abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41694780
Toenstraks keek ik NOS studio sport. Lieten ze zien dat Schumacher stopt met racen en daarom belde ze Jos Verstappen.
En rara wat lieten ze buiten zijn foto zien tijdens het bellen: Jos die zich in een arrows uit '96 ofzo verremt en van de baan schiet.

Wat is dat nou voor achterlijk gedoe
Laat dan een fragment zien dat Jos samen met Schumacher op het podium stond ofzo.

Jos verstappen is jarenlang Nederlands enige hoop geweest en heeft allang bewezen een prima coureur te zijn die gewoon veel pech heeft gehad en te weinig investeerders.

Daar moeten we allemaal trots op zijn in plaats van hem altijd belachelijk te maken!
pi_41694866
boehoe. Jos is een stumper.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_41694882
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:19 schreef northernlight81 het volgende:
Toenstraks keek ik NOS studio sport. Lieten ze zien dat Schumacher stopt met racen en daarom belde ze Jos Verstappen.
En rara wat lieten ze buiten zijn foto zien tijdens het bellen: Jos die zich in een arrows uit '96 ofzo verremt en van de baan schiet.

Wat is dat nou voor achterlijk gedoe
Laat dan een fragment zien dat Jos samen met Schumacher op het podium stond ofzo.

Jos verstappen is jarenlang Nederlands enige hoop geweest en heeft allang bewezen een prima coureur te zijn die gewoon veel pech heeft gehad en te weinig investeerders.

Daar moeten we allemaal trots op zijn in plaats van hem altijd belachelijk te maken!
Dat viel mij ook al op

Overigens kon ik mezelf niet vaan een grijns weerhouden
  Trouwste user 2022 maandag 11 september 2006 @ 00:36:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_41695129
Het viel mij ook op.Maar Jos Verstappen is zelf een stuk chagrijn die niet tegen een grapje kan.

Vraag maar aan Tom van het Hek en Rob Kamphuis.

Het is een drol van een vent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41695524
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
Het viel mij ook op.Maar Jos Verstappen is zelf een stuk chagrijn die niet tegen een grapje kan.

Vraag maar aan Tom van het Hek en Rob Kamphuis.

Het is een drol van een vent.

Hij klonk idd niet echt vrolijk en spontaan en dat is wel vaker, maar toch is hij de meest succesvolste Nederlandse coureur van de afgelopen jaren (samen met Luyendyk).
Hij heeft misschien de afgelopen 16 jaar maar 1 race gewonnen (A1GP afgelopen jaar), hij heeft superveel mooie dingen laten zien zoals die regenrace in de arrows een paar jaar terug, waarin hij superveel coureurs inhaalde. Zelfs Schumacher en hij reed even 2e (had natuurlijk ook wel iets met pitstops te maken ). Schumacher na afloop: "Jos was flying" .
pi_41698043
Ja dat zag ik ook ja vond het ook maar vreemd.
Ipv dat ze zijn podiumplaats lieten zien.
  maandag 11 september 2006 @ 08:32:38 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41698100
Toen straks
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41698133
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
boehoe. Jos is een stumper.
  maandag 11 september 2006 @ 10:53:25 #9
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_41700253
Verkeerde foto op het verkeerde moment he
pi_41755188
Nu het toch over NOS gaat.
Wat is dat voor streek om al de uitslagen te gaan roepen van de CL en geen samenvattingen. Vond het altijd heerlijk dat je na de wedstrijd al die vette europese ploegen in actie ziet. Meestal een uur lang geweldige goals enzo.

Kennelijk is het te duur voor de NOS. Gaan ze morgen van alle cl wedstrijden van vandaag een samenvatting uitzenden. Nu weet ik de uitslagen al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')