Oostenrijk?quote:Op maandag 11 september 2006 19:14 schreef Waxxer het volgende:
Mijn zusje moet vandaag aankomen uit een Eng Land.
Ja...fijn.quote:Op maandag 11 september 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar t is wel lekker Sky Radio-ig fijn.
quote:Op maandag 11 september 2006 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neemt zepluche safari-beestjes
voor je mee als souvenir?
.
gaim? da's een jiddische msn?quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef wonderer het volgende:
En ik heb nergens last van, gaim werkt gewoon.
Je woont er nu weetikhoelang en hebt nog steeds geen keuken?quote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
De onderburen koken iets lekkers...
Ik moet toch écht eens een keuken gaan kopen..
Ook een idee. 'k Zal m'n onderbuurman eens vragen als ik 'm tegenkom in de trein.quote:
Slechts een jaar.quote:Op maandag 11 september 2006 20:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Je woont er nu weetikhoelang en hebt nog steeds geen keuken?.
Open source multi platform multi protocol instant messenger clientquote:
Nouja, 'k heb een combimagnetron.quote:
Best wel!quote:Jij bent best laks he?
Je vindt het toch niet gek dat ik dat niet kan herleiden tot een acroniem als gaim? Als is dat wel catchier dan osmpmpimc...quote:Op maandag 11 september 2006 20:08 schreef wonderer het volgende:
Open source multi platform multi protocol instant messenger client
Uhuh.quote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Een jaar lang diepvries, magnetron en andere kant-en-klare maaltijden? Geen grote diners gekookt voor anderen? Of je een groot diner laten koken door een one-night-keukenprins? Die dan 's ochtends scrambled eggs voor je maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |