daar moeten we de komende 300 posts achter zien te komen ?quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar de TT op slaat is me nog niet duidelijk.
Gewoon mij de schuld gevenquote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heu! Mijn TT. Naamtopic! Alleen heb ik 'm geopend
! Dus nu denkt iedereen dat ik mijn eigen naamtopics open
. Ik ben een narcist
.
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het masochistisch wordt?quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar de TT op slaat is me nog niet duidelijk.
zo van de pre eelt fasequote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het sadomasochistisch wordt?
De TT was eerst Koffie door een rietje. Thee in een vergietjequote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het masochistisch wordt?
Ik heb gewoon smaakquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef NanKing het volgende:
Wonderer, cultuurbarbaar!
Neeschudden bij VPRO humor.
VPRO is de enige leuke omroep volgens mij.
Ja ze heeft toch duidelijk een stimulerende werkingquote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
nan is terug en het gaat weer sneller hoor
Hehehehehehequote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
maar nu zitten we bij afwezigheid Erik al wel in een bepaalt hokje te stoppen, zonder dat hij zich kan verweren![]()
En nu heb ik zin in thee, maar daarvoor is het eigenlijk ook wel te laat en moet ik te bedde vanwegen het morgenvroeg opstaan. :-/quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
De TT was eerst Koffie door een rietje. Thee in een vergietje.
Hij moet peper in z'n reet krijgen! En zo is dat!quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou Erik niet zo pesten hoor
da's niet lief en tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |