Ach, welnee. Ik kan me niet voorstellen dat je dat stuk herkent. Dus het is behoorlijk veilig om te plaatsen.quote:
Ik heb niks gedaan. Geen idee wat er mis is.quote:Op maandag 11 september 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
Heb je het nu weer weggehaald? Ben je bang dat ik er toch achter kom?
Sarcasme staat je niet, wyccie.quote:Op maandag 11 september 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
't Zal wel te druk zijn. Ik kan me voorstellen dat half vrouwelijk Nijmegen graag wilt weten waar je woont.
Prima. Dat zal ik in gedachten houden de volgende keer dat dat mijn bedoeling is.quote:Op maandag 11 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Misschien moet je even quoten, Litpho. Dan is het wat duidelijker wat je bedoelt.
Sinds wanneer ben jij dan de koning van de suggestieve opmerkingen?quote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef Litpho het volgende:
Prima. Dat zal ik in gedachten houden de volgende keer dat dat mijn bedoeling is.
Niet. Ik ben slechts plaatsvervangend regent tot zonsopgang. Soms helpt het als je je contract eerst leestquote:Op maandag 11 september 2006 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij dan de koning van de suggestieve opmerkingen?
Niets is onmogelijk. Onwaarschijnlijk, dat wel.quote:Op maandag 11 september 2006 01:21 schreef broer het volgende:
En krijgen we hier straks een overname door R&P-SC?
Het Assepoester-syndroom. Heel duidelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef Litpho het volgende:
Niet. Ik ben slechts plaatsvervangend regent tot zonsopgang.
Ik vind dat Beatrix al bekakt genoeg praat.quote:Op maandag 11 september 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat regent een accentje moet krijgen
Aigu? Circonflexe? Of wellicht de oude trouwe grave?quote:Op maandag 11 september 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat regent een accentje moet krijgen
Ik zou nog bijna buiten gaan kijken, ook.quote:Op maandag 11 september 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg het nou wel een beetje koud hier buiten.
Wat attentquote:Op maandag 11 september 2006 02:25 schreef broer het volgende:
O, die heb ik ook nog wel. Die kan ik wel even naar buiten gooien.
Och, meiske toch. *aai-over-bol-smiley*quote:
Helpt het als ik je nu naar bed stuur?quote:Uur of 8 zonder ontbijt.
Jij bent moe he?quote:Op maandag 11 september 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Helpt het als ik je nu naar bed stuur?
quote:Een ongeval op de Kanaaldijk in IJmuiden waarbij twee bereiders van een quad gewond raakten, veroorzaakte zaterdagmiddag een enorme verkeerschaos.
Een quad is een vierwielige scooter voor (volwassen) pubers die hun minderwaardigheidscomplex willen camoufleren met een voertuig waarvan zij denken dat het stoer is.quote:Op maandag 11 september 2006 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Zal een quad een soort dier zijn? Het klinkt als een knaagdier....
IK moet zeggen dat ik eerder al eens websites heb gelezen, en er in ieder geval wel wat plausibele twijfels tussen vond staan. Maar ja, de echte waarheid zullen we wel nooit te weten komen, denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
De Metro (kwaliteitskrant) heeft het hele verhaal van Loose Change gewoon overgenomen in een 2-pagina groot artikel over de dingen die niet zouden kloppen op 11 sept. 2001. Leuk, nog meer mensen die nu die bullshit allemaal gaan geloven (zoals WTC is opgeblazen door bommen, vlucht 93 is nooit neergestort maar verdwenen en de mensen vermoord, op het pentagon is een legerhelicopter neergestort etc). Pfff, vermoeiend.
Ach, een verklaring van de (Amerikaanse) regering klakkeloos overnemen, om daarmee te stoppen met denken is ook niet echt slim...quote:Op maandag 11 september 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
De Metro (kwaliteitskrant) heeft het hele verhaal van Loose Change gewoon overgenomen in een 2-pagina groot artikel over de dingen die niet zouden kloppen op 11 sept. 2001. Leuk, nog meer mensen die nu die bullshit allemaal gaan geloven (zoals WTC is opgeblazen door bommen, vlucht 93 is nooit neergestort maar verdwenen en de mensen vermoord, op het pentagon is een legerhelicopter neergestort etc). Pfff, vermoeiend.
Dankjewel.quote:
Ik ben 25, dus het trombose-verhaal is wel vrij idioot. Het is me trouwens opgevallen dat de patiënten vreselijk oud zijn - ik had het gevoel de enige twintiger in het ziekenhuis te zijn - en de artsen zo jong! Zal ook wel komen doordat het OLVG een opleidingsziekenhuis is.quote:Mag ik vragen hoe oud je eigenlijk bent? Ik had het idee dat je nog zo jong was.
Wat een leuk gedichtje op de kabelkrant.quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef wyccie het volgende:
Welkom terug Claudia!
Fijn om te horen dat je snel herstelt. Maar doe nog maar even rustig aan, niet gelijk van alles willen doen.
Ik heb gehoord dat een aspirientje per dag een prima preventief middel is tegen allerlei "bloedstollingskwaaltjes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |