Ik hoop als ze de muziek instarten...quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
gaan de 2 groepen die er nu zijn nog bijelkaar komen vanavond
Vraag ik me ook af ja, zelf denk ik van welquote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
gaan de 2 groepen die er nu zijn nog bijelkaar komen vanavond
Omdat ze hebben opgesplist in rijk en armquote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze zo net gekleed? (dit is de eerste keer dat ik uberhaupt bb kijk dus sorry als dit dom klinkt)
Echt heeeel saai....quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
gaap ben ik de enige die het nu boring vind?![]()
Ik heb de streams (het geluid) al een half uur uitquote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
welcome to bb, maar je heb gelijk zat net hetzelfde te denkenquote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
De genomineerden kregen hun galgenmaal.quote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze zo net gekleed? (dit is de eerste keer dat ik uberhaupt bb kijk dus sorry als dit dom klinkt)
quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
Nee daar hebben ze nog geen slot voor gevondenquote:Op zondag 10 september 2006 22:20 schreef cripplecrow het volgende:
kan die negerin ook dr bek houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |