Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel SPSS (wat ik altijd verstond als SBS6).quote:Op maandag 11 september 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik moet iets doen met SPSS en ik snap er geen moer van.
Steven, jij hebt vast wel verstand daarvan, kom eens helpen![]()
Wie wat hoe waar en waarom?quote:Op maandag 11 september 2006 18:41 schreef wonderer het volgende:
Lekker dan...
Oh, ik heb vanaf 7 tot einde s1 op mn PCquote:Op maandag 11 september 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wat hoe waar en waarom?
Begrijp ik het nou aan de tijden van de posts te zien dat MSN er al vanaf een uur of 14:30 uit ligt?
Tenminste, bij TMM dan, en bij mij doet ie 't nu ook niet. Dammit, ik moest Supernatural afl 4 nog krijgen van Tim
Wel erg cliché.quote:Op maandag 11 september 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje zingt best wel waarheden:
You can better fall in love and fail, than never fall in love at al..
zou het dan aan live messenger liggen?quote:
Maar t is wel lekker Sky Radio-ig fijn.quote:
Dat was een reactie op jouw bommeldingbericht.quote:Op maandag 11 september 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wat hoe waar en waarom?
Begrijp ik het nou aan de tijden van de posts te zien dat MSN er al vanaf een uur of 14:30 uit ligt?
Tenminste, bij TMM dan, en bij mij doet ie 't nu ook niet. Dammit, ik moest Supernatural afl 4 nog krijgen van Tim
Ik heb alleen 1 gezien en 2 en 3 staan inmiddels op m'n PC.quote:Op maandag 11 september 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh, ik heb vanaf 7 tot einde s1 op mn PC
Ik denk dat ze MSN in het Zuiden des Lands gebombardeerd hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou het dan aan live messenger liggen?
Ik kan dus later wel invallen if necessaryquote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 gezien en 2 en 3 staan inmiddels op m'n PC.
Ik krijg er iedere dag ongeveer eentje van 'm. maar ja, als MSN er uit ligt....
Ach, moet 2 en 3 nog kijken, dus heb nog ff
I'll keep that in mind when I pass episode 6quote:Op maandag 11 september 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan dus later wel invallen if necessary
quote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'll keep that in mind when I pass episode 6
Nee hoor... ik heb jullie even uitgezet!quote:Op maandag 11 september 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze MSN in het Zuiden des Lands gebombardeerd hebben
Hmmm. Ik moest vandaag in Kennispoort zijn en vond het al zo druk op de terugweg, overal scharrelden studentjes met bakkebaardjes rond. (quote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, er schijnt een bommelding te zijn in Eindhoven in de buurt van het station.
De buszijde is afgesloten en er vliegen helikopters rond.
vast een 9-11 grapje
http://www.nu.nl/news/823(...)rgelaten_tassen.htmlquote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmm. Ik moest vandaag in Kennispoort zijn en vond het al zo druk op de terugweg, overal scharrelde studentjes met bakkebaardjes rond. (![]()
) maar ik dacht dat het normale maandagdrukte was.
.
Ik dankte je dan ook nietquote:
Ik was mijn leasegolfje, ben geen lijnbus in geweest.quote:Op maandag 11 september 2006 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/823(...)rgelaten_tassen.html
Je hebt zeker je tas laten slingeren nadat je helemaal van je appelcompot was van die studenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |