Jamaar een jongen met een lelijke kutkop, blond, gebruind, groene ogen en amper 19 jaar met hagelwitte tanden blijft nog steeds een lelijke jongen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Boeie. Het is blond, gebruind, groene ogen en is amper 19 jaar met hagelwitte tanden..
Nou nou... knap is ie niet, maar een lelijke kutkop heeft ie ook zeker niet.quote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar een jongen met een lelijke kutkop, blond, gebruind, groene ogen en amper 19 jaar met hagelwitte tanden blijft nog steeds een lelijke jongen.
Nee, het spijt me voor je, maar je sneue geïnsinueer slaat ook nu weer nergens op.quote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg DM, zit jou nou heel gay.nl af te speuren naar een sappig stukje vleesch?.
Misschien heeft hij al wel een keukentafel?quote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb in de keuken een ouwe klerenkastplank geplaatst op 8 bierkratjes.quote:Op maandag 11 september 2006 22:55 schreef wonderer het volgende:
Misschien heeft hij al wel een keukentafel?
Nee nee, onze DM is laks en er trots opquote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Jouw woorden.quote:Op maandag 11 september 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, onze DM is laks en er trots op
Mja maar zoekende naar de bijbhorende potenquote:Op maandag 11 september 2006 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij al wel een keukentafel?
Nounounou.... Lelijk, hij is niet lelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar een jongen met een lelijke kutkop, blond, gebruind, groene ogen en amper 19 jaar met hagelwitte tanden blijft nog steeds een lelijke jongen.
en valt het je erg zwaar?quote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ga ik de derde cola loze week in, en met mijn 2 cola-loze vakantieweken meegerekend ben ik al 3,5 kilo afgevallen
Haiquote:Op maandag 11 september 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, onze DM is laks en er trots op
Lief kindje. Jij bent stom.quote:Op maandag 11 september 2006 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bah, bah, drievierwerf bah.
Ga je scheren, get a fuckin' haircut, en haal die belachelijke muts van je hoofd etc.
Wannabe artifarty special individualistic bullcrap.
Grunge is DEAD.
Maar tot aan het einde der dagen zullen we eaan je blijven denken in onze natste dromenquote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef Ruuub het volgende:
nog maar een paar posts en jullie homo's kunnen oprotten uit mijn AT![]()
![]()
![]()
![]()
Oei, oei.quote:Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het spijt me voor je, maar je sneue geïnsinueer slaat ook nu weer nergens op.
Zoals de waard is... denk ik dan altijd maar..
Het glas is hier al leeg.... Nog een Nog een Nog eenquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tot aan het einde der dagen zullen we eaan je blijven denken in onze natste dromen
Ik vind hem eruit zien als een ontzettend suf dom lulletje rozenwater, sorryquote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nounounou.... Lelijk, hij is niet lelijk..
Misschien is het een hele gemene blonde jongen, dat kan natuurlijk wel..
Misschien kan Yvonne 'm wel sticky maken. Dan blijft-ie voor altijd in je AT staan.quote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef Ruuub het volgende:
nog maar een paar posts en jullie homo's kunnen oprotten uit mijn AT![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |