Maar nu is mijn creatief op en ik wou nog gaan schrijven vanavondquote:
De hele week olijven als avondeten..quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat heb ik eigenlijk enorm decadente maar onhandige wijnglazen(25cm hoog)
*schenkt rosé in* Vervelend zeg, die open flessen van de verjaardag moeten opmaken
*bak olijven opentrek en goed boek pak*
He toch. Vervelend.
Ik heb nog dip over maar geen chips ervoor...quote:Op maandag 11 september 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
200 gram smeerkaas later...
quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat heb ik eigenlijk enorm decadente maar onhandige wijnglazen(25cm hoog)
*schenkt rosé in* Vervelend zeg, die open flessen van de verjaardag moeten opmaken
*bak olijven opentrek en goed boek pak*
He toch. Vervelend.
Met je vingers is ook zo stom... cheesefingers.quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog dip over maar geen chips ervoor...
Yeah... het is voornamelijk creme fraiche, zongedroogde tomaat/bacon smaak... zou je dat ook op crackers kunnen smeren?quote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met je vingers is ook zo stom... cheesefingers.
Wat een blond ventje.quote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zag Jude Law er heel vroeger zo uit?
Da's niet te hopen voor meneer Law. Wat een waterhoofd zegquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zag Jude Law er heel vroeger zo uit?
Boeie. Het is blond, gebruind, groene ogen en is amper 19 jaar met hagelwitte tanden.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet te hopen voor meneer Law. Wat een waterhoofd zeg
Hehe ik ookquote:Op maandag 11 september 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel SPSS (wat ik altijd verstond als SBS6).
Fer heeft een nieuwe.quote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Directionally challenged.
Daar zijn veel beter voorbeelden van te vinden... (zoals vandaag in de supermarkt bv).quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Boeie. Het is blond, gebruind, groene ogen en is amper 19 jaar met hagelwitte tanden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |